Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Miten on akun talvisäilytys. Sisällä lämpimässä, vai kylmässä esim. jääkaapissa/ pakastimessa näitä suositteli eräs akkumyyjä.
    Ei ole mitään avaruusteknologiaa (taas "joku" tuntuu antaneen neuvoja), maalaisjärki riittää!

Lue tuolta, saat muitakin vinkkejä....

myös akkuvinkkejä
    No huh huh mitä juttua oli tuolla... *

Jos pyöräsi on lämpimässä paikassa ei se kaipaa juurikaan mitään toimenpiteitä talven varalle. Sehän on sama asia kuin olisit kesällä kuukauden kesälomareissulla ja pyörä seisoisi sillä aikaa tallissa. Tekisikö kukaan nuo kaikki manööverit, mitä "hifistit" tuolla käskee tekemään silloin? Epäilen...

Eli edelliseen kommenttiin yhtyen, käytä maalaisjärkeä! Ei se pyörä tai sylinterit mihinkään ruostu lämpimässä tallissa. Itse ainakin jättäny tankkiin mitä jättäny lämpimässä tallissa ja välillä käyttäny konetta, ettei osat "kuoleennu" ja akku saa välillä "herätettä".

Itte otin kaapelit irti, pistin laturin kiinni muutamaksi tunniksi ja eipä muuta. Siellä se on kylmässä tallissa pyörä ja akku. Seuraavan kerra laturiin keväällä.
    Taivas saa odottaa
    Itse olen ottanut akun irti ja laittanut sen lämpimään,
    koska pyörä on +-0 asteessa.

Lisännyt akkunestettä jos tarvetta ja keväällä sitten
    ladannut sen. Aina on toiminut hyvin...
    MTB Racing Team
    VMK ry

Suzuki GSX1100R -91
    Suzuki GS450E -88 "cafe" projekti
  6.  
    Pyörä talvehtii kylmässä tallissa,joten otan akun pois talveksi.Lataan täyteen ,kuormitan ja lataan pari kertaa talven aikana.