Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Tämmöinen harjoittelupyörä tuli pari päivää sitten hommattua, ens kesänä sitten isompaa.

Ajot menny ihan mukavasti paitti joka kerta kun oon pyörän tallista ottanu on vettä tullu niskaan

Pikkuveljen crossikin päässyt kuviin

kuva
    Onnea uuelle mopolle!

Vaikuttais ainakin viksulle aloitukselle ku ei heti laita mitään jättikyykkyä ja kuvittele olevansa joku koustraiteri. Ja kyllä ne kelitki siitä vielä paranee, ainaski 7 kk:n päästä
    Älä sitten kirjoita tänne kun pyörä käy tehottomaksi. Kyllä me se tiedetään...
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Hieno, onnea uudesta pyörästä! Itse aloittelin myös motoristin urani GS:llä !

Sitten vaan reippaasti ! Ei se pikku sadekaan haittaa ...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Hyvä ostos ja onnea matkaan.

Itse vetelin tuon omasi esi-isällä eli GS 450 E (Katana malli ) pari vuotta varsin onnellisena, lyömätön peli siihen, mihin se on tehty. Vaihdoin siitä sitten 650 GR:ään. Sinä vaihdat Riumppiin.
    Loisto valinta!! Pitäs katella samanlaista mopoa mammalle kun uhkas aloittaa keväällä itsekkin mopoilun tangosta kiinnipitäen. Ei uskalla antaa kuitenkaan omaanikaan joten kai se on sille oma ostettava... Noissa on mielestäni kaikki mitä mopoilia voi tarvitakkaan. Näköä,ääntä,2 rengasta ja kaasukahva!
    "Tosimiehellä on aina vähän paskaa housussa"
    Eka postaus tälle foorumille ja elämäni ensimmäinen moottoripyörä. Käteisraha maksettu, loput maksan ensi viikolla.
    Live fast, die young.
  8.  
    Mulla samanlainen, paitsi violetti
    Meille on annettu kaksi lahjaa, joita tulisi käyttää mahdollisimman paljon - huumori ja mielikuvitus. Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole, ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.