Onko tippejä. Tuntuu ettei orkkis oikein istu hanuriin ja samalla voisi olla vähän matalampikin.
<p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>
Ei valitettavasti kotosuomesta mutta tuolta yhdestä saaresta niitä tuntuu löytyvän:
http://www.yamahaxjrownersclub.com/p...ic.php?t=16018
Power is nothing without mojo!
topsaddlery ranskasta
My Webpage
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Kiitti tiedoista, mutta onko kokemuksia... joo joo tiedän että perseet on erilaisia.
Meinaan työn laatua ja vielä ulkonäköäkin.
<p>Crescent-Suzuki-Yamaha-BMW-BMW-Gessu-Gessu-KTM-Gessu</p>
Mä hommasin viime talvena Topsaddleryltä Bandittiin satulan ja olen ollut siihen todella tyytyväinen. Malli sopiva mun ahterille ja työnjälki siistiä. 10 tkm aikana ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia. Suosittelen
Minäkin hommasn viime talvena XJ900:n TopSaddlerystä penkin ja homma pelasi hyvin ja työn jälki oli hyvää ja satula oli kaiken lisäksi vielä oikein mukava. Ei valittamista muusta kuin n. kuukauden toimitusajasta.
If you ride like there's no tomorrow, there won't be. ~Author Unknown