Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31
    Kyllä net suosittelee kerran kuukaudessa suunnilleen käyttämään koneen lämpimäksi aivan reilusti, sinä kerkee fiilisteleen samalla kun antaa vähän kierroksiakin. Ei sitä punarajale tarvi silti vetää, se voipi olla huono kun ei oo vastusta - tai siis pitäiskö sitten työntää moppe oikeastaan hankeen burniksille...

    Ampparin perustelut hyvät ja loogiset, samoja pointteja oon kuullut muilta harrastemoottoritahoilta...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  2. #32
    Lainaa (KMSwallower @ Loka. 11 2006,13:18) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 11 2006,13:13) kirjoitti
    Vanha totuus millä selviää talven yli hienosti ja helposti: Pyörä tykkää kun sitä käytetään *

    Tapoja on monia, mutta tuo on helppo ja toimiva.
    Onko parempi käyttää kunnolla lämpöiseksi, niin että flekti pyörii, vai riittääkö pari minuuttia? *
    Saattaa riippua pyörästä Jos jää odottamaan flektin käynnistymistä ilmajäähdytteisessä, voi koneesta tulla ulos se savu, jota ei enää saa tungettua takaisin.
    <p>2002-2014</p>
  3. #33
    Lainaa (C-A-D @ Loka. 11 2006,14:30) kirjoitti
    Lainaa (KMSwallower @ Loka. 11 2006,13:18) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 11 2006,13:13) kirjoitti
    Vanha totuus millä selviää talven yli hienosti ja helposti: Pyörä tykkää kun sitä käytetään *

    Tapoja on monia, mutta tuo on helppo ja toimiva.
    Onko parempi käyttää kunnolla lämpöiseksi, niin että flekti pyörii, vai riittääkö pari minuuttia? *
    Saattaa riippua pyörästä * Jos jää odottamaan flektin käynnistymistä ilmajäähdytteisessä, voi koneesta tulla ulos se savu, jota ei enää saa tungettua takaisin. *
    Tarkistatko syksyisin jäähdytysnesteen pakkaskestävyyden?
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  4. #34
    Lainaa (KMSwallower @ Loka. 11 2006,15:40) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Loka. 11 2006,14:30) kirjoitti
    Lainaa (KMSwallower @ Loka. 11 2006,13:18) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Loka. 11 2006,13:13) kirjoitti
    Vanha totuus millä selviää talven yli hienosti ja helposti: Pyörä tykkää kun sitä käytetään *

    Tapoja on monia, mutta tuo on helppo ja toimiva.
    Onko parempi käyttää kunnolla lämpöiseksi, niin että flekti pyörii, vai riittääkö pari minuuttia? *
    Saattaa riippua pyörästä * Jos jää odottamaan flektin käynnistymistä ilmajäähdytteisessä, voi koneesta tulla ulos se savu, jota ei enää saa tungettua takaisin. *
    Tarkistatko syksyisin jäähdytysnesteen pakkaskestävyyden?
    Tottakai. Siirryn silloin käyttämään kossua, niin ei ole pelkoa jäätymisestä!
    <p>2002-2014</p>
  5. #35
    Menee se kossukin ainakin kovemilla pakkasilla hileeseen, sitten ei kierrä ja voi tulla tukos. Tuko's heavy G.
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  6. #36
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Loka. 11 2006,22:47) kirjoitti
    Menee se kossukin ainakin kovemilla pakkasilla hileeseen, sitten ei kierrä ja voi tulla tukos.
    Siksi monet käyvätkin etelänaapurissa jäähdytysnesteostoksilla ja hakevat Viru Valgeeta... *
    Power is nothing without mojo!
  7. #37
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Loka. 11 2006,22:47) kirjoitti
    Menee se kossukin ainakin kovemilla pakkasilla hileeseen, sitten ei kierrä ja voi tulla tukos. Tuko's heavy G.
    No sehän menee jo -21 asteessa hileeseen. Eli normaalissa Suomen talvessa paikat ovat täysin tukossa...
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
  8.  
  9. #38
    Lainaa (KMSwallower @ Loka. 12 2006,09:31) kirjoitti
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Loka. 11 2006,22:47) kirjoitti
    Menee se kossukin ainakin kovemilla pakkasilla hileeseen, sitten ei kierrä ja voi tulla tukos. Tuko's heavy G.
    No sehän menee jo *-21 asteessa hileeseen. Eli normaalissa Suomen talvessa paikat ovat täysin tukossa...
    Juuri sellaista sen snapsilasissa pitää ollakin!
    <p>2002-2014</p>
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12