Kyllä net suosittelee kerran kuukaudessa suunnilleen käyttämään koneen lämpimäksi aivan reilusti, sinä kerkee fiilisteleen samalla kun antaa vähän kierroksiakin. Ei sitä punarajale tarvi silti vetää, se voipi olla huono kun ei oo vastusta - tai siis pitäiskö sitten työntää moppe oikeastaan hankeen burniksille...
Ampparin perustelut hyvät ja loogiset, samoja pointteja oon kuullut muilta harrastemoottoritahoilta...
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Saattaa riippua pyörästä(KMSwallower @ Loka. 11 2006,13:18) kirjoitti
Jos jää odottamaan flektin käynnistymistä ilmajäähdytteisessä, voi koneesta tulla ulos se savu, jota ei enää saa tungettua takaisin.
![]()
<p>2002-2014</p>
Tarkistatko syksyisin jäähdytysnesteen pakkaskestävyyden?(C-A-D @ Loka. 11 2006,14:30) kirjoitti
Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
Tottakai. Siirryn silloin käyttämään kossua, niin ei ole pelkoa jäätymisestä!(KMSwallower @ Loka. 11 2006,15:40) kirjoitti
<p>2002-2014</p>
Menee se kossukin ainakin kovemilla pakkasilla hileeseen, sitten ei kierrä ja voi tulla tukos. Tuko's heavy G.
Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
Siksi monet käyvätkin etelänaapurissa jäähdytysnesteostoksilla ja hakevat Viru Valgeeta... *(xjrrrrräyh @ Loka. 11 2006,22:47) kirjoitti
![]()
Power is nothing without mojo!
No sehän menee jo -21 asteessa hileeseen. Eli normaalissa Suomen talvessa paikat ovat täysin tukossa...(xjrrrrräyh @ Loka. 11 2006,22:47) kirjoitti
Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
Juuri sellaista sen snapsilasissa pitää ollakin!(KMSwallower @ Loka. 12 2006,09:31) kirjoitti
![]()
<p>2002-2014</p>