Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
  1. #31
    kannattaa hommata kummatkin.

    supermoto on ihan kiva. mutta katupyörän monikäyttöisyyttä on paha voittaa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  2. #32
    tuli hommattua käytetty acran pönttö. Orggis painoi 2.8kiloa ja tämä painoi 1.77kg.

    1.1kg keveni

    tehoista sitten keväämmällä. löysin vanhan bike, jossa oli juttu nimeltä 'ringille viritetyt', eli nyrburgsingille tekivät parannuksia yleisiin sportteihin. siinä oli 954 mukana, ja pelkällä pöntöllä ja kommanderilla siinä kasvoi teho takapyörällä 132->138hp. huomattavinta oli se, että 8200kierroksella teho kasvoi 20heppaa!

    muissa testattavissa kuten suzukissa eivät saaneet pöntöllä käytännössä mitään eroa ennen/jälkeen.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  3. #33
    Lainaa (jaket @ Marras. 23 2006,17:24) kirjoitti
    tuli hommattua käytetty acran pönttö. Orggis painoi 2.8kiloa ja tämä painoi 1.77kg.

    1.1kg keveni

    tehoista sitten keväämmällä. löysin vanhan bike, jossa oli juttu nimeltä 'ringille viritetyt', eli nyrburgsingille tekivät parannuksia yleisiin sportteihin. siinä oli 954 mukana, ja pelkällä pöntöllä ja kommanderilla siinä kasvoi teho takapyörällä 132->138hp. huomattavinta oli se, että 8200kierroksella teho kasvoi 20heppaa!

    muissa testattavissa kuten suzukissa eivät saaneet pöntöllä käytännössä mitään eroa ennen/jälkeen.
    Toi oli todellakin hyvä tarina Bikessä, tuntuu olevan kovasti eroa eri pyörissä ja sen järjestelmissä kuten pakoputkisto ja ruiskuohjaus ym. kuinka paljon saa potkua irti "kotikonstein"....

    Enpä tiedä kuinka usein tuota huiputehoa kaipaa lisää, mutta ehkä sitäkin useammin sitä notkelman poistoa keskirekisteristä joka monessa pyörässä on valitettavasti (osassa johtuen laihasta seoksesta, pakokaasupäästöjen vuoksi.

    Mun vanhassa Bladessa vm.1993 tuo notkahdus lähti pois pelkällä vapaammin virtaavalla äänenvaimentimella!

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  4. #34
    Lainaa (jaket @ Marras. 23 2006,11:59) kirjoitti
    kannattaa hommata kummatkin.

    supermoto on ihan kiva. mutta katupyörän monikäyttöisyyttä on paha voittaa.
    Usko tai älä, mutta tuon olisin jo tehnyt aikoja sitte jos olis mahdollisuus Tuo käytännöllisyys se kolkuttelee takaraivossa itselläki, kuitenki saattaa tulla pidempiäkin matkoja välissä ajettua Mutta koska rahaa ei ole kaikkeen kivaan, niin jostain täytyy tinkiä
  5. #35
    joo. ja tuntui, että kun heti kohta 954:sen saatuani asensin pelkän kommanderin(putki ja putsari orggis), niin vääntö selvästi lisääntyi. eli mahdollisesti tuosta 20 hepan vajeesta korjaantuu jo 10heppaa pelkällä kommanderilla. vääntö lisääntyi sillai selvästi, eli esim keula nousee helpommin ns kaasulla kiihdytyksissä.

    nyt on suunnitelmissa, että jos heittäisi sillä HTEVilla lintua. pitäisikö rakentaa eliminaattori, eli suorat putket sen tilalle vai vain tulpata se vanha tai sitoa johonkin asentoon. näissä kolmessa vaihtoehdossa onkin pohtimista.

    avk:lla on muuten hyvä varastettu 954 myynnissä.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  6. #36
    Lainaa (jaket @ Marras. 24 2006,12:25) kirjoitti
    joo. ja tuntui, että kun heti kohta 954:sen saatuani asensin pelkän kommanderin(putki ja putsari orggis), niin vääntö selvästi lisääntyi. eli mahdollisesti tuosta 20 hepan vajeesta korjaantuu jo 10heppaa pelkällä kommanderilla. vääntö lisääntyi sillai selvästi, eli esim keula nousee helpommin ns kaasulla kiihdytyksissä.

    nyt on suunnitelmissa, että jos heittäisi sillä HTEVilla lintua. pitäisikö rakentaa eliminaattori, eli suorat putket sen tilalle vai vain tulpata se vanha tai sitoa johonkin asentoon. näissä kolmessa vaihtoehdossa onkin pohtimista.

