Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Moro

Pitäisi vähän meikata FJR:ää. Saako ylipäänsä OIKEAN VÄRISIÄ paikkamaaleja mistään?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    moro
    Satavarmasti en voi sanoa ,mutta varmaan kannattaisi ottaa yhteys cora väriin ja kysellä
    t ya-ma-ha
    papan vetreyttä lisää hevosvoimat persiin alla
    Yamahaliikkeet eivät anna tarkempia tietoja pyörän väreistä! Mutta ulkomaisia maalin myyjiä löytyy, mm: http://www.japartsnl.com/Eng/Motorve...aha/Index.htm,
    http://www.motorradlack.de/, ja
    http://www.color-rite.com/. Valitettavasti yleinen automaalien värikoodisysteemi ja vesiohenteisten maalaustekniikka (-laitteet) eivät käy yksiin jammun käyttämän liuotinpohjaisen värin ja monikerrosmaalauksen kanssa. Olen kysellyt mopottimeeni (Galaxy blue = DPBML/865 dark purplish blue solid met I) naarmujen paikkausta, mutta homma ei kelpaa automaalareille. Yleensä syyksi sanotaan, että he maalaavat vain vesiohenteisilla tai ettei pikku hommat kiinnosta. Joku totesi rehellisesti ettei ota riskiä. Onkohan kukaan saanut jammun metallivärin naarmut paikkamaalatuiksi? Millä ja miten fiksaus tehtiin, millainen jälki tuli?
    Aikaisempi fillarini päätti heittäytyä tallinlattialle päivänokosille ,sillä seurauksella etta katteet naarmuille ja tosi näkyvästi,ja kun met.hohto musta oli niin ensi alkuun syletti,mutta taapersin yhen maalarin luo joka sanoi ei propleemia ,vaan katteet irti ja tänne.
    Joten eikun katteet kainaloon ja sinne .
    katteet matattiin ja maalari hivautti kynäruiskulla naarmut piiloon ja sen jälkeen lakkakerrokset kokonaan katteen yli ,ja tosiaankaan ei voinut sanoa mistä oli maalipinta ollut puhki.Joten ainakin minä olin tyytyväinen.
    t ya-ma-ha
    ps. sääli että kyseinen maalari on siirtynyt tätänykyä muihin hommiin
    papan vetreyttä lisää hevosvoimat persiin alla
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    En ole varma Yamahasta, mutta Hondaan sain maalia aivan Hondan omilla värikoodeilla Väriforumista. Tässä jälleenmyyjät Suomessa.
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
    Meillä porissa on ainakin APT:ssä "väriskanneri" joka skannaa värin lähes osasta kun osasta. Ite hain sieltä ja täysin saman väriset sain vaikka minunkin jammuni on jälkeen päin maalattu toyotan ja mersun väreillä. Käyppä paikallisessa maali liikkeessä niin aivan varmasti saat täysin saman värin.
    EN AJA LUJAA. LENNÄN MATALALLA!!
    Käväse Deco-väristä kysäisemässä se o tos Aleksis Kiven katu 30 ,Helsinki ..Itse ainaki oon saanut aina kaiken tarvitsemani sieltä paikkauksiin ja Peilien/osien maalauksiin...
  8.  
    Eiköhän Yamahaan saa suomesta ihan värikaupoista maalit, kun vaan löydät värikoodin pyörästäsi?
    Omaan Hondaani sain tosi kivuttomasti paikallisesta Värisilmästä, koodin kanssa vaan sinne, sieltä katsaus viellä viuhkaan että väri on sama kuin koodi ja maalit purkkiin....
    Sillä Jätkällä tiskin toisella puolella oli kamala kasa väriviuhkoja ja tietokoneella toinen mokoma, sieltä sai merkeittäin haettua koodit.

ja onpa mulla tossa pöydälläni juuri nyt 200ml peltipurkki jossa lukee MASIVILL OY Yamaha *0010 Dark Blue, joten näyttäis nuita Suomesta saavan...
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä