Morjes,Intikkamiehet/naiset nyt iski intruder kuume,ja 1400.n pitäs löytää.Risut ja ruusut kyseisestä laitoksesta.
Mulla oli alkupään intruja ja n.60000km kohdalla katkesi etummaisen sylinterin kiertokanki..taisi tulla vain tunnit täyteen
Kone meni uusiksi, mutta se on joskus semmosta. Kaveri on tosin ajanut samanikäisellä pian 300000km. Ikinä ei ole konetta avattu. Kyllähän tietysti niihin kilometreihin sattuu jo kaikenlaista, mutta yleisesti ottaen 1400 Intru on hemmetin luotettava pyörä.
Kyllä Intruder 1400 on hyvä pyörä. Iso kone ja matalat kierrokset tekevät siitä "helppohoitoisen". Olen ajellut ko. laitteella kolmisen kesää. Ensi viikolla pitäisi päivittää vähän isompaan. Merkkiä en vaihda, joten seuraava pyöräni on Suzuki Intruder M1800R. Minulla olisi myynnissä 1400 -94 malli. *
http://www.intruderclubfinlandry.fi/ sivuilta löytyy valtavasti tietoa intruista. Käy katsomassa. Intruder kuskille must sivut.
Intruder - totta kai. M1800(Espoo)
Harkinnassa myös käynyt Iso-Iines. Kammottavat jarrut ja aika homma ainakin osassa malleista venojen säätö. Mutta vielä vaan osin mielessä...
-hh-