    avk:lla on muuten hyvä varastettu 954 myynnissä.
    Ei näyttäny ainakaan enää olevan
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
  7. #37
    416927

    kyllä vielä näkyy, on vain 900rr nimellä
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  8. #38
    Käsittämätöntä kun ei näkynyt kun haki honda moottoripyörät. Vain tuolla tulonumerolla Mitä olette mieltä kannataiskos tota harkita? kilsat vaan vähä aina mietityttää
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
  9. #39
    kilsat ei haittaa kuin myydessä. muuten vaikutti tosi siistiltä ja olikin virtalukkoa lukuunottamatta melko täydellinen.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  10. #40
    Moro vaan 954rr omistajille! Olis semmonen kysymys tosta 954rr takaiskarista että: Käykö se blackbirdiin suoraan ku olis mielessä laittaa tohon omaan uus takaiskari ja niitähän sais ebay:ta melko kohtuullisesti, siis uusia käytettyjä
    Jos ei oo mitään hajua niin auttas kohtuuttomasti jos joku jaksas mitata päämitat eli ala- ja ylä kiinnityksen leveydet ja kiinnitystappien halkaisijat sekä pituuden reikien keskipisteiden välillä!? En oo mittoja löytäny mistään... Uskosin että jäykistyy perä sen jälkeen sopivasti!
    Blade -06
    XX -98
  11. #41
    Lainaa (jaket @ Marras. 24 2006,17:42) kirjoitti
    kilsat ei haittaa kuin myydessä. muuten vaikutti tosi siistiltä ja olikin virtalukkoa lukuunottamatta melko täydellinen.
    Ootko nähdyt kyseisen bladen livenä? Juuri se vitu.t.. että kun omakin mopo on ostajien mielestä loppuun ajettu vaikka mittarissa ei ole kuin vaivaset 44tkm.
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
  12. #42
    joo, poikkesin siinä kun asun tässä lähellä. muuten pyörä on ihan ok, mutta virtalukon ympärillä oleva HISS ympyrä on väännetty irti ja siinä oli naarmuja. lisäksi virtalukon piuhat oli poikki ja yritetty käynnistää piuhoista. sinänsä ihme juttu, että miten pyörä on varastettu, kun on täysin selvää, että HISS pyörää ei saa käyntiin johdoista. se on pitänyt työntää pois paikalta tai viedä pakkarilla. käyntiin varkaat sitä eivät ole saaneet, se on nähdäkseni 100% varma. yleensä vain pakettiautovarkaat eivät edes yritä sitä turhaan käyntiin, vaan purkavat sen rikkomatta osia.


    Kuvissa näkyy punaista tahraa pyörän päällä, välillä avk pyörissä näkyy sitä, varastetuissa etenkin, kysyin kerran ja se on sormenjälkijauhetta. itsekkin kerran ostin semmoisen pyörän joka oli tuon jauhon peitossa. lähtee pesemällä
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  13. #43
    Lainaa (mustabirdi @ Marras. 24 2006,17:49) kirjoitti
    Moro vaan 954rr omistajille! Olis semmonen kysymys tosta 954rr takaiskarista että: Käykö se blackbirdiin suoraan ku olis mielessä laittaa tohon omaan uus takaiskari ja niitähän sais ebay:ta melko kohtuullisesti, siis uusia käytettyjä
    Jos ei oo mitään hajua niin auttas kohtuuttomasti jos joku jaksas mitata päämitat eli ala- ja ylä kiinnityksen leveydet ja kiinnitystappien halkaisijat sekä pituuden reikien keskipisteiden välillä!? En oo mittoja löytäny mistään... Uskosin että jäykistyy perä sen jälkeen sopivasti!
    Nyt ei ole mitään tietoa pohjalla mutta epäilisin että ei käy. Totahan vois varmistella siten että katsois esim. myytävien uusien iskarien koodeja ja jos on samat Bladessa ja XX:ssä niin sitten sopii.. Mutta onko XX:ssä täysin säädettävä iskari takana???


    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  14. #44
    Ei se oo ku muistaakseni joku yks säätö mitä siihen voi tehdä mutta ei tolla kepillä tee mitään verrattuna vaikka rr vakioiskareihin. Ei se sopivuus tarvis ollakkaan ku vaan noiden mittojen mukanen niin voin ite koittaa miettiä siihen sitte sen istuvuuden. Siis että se sopis ainaki kiinnityksiltään suoraan ja pituudeltaankin melkein niin ei tarvis kovin alkaa muutteleen niitä. Oon rakentelemassa perää uusiksi tosta omasta pyörästä, siis tota undertail:a.
    Blade -06
    XX -98
  15. #45
    Lainaa (mustabirdi @ Marras. 26 2006,16:13) kirjoitti
    Ei se oo ku muistaakseni joku yks säätö mitä siihen voi tehdä mutta ei tolla kepillä tee mitään verrattuna vaikka rr vakioiskareihin. Ei se sopivuus tarvis ollakkaan ku vaan noiden mittojen mukanen niin voin ite koittaa miettiä siihen sitte sen istuvuuden. Siis että se sopis ainaki kiinnityksiltään suoraan ja pituudeltaankin melkein niin ei tarvis kovin alkaa muutteleen niitä. Oon rakentelemassa perää uusiksi tosta omasta pyörästä, siis tota undertail:a.
    Täältä löytyy molempien Hondien räjäytykuvat, katsopa onko niistä mitään apua:

