Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Mihin kohtaan teillä on toi Vox-mikki laitettu. Mulla on kypärän remmin vieressä ja taitaa olla väärässä paikassa tai ainakin liian meluisassa koska saa huutaa kun hinaaja että pölinä-mikki aukeaa. Täytyy kokeilla jos sitä siirtää toiseen paikkaan jos sit olis ton pölinä-mikin aukaisu on helpompaa.
    Taitaa olla ohjeissa että,aivan suun edessä melkein huulissa kiinni.
    Mulla ainakin on näin ja toimii.
    "Mihin kohtaan teillä on toi Vox-mikki laitettu." Obelix: Mikä kypärä sulla on?
    Kesä 2010 oli juhlavuosi: 50. kesä kahdella pyörällä!
    Lainaa (Hyyde @ Loka. 10 2006,10:39) kirjoitti
    Taitaa olla ohjeissa että,aivan suun edessä melkein huulissa kiinni.
    Mulla ainakin on näin ja toimii.
    Totta puhut, on testattu. Yllättävän suuri vaikutus voxin aukaisuherkkyyteen on jo sillä, onko mikki kiinni suussa vai sentin päässä. Ja jos se on täysin sivussa ääntä tuottavasta elimestä, niin saa varmasti huutaa.

Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mulla mikki on ihan huulissa kiinni - ei hauko itseään auki ylimääräsistä äänistä mutta puheesta aina. Säädöt löytyvät ajan kanssa kun hienosäätelet sitä.
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Mulla on kypärä Suupertti C2.
    Totaa....mulla taitaa olla hieman sekasin noi jutut tai sit ei???
    Eli mulla tossa systeemissä on kaks mikkiä samassa kypärässä....eli toinen on ihan pieni joka kuuntelee huminaa ja säätää sen mukaan ton puhemikin avausjuttua....näin ainakin luulen.
    Vai mikäs hitto se pieni mikki sit on??
    Se pikkumikki on nimenomaan taustamelua varten, eikä sitä ole kun uusissa malleissa (en nyt muista missä, mutta mulla ainakin on 300 pro avissa). Itse laitoin sen aika lailla niskaan, kun hyvin sai kypärän vaimentimien väliin. Tuon kakkosmikin mukaan säätään nopeuden kasvaessa automaattisesi volumea lisää ja kai se sitten jotenkin tuohon voxiinkin vaikuttaa.
    Ainakin tuo volumen säätö toimii tosi hyvin.
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (Obelixxx @ Loka. 09 2006,17:53) kirjoitti
    Mihin kohtaan teillä on toi Vox-mikki laitettu. Mulla on kypärän remmin vieressä ja taitaa olla väärässä paikassa tai ainakin liian meluisassa koska saa huutaa kun hinaaja että pölinä-mikki aukeaa. Täytyy kokeilla jos sitä siirtää toiseen paikkaan jos sit olis ton pölinä-mikin aukaisu on helpompaa.
    Jaa, että tuolleenko se voxin autom. säätö on sitten toteutettu. Sori vaan, kun nyt vasta ymmärsin kysymyksen. Minun pölinät koski vanhaa mallia.
  9.  
    Obelix: pistä Googleen hakusana: Schuberth_C2_Fitting. Pitäisi löytyä asennusohjeita.
    Kesä 2010 oli juhlavuosi: 50. kesä kahdella pyörällä!