Onkos kyseinen toimenpide kuinka vaikea näin ensimmäistä kertaa sitä tekevälle? Voiko jossain mennä pahasti mönkään ja tarviiko jotain erikoisvehkeitä?
Ex - Honda VFR 800 2009
Ex - Bmw F650GS 2004
EX - Kawasaki ZX-9R 2001
EX - Suzuki Hayabusa 2004
EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
Itselläni -92 vfr ja levyt vaihdoin pari viikkoa sitten, eikä todellakaan ole kauheasti kokemusta noista 2-pyöräisistä. Katteet pois oikealta puolen. Öjyt tietty alas koneesta. Oikean puolen koppa n. 10 pultilla kiinni ja siinäpä ne levyt köllöttää. Itse vaihdoin pelkät massalevyt ja jouset. uusi tiiviste koppaan kannattanee varata. Massalevyjä tais olla 9 kipaletta ja jousia 5. Todella iisi vaihtaa. Eikun remonttiin![]()
Muistatkos yhtään mitä makso osat sinne? Mulla on kans -92. Mikäs sulla oli syynä ku vaihdoit? Oliko huonossa kunnossa? Entäpä ilmenikö jotenki että ois vaihdon tarpeessa?
Ex - Honda VFR 800 2009
Ex - Bmw F650GS 2004
EX - Kawasaki ZX-9R 2001
EX - Suzuki Hayabusa 2004
EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
Stormilta levyt, jouset ja tiiviste 90 ekua. Kotiovelle toimitettuna toim.maksu 6 eskoo...ei paha. Sit tietysti öljyt ja suodatin samalla vaihtoon.(Webbis @ Loka. 15 2006,19:05) kirjoitti
Kytkin luisti kovemmilla kierroksilla(yli 7000) ja kävin täällä foorumilla asiasta keskustelua ja sain hyvin asiantuntevia neuvoja. Sanoovat, ett on tarkka öljyistä hondan kytkin. Tiedän että omassa oli käytetty jotain gastrolia. Nyt laitoin hondan GN4:set enkä muuta enää aio käyttää. Oman remontin jälkeen mopo ei startannu, startti vaan naksahti. Vika oli startin rattaan prikassa joka tippui irrottaessa ja lipsahti rattaan väärälle puolen ja startti jumiin. Lienee ainoa asia jossa ko. hommassa voi tyriä! Ei toki vaarallista, puratti vaan uudelleen![]()