    Honda räjäytyskuvia

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  16. #46
    moro! pientä apua tarviisin.
    eli mulla on 954 -02 alunperin tummansini valkoinen mutta ajattelin
    maalata sen KELTA MUSTAKSI (katteet naarmuilla) niin voisiko joku
    ystävällisesti kertoa sen KELTA MUSTAN väri koodit?
    olisin erittäin kiitollinen.
  17. #47
    Lainaa (alexi2 @ Joulu. 03 2006,12:57) kirjoitti
    moro! pientä apua tarviisin.
    eli mulla on 954 -02 alunperin tummansini valkoinen mutta ajattelin
    maalata sen KELTA MUSTAKSI (katteet naarmuilla) niin voisiko joku
    ystävällisesti kertoa sen KELTA MUSTAN väri koodit?
    olisin erittäin kiitollinen.
    Takasatulan alta kaivettua:
    Koodi: NH1Y
    Väri: NH-1

    Nämä siis 03 mallin kelta-mustasta.
    Tärkeätä ei nimittäin ole se, mistä ihminen tulee - tärkeintä on se, että tulee - Juice Leskinen
  18. #48
    Lainaa (blade03 @ Joulu. 03 2006,13:35) kirjoitti
    Lainaa (alexi2 @ Joulu. 03 2006,12:57) kirjoitti
    moro! pientä apua tarviisin.
    eli mulla on 954 -02 alunperin tummansini valkoinen mutta ajattelin
    maalata sen KELTA MUSTAKSI (katteet naarmuilla) niin voisiko joku
    ystävällisesti kertoa sen KELTA MUSTAN väri koodit?
    olisin erittäin kiitollinen.
    Takasatulan alta kaivettua:
    Koodi: NH1Y
    Väri: NH-1

    Nämä siis 03 mallin kelta-mustasta.
    Mä kaivelin tovi sitten puna-musta väri koodeja ja jos oikein muistan niin nuo mainitut NH1Y ja NH-1 ovat mustan värikoodit. Eli esim mulla ei ollut punaiselle ollenkaan koodej tuolla penkin alla.

    Sitten kaivelin netissä noita värikoodeja ja sieltä tuli vastaan tuo Winning Red, sillä sai maalausliikkeen kaverit tehtyä oikeata maalia!

    Joten kannattaa ensin tarkistaa nuo mainitut koodit, mutta muistikuva on että nuo ovat mustan koodit. Joten Hondan värikoodeja googlaamaan...

    -C9B5R4-
    Mietelause:
    Krapulan parantaminen viinalla on yhtä tarkkaa hommaa kuin ripulin parantaminen piereskelemällä
  19. #49
    tuo värin vaihto on aika kannattamatonta puuhaa, netistä voi löytyä kokonaisia katesarjoja halvemmalla, ottaen huomioon, että niistä vanhoistakin saa jotain myydessä vaikka olis naarmuja ja se, että tarrat maksaa helvetisti. ja jos maalaat kaikki, niin tarroja menee paljon. Lisäksi jos värin muuttaa, niin joudut maalaamaan katteet sisältäkin osittain ainakin.

    Itse vaihdoin punamustan, sinimustaksi. löysin tankin ja katteet. Peränalusmuovi on vielä väärän värinen.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  20.  
  21. #50
    Lainaa (jaket @ Joulu. 04 2006,09:57) kirjoitti
    tuo värin vaihto on aika kannattamatonta puuhaa, netistä voi löytyä kokonaisia katesarjoja halvemmalla
    olen kyllä yrittänyt etsiä katteita tohon mutta ei oo löytyny.
    pistä vaan vikkiä jos on jotain tietoo.

    mitä värin vaihtoon tulee niin kyllä se vaan on niin että keltainen on
    ainut ja oikea väri mopoon (vanha R1:nen oli myös tipun keltainen ja oli vaan niiiin makee )

    tarrat oon tähän asti hommannu yrityksestä nimeltä "hart-tapes" ja viimeksi maksoin koko tarrasarjasta 100e.

    kiitosia vaan tähän astisista avuista. koitan googlettaa sitä keltaisen värikoodia mutta jos joku sen jostain saa niin olisin erittäin kiitollinen.

Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12