Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onko hyviä vinkkejä miten Bandit 600 -99 öljytulpan tiivisteen saa irti tulpasta vahingoittamatta tulpan tiivistepintaa. Tiivistehän on kasaan puruistuvaa mallia. Ainakin minulla tiiviste on junttaantunut kierteitä vasten niin tiukasti ettei irrottaminen onnistu ilman lievää suurempaa väkivaltaa?? Pitääkö tiiviste vaihtaa jos tulppa on avattu??
    tapsa
    Itse laitoin propun ruuvipenkkiin, nitkuttelin tiivistettä hieman puukolla, jonka jälkeen pihtien avulla kierittelin tiivisteen irti..eikä jääny jälkiä.
    Näyttäisi siltä, että jos tiivistettä ei vaihda öljynvaihdon yhteydessä niin silloin menee aika juntturaan..
    Ducati Hypermotard 1100 S
    (Ex: Yamaha fz1-n, Suzuki gsf 600 s)
    7 kertaa oon vaihtanut öljyt ja sama tiiviste aina vaan. Ei kai ne "tarvikkeet" /5€ merkkihuollossa ole tää tiivisterinkula , mitä ei näköjään tarvi "koskaan" vaihtaa?
    Lainaa (suzukiähvä @ Loka. 16 2006,13:53) kirjoitti
    7 kertaa oon vaihtanut öljyt ja sama tiiviste aina vaan. Ei kai ne "tarvikkeet" /5€ merkkihuollossa ole tää tiivisterinkula , mitä ei näköjään tarvi "koskaan" vaihtaa?
    Ainakin tuon verran olen kans xx:ään vaihdellut, enkä ole koskaan vaihtanut tiivistettä, kun ei ole vuotanut tai edes hikoillut (eikä sopivaa ole ollut hyllyssä..).
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Eikös ton vanhan tiivisteprikan saa "uuden veroiseksi" hehkuttamalla se pehmeäksi.
    Suzuki Gs 125 -84
    GSF 600S -97
    GSF 1200S -97
    GSX 1400 -06

Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
  6.  
    Toisaalta eipä uusi kokoonpainuva pirkka paljoa kustannakaan... Minä joudun sen aina vaihtamaan uuteen. Kerran kun osti pienen minigrippussin verran on sitten aina ollut valmiina hyllyssä.

Tosin aikani taistelin ensin tihkuilun kanssa.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85