Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
    Lainaa (KnightOfNi @ Touko. 23 2008,22:10) kirjoitti
    Noniin, sanoista tekoihin ja rälläkkä laulamaan.

Oikeassa olit wexi siinä että sisäputki tosiaankin kapenee yhdessä kohtaa. Putken sisään kattomalla tota kapenemista ei kyllä huomannut. Pikkasen aiheutti ylimääräistä päänvaivaa, mutta ei mitään sellaista mihin ei kaksi miestä ja mäyräkoira olutta pystyisi

Tämmönen siitä nyt tuli

Omasta mielestäni varsin onnistunut modaus. Perästä tuli nyt kevyemmän näköinen.
    Huomattavasti paremman näköinen. Miten paljon äänet koveni? Paljonko lyhensit? Itsellä olisi tuo kanssa mielessä.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (TPM @ Touko. 23 2008,23:19) kirjoitti
    Huomattavasti paremman näköinen. Miten paljon äänet koveni? Paljonko lyhensit? Itsellä olisi tuo kanssa mielessä.
    Vajaa 15cm siitä lähti. Ääniin ei juurikaan tullut mitään muutosta. Mun kawassa on edelleen putkessa se läppäsysteemi paikallaan, joten se että äänet ei juurikaan koventuneet saattaa johtua siitä. Mitään jälkiä / naarmuja ei vaimentimeen syntynyt. Näyttää siltä että se olisi jo tehtaalta lähtenyt ton mittaisena.

Suosittelen kyllä modaamaan. Tarpeeks ostat vaan asennuskaljaa niin kyllä se siitä
    ZX-10R
    Oliko magnumin sisälmys kuvan mukainen? Molemmissa päissä reikäputkea on yksilölliset muodot ja sisääntulopäässä tuollainen möhkylä (kai se lähtee popniitit poistamalla?)

Eli pitääkö reikäputki leikata kahdesta kohdasta keskeltä, jotta reikäputken päätykappaleet sopivat edelleen? *
    zx-6r --> z750
    http://www.bikepics.com/members/untamokuikka/08zx10r/Default.asp
    Kawasaki ZX-10R -08
    Mulla olis sellanen tapaus että pitäis tollasta 46cm pitkää laserin hiilari änkkää lyhentää tollaset 18cm koska kuori on päässyt vähän kärsimään tosta yhestä kohtaa.. Onkohan mulla sitten villat palanu ja polttanu kuorta koska kuitu on tosta yhestä kohtaa pehmeänpi ja nokeentuu! Uskaltaako noin suurta palaa ottaa pois vai tuleeko äänimaailmasta niin kova ettei enää kestä/kehtaa ajaa? Pyörä on 929 blade.
  6.  
    Vanhaa topikkia ylöspäin. 10cm lähti yoshista ja tyytyväinen lopputulokseen.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12