Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Kymppitonnin huolto mietinnössä mutta missä? Yamaha center olis tietty yksi vaihtoehto mut on kai niitä muitakin? Täällähän on useammalla kerennyt ko. mallin pyörä oleen jo useamman vuoden ja huoltosuositus kertymää varmaankin kertynyt? eli oikotietä onneen haetaan ettei tarvis kahlata kaikkia saitteja läpi jouluun mennessä btw. kenen öljyllä moottori/vaihteisto mielestäsi on toiminut parhaiten? Tää menee nyt kyl ihan gallupix thanks anyway
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
    Mr-power huolto

Reinikainen
    Reissut mielessä........
    Hanski Jokinen Hertsikassa hoitaa hommia tyylillä. Se on parempi vaihtoehto, ku Yamaha-C...
    ... jotain piti muistaa
    JL-Bike Vantaa
    Frank Nyman Kauniainen
    * * GSX 1200 INAZUMA -99
    Yamaha Centerist ei pahaa sanottavaa, sinne jatkossakin vien.
    Tee itse. Niin mäkin tein. *

Se kymppitonnin huoltohan on "vaihda öljyt ja suodatin ja kiristele pultit ja putsaa paikat" -setti, josta ei kyllä kauheasti viitsisi maksaa.

Kilofasun huolto-oppaan saa netistäkin jostain ja sen mukaan on helppo hommat tehdä. Eikä maksanut paljoa ja aikaa ei montaa tuntia mennyt.*
    Big guys need big bikes
    20000 sisältää myös tulpat ja ilmanputsarin. Paljon ootte siitä huollosta maksaneet?
    ... jotain piti muistaa
    Lainaa (iso M @ Syys. 26 2006,12:56) kirjoitti
    Tee itse. Niin mäkin tein. *

Se kymppitonnin huoltohan on "vaihda öljyt ja suodatin ja kiristele pultit ja putsaa paikat" -setti, josta ei kyllä kauheasti viitsisi maksaa.

Kilofasun huolto-oppaan saa netistäkin jostain ja sen mukaan on helppo hommat tehdä. Eikä maksanut paljoa ja aikaa ei montaa tuntia mennyt.*
    Juu kyllähän tommoset öljynvaihdot vielä ite pystyy tekee mutta muistelisin jostain lukeneeni että 10K huoltoon sisältyy myös venakoiden välystarkistukset ja ehkäpä jotain muutakin? Niin ja toi öljynsuodatin on kyllä aika v-mäisessä paikassa irrotella ilman erikoiskaluja, vai? Jostain näiltä sivuilta löysin /sain imuroitua huoltomanuskan ittelle jota täytyykin tässä talven aikana ahkerasti lukea. Kiitoksia vielä kerran kaikesta infosta asian tiimoilta vastanneille.
    "...ei juurikaan tuulelle vastusta..."
    Huoltokirja löytyy. Öljyista sen verran, että ainakaan Gastrolin GPS:ää en enää laita omaani...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    Lainaa (Esalainen @ Syys. 26 2006,20:13) kirjoitti
    Juu kyllähän tommoset öljynvaihdot vielä ite pystyy tekee mutta muistelisin jostain lukeneeni että 10K huoltoon sisältyy myös venakoiden välystarkistukset
    40 000
    ... jotain piti muistaa
    Lainaa (seku @ Syys. 27 2006,11:03) kirjoitti
    Lainaa (Esalainen @ Syys. 26 2006,20:13) kirjoitti
    Juu kyllähän tommoset öljynvaihdot vielä ite pystyy tekee mutta muistelisin jostain lukeneeni että 10K huoltoon sisältyy myös venakoiden välystarkistukset
    40 000
    Eka venavälysten tarkastus on tosiaan 40 tuhannessa. Olen kuullut eräiltä tavallisesti luotettavilta tahoilta että eka tarkastus olisi varmuuden vuoksi hyvä tehdä silti kymppitonnissa koska siinä paljastuu jos jossain osassa on teko- tai materiaalivika. Omassani täytyy ainakin kysyä paljonko tuosta ylimääräisestä tsekkauksesta joutuisi kärsimään.
    Lainaa (vzv @ Loka. 04 2006,21:58) kirjoitti
    Olen kuullut eräiltä tavallisesti luotettavilta tahoilta että eka tarkastus olisi varmuuden vuoksi hyvä tehdä silti kymppitonnissa koska siinä paljastuu jos jossain osassa on teko- tai materiaalivika.
    Miksi? Teko- ja materiaalivika on korjausvelvotteen mukainen myöhemminkin. Keskon takuu kunniaan!
    ... jotain piti muistaa
  13.  
    Lainaa (seku @ Loka. 05 2006,08:08) kirjoitti
    Lainaa (vzv @ Loka. 04 2006,21:58) kirjoitti
    Olen kuullut eräiltä tavallisesti luotettavilta tahoilta että eka tarkastus olisi varmuuden vuoksi hyvä tehdä silti kymppitonnissa koska siinä paljastuu jos jossain osassa on teko- tai materiaalivika.
    Miksi? Teko- ja materiaalivika on korjausvelvotteen mukainen myöhemminkin. Keskon takuu kunniaan!
    Voi olla että huoltomieheni ovat "vanhan liiton" miehiä. Itse ainakin olen, eli jos ennakkotarkastuksella voi säästyä isommilta ongelmilta jatkossa niin teen sen mielummin niin. Pidän myös pyöriäni aika pitkään, eli koen itse olevani ennakoivan kunnossapidon hyötyvänä osapuolena.

Epätodennäköistä tuollaisen vian löytyminen tietysti tilastollisesti on, sen myönnän.

Toisaalta en kauheasti luota takuukorjauksen helppoon saamiseen jos 40 tonnin huollossa löytyy kasa loppuun kuluneita pakovenoja 4 vuotta vanhasta pyörästä joka kaiken lisäksi on tuotu käytettynä maahan.