Mistähän päin Oulunlääniä löytyisi taitava katteiden fixaaja ja maalari?
Kyselläänpä nyt tässä samassa.
Eli katteet pitäisi saada värjättyä uusiksi jossain Kotkan seudulla.
Onko kuka käyttänyt ja missä?
Väri tulee olemaan luultavasti ihan joku perusväri jonkun auton värikartasta tai sitten joku metalliväri.
Mitähän tuollanen vois kustantaa, jos ite pohjat hieroo?
Itte kun tekee, niin tulee sellanen kun sattuu tulemaan.
olen ymmärtäny et muutaman satasen mutta hyvä maalari yleensä haluaa tehdä pohjat itse![]()
zzr600-vm90
Näin olen käsittänyt kanssa. Pakkeli-/mattapinnassa "amatöörin" on vaikea nähdä heittoja/virheitä, jotka näkyvät kiiltävässä maalipinnassa.(tenhula @ Joulu. 26 2006,14:04) kirjoitti
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Jos jaksat Kouvolaan asti ajaa, niin automaalamo R. Laisi auttaa. On nimittäin todella hyvää jälkeä ja hyvään hintaan..Töissä on kaveri joka on erikoistunu katteiden korjaamiseen ja maalaamisen. Myös aihemaalaukset onnistuu. Itse käytin Jammun yläkatteen korjauttamassa ja maalamassa, kun linnun perkele päräytti siihen. Ja jälki oli mahtavaa...(JoBa @ Joulu. 26 2006,12:36) kirjoitti
"Mä lupaan tässä ja nyt maksaa bensat jokaiseen Ladaan, jolla suomalaiset kommunistimaanpetturit tsörää punanen pipo päässä ikuisesti helvettiiin täältä.. ..ei auta muuta kuin balalaikka perseeseen ja rajalle" Tony Halmeen suusta.
Meikän turpokwaak
just näin ja kun aina kysytään kuka maalas nii...(Sara @ Joulu. 26 2006,14:39) kirjoitti
jos pienikin virhe niin huonoa mainosta,,,
mä itse ymmärrän täysin..
zzr600-vm90
Tuossa mistä saa cebariin tarrat-topicissa on linkki yhdelle maalarille Joutsenossa ja kuva omasta pyörästäni, eli osaa kyllä maalata.
Kannattaa kysyä tarjous maalauksesta, en tiedä mitä maksaa lähettää osat esim. matkahuollon kautta?![]()
Itselläni olisi tuollainen edukas ja vähän ajettu Kawa ZX12R -00 hankinnassa ja tuossa pahuksessa on rumat vihreät katteet. Mahdollisen hankinnan jälkeen olisi tarkoitus maalauttaa katteet mustahopea tyyliin. Eli tiedättekö hyviä mopomaalareita Tampesterin lähistöltä?
Liekkö tuolla alavieskassa tuo puution automaalamo vielä hengissä.
Ite siellä joskus autoa paikkamaalautin ja muovipuskuria korjautin niin aivan loistavaa jälkeä.
Ei kait ne katteet sen kummempi ole ku muovipuskuri.Kysäseppä sieltä.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Kannattaa kysellä ammattikouluistakin tuosta maalamisesta.. En ole täysin varma, mutta ainakaan joka paikassa ei siitä työstä pidä maksaa mitään.. Eli tulisi huomattavasti halvemmaksi kuin joku ammattimaalari.. Ja kyllä ne ammattikoululaisetkin osaavat maalata..
SV650S -03
Aprilia RS -01, sähkömoottoripyörä, "Project Blue Smoke"
Ammattikoulut kyllä ihan varteenotettava paikka kans. Eipä ne sielläkään ihan mitä tahansa jälkeä opettajat hyväksy. Ja hinnathan on aika edullisia ku ovat oppilastöitä. Tosin voi taas sitten kestää ehkä kauemmin noissa töissä mutta se on pieni paha siihen nähen että minkä hintasta touhu on.(pertt-UP- @ Tammi. 12 2007,19:08) kirjoitti
kyllä puutio vielä vaikuttaa alavieskassa mutta ei se ihan edullisimpia ole.