Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Omistan Yamaha R6 mopedin ja ajattelin tuunata sitä sen verran, että Yoshimuran putken lisäksi ajattelin suutinsarjan laittaa.
    Putki on jo ollut paikallaan ilman suutisarjaa, mutta mutta mites sitten tuo säätöpuoli suutinsarjan laittamisen jälkeen?
    Ilmeisesti on suositeltavaa säädättää mopedi sen jälkeen, mutta pitääkö se säädättää virityspajalla vai onnistuneeko jossakin normihuoltopaikoissa.
    Tästä saattaa olla juttua jossakin mutten viitsinyt kahlata kaikkia topiikkeja läpi missä aiheesta puhutaan.
    Jeps, ja mites kun samaan soppaan lisätään K&N niin ei varmaan ole mitään toivoa saada itse mutulla kohilleen...?
    Jos on niin oiskos jossain selkeitä ohjeita/vinkkejä säätöön?

nimim. suuttimet ja kooännä postissa odottamassa noutoa
    K750 -61
    Kokenut ammattilainen saa ilman penkiä aika lähelle säädettyä, mutta ammattilaiset vaan käyttää aina penkkiä säätämiseen
    Kyllä jotku räpeltää itse mutta ei se koskaan ole ihan kohdallaan. Siispä penkkiin vaan kuten itsekin teen vaikka on kokemusta aika paljonkin alalta. Saa kerralla kunnolla...
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
  5.  
    paras ja loppujen lopuksi edullisin vaihtoehto taitaa olla pyörän vieminen ammattimiehen hoteisiin,tuleepahan kunnolla säädettyä eikä mitenkään "musta tuntuu" et nyt ne on kohillaan meiningillä.

Itse suosin viaberin harria,se kyllä tietää ja osaa hommansa!
    Alempana linkki ko firman sivuille,josta löytyy myös vastaukset mahd.kysymyksiin.

http://www.viaber.com/index2.asp?nappi=kysymys5
    04 Buell xb12s