Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Joku kaveri lähetti mailiboksiin kysymyksen ja luulin että se on org.in "ilmoitus" saapuneesta viestistä ja poistin sen samantien. No eipä ollut kansiossa mitään.

Vastaus kuuluu kuitenkin näin.
    Honda CBR 1000f (93->) mallin peilit käy lähes heittämällä FJ.hin, hieman pitää viilata peilin kiinnitysjalkaa jotta saa ruuvi jaon kohdalleen (1-2mm)
    Peileissä on pitempi varsi ja näkyvyys taakse paranee kerta heitolla, myös ulkonäkö muuttuu paljon nykyaikaisempaan suuntaan. Suosittelen kierrelukitetta koska tärinä löysyttää ruuvit varmasti.
    Omat ostin Duellin luettelosta osa nro 30-3030 ja 30-3031 hintaan 37e/kpl
    Just "nyt" ei bikeä...
    Mahtava juttu!! Minähän se olin, kiitos vastauksesta! parista paikasta olen käynyt kyselemässä peilejä ja sedät nauroivat ettei siihen saa poika parka
    btw ei sulla ole kuvia omastasi jossain?

Mulla on kanssa Cebarin peilit fj:ssä, ei mikää iso homma laittaa ja hyvä näkyvyys taakse. Pienen ulkonäöllisen miinuksen annan kyllä lokinsiipi efektistä mutta tiesin sen jo laittaessa ja ei se mua häiritse.
    Näillä mennää!
  4.  
    Mun pyöterissä oli GPZ 900 kawan peilit hankittaessa, ne oli kans hyvät, valitettavasti varren kiinnike murtui toisesta jossain vaiheessa kun niitä aina edestakaisin vääntelin parkkipaikoilla ym. Nyt ajattelin talven aikana viritellä taas peilit katteeseen, noita cebarin peilejä varmaan löytyy kohtuu helpolla.
    FJerguson 1100 - monipuolinen maatalouskone