Juuri tätä minäkin ihmettelen. Viranomaisten taholta, kuin myös tälläkin foorumilla on useaan otteeseen todettu, että ylinopeus on vaarallista kun siihen ei muu liikenne osaa varautua.(speedmaster @ Marras. 06 2006,19:21) kirjoitti
Ei näköjään koske ilman hälytysajoneuvon ulkoisia tunnusmerkkejä ajavia henkilöitä, jotka sattuvat olemaan siviiliammatiltaan poliiseja.
Mitenkähän näiden henkilöiden ajama ylinopeus on sitten vaaratonta sivulliselle? Tämä on niin kinkkinen kysymys, että varmaan vain poliisiviranomainen pystyy tähän vastaamaan. Grizzly voisi valaista asiaa.
Heh,tuota mäkin mietin viime kesänä kun mp-poliisi poistui paikalta bemarillaan himppasen haipakkaan,meikäläisen kortti taskussaan.(Kiwakawa @ Marras. 07 2006,09:43) kirjoitti
Tänä kesänä mp-poliisi ampaisi vilahtaen pelkät vilkut vilkkuen *huoltamon ohi,sillä tiellä kun on 60 rajoitus ja sillä kytällä oli varmasti yli huntti vauhtia.
niin ja kerran olen myöskin nähnyt kyttien rykkösen vaan viuhahhahtavan ohitte porvoon motarilla.
kyllähän noi vähän mietityttää....
04 Buell xb12s
Poliisit on lain yläpuolella ja saa tehä ihan mitä ne haluu, ja tavallisia kansalaisia sorretaan...
On se NIIIIN väärin...! *![]()
Miksi olla vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla
mahdoton...?
V*ttuako mä muiden mielipiteillä, mulla on omat!
Before thinking, do it. Twice.
Näin minäkin tuon näkisin!(R2-D2 @ Marras. 05 2006,21:25) kirjoitti
Toivottavasti tapaatte samoissa merkeissä, niin kaveri voi antaa Ärrätärille "oikeeta" palautetta.
Prätkäpoliisilla on pieni palkka mutta työsuhde etuna on "hurjasteluoikeus" täytyyhän sitä jotain etuja olla *
Älkää olko ahdasmielisiä *
Reiska_SB
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
Tässä viimeisin sana alalta. Ovat menneet säännöt aika tiukoiksi.
http://www.kko.fi/37921.htm
Nyt alkaa olla seuraamukset kohdillaan.(hra1150 @ Joulu. 13 2006,11:00) kirjoitti
Kyllä maailma pelastuu!!!
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Tiukoiksi ja tiukoiksi...Neljän tunnin sisällä ajaa kaksi kertaa poliisipartiota karkuun, ja kun tuota tuomiolausuntoa lukee, niin ilmenee että on syyllistynyt vähän muuhunkin kun pelkästään vähäiseen ylinopeuteen.Mutta kaksi vuotta ajokieltoa on kieltämättä aika pitkä aika kylläkin...(hra1150 @ Joulu. 13 2006,11:00) kirjoitti
Enkä ota kantaa siihen onko tässä tapauksessa tuomittu liian kovalla kädellä, vai muissa liian löysällä. Ja onko liikennerikkomuksien/-rikoksien rangaistukset ylimitoitettuja muihin rikkomuksien/rikoksien rangaisuksiin verrattuna, niin en tiedä, päättäjät varmasti osaa vastata siihen...
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
No edelleen toistan tuota totuutta ettei tuomion kovuuksilla ole mitään vaikutusta tuleviin rikoksiin. "Moraalittomuuteen" joka vaivaa yhteiskuntaa ei voi vaikuttaa tuomioilla ja niiden kovuuksilla.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Täällä on usein arvuuteltu sitä, mikä tuollainen ajokielto oikein on miehiään. Nyt on arvovaltaisesti vahvistettu se, mitä hallintuksen esityksessäkin lukee:
" Ajokielto ei ole rangaistus, vaan seuraamus, jolla pyritään estämään ajoneuvon kuljettajan osallistuminen liikenteeseen silloin, kun häneltä katsotaan edellytysten siihen puuttuvan (HE 104/2004 vp s. 4). "
Äääh...Kaikki mitä vituttaa on rangaistus, tavalla tai toisella(hra1150 @ Joulu. 13 2006,12:13) kirjoitti
![]()
Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...
" Been there, wrecked that... "
En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!
The more I learn about women, the more I love my motorcycle
Hehe. Toi oli aika hupaisa!(rammus @ Joulu. 13 2006,12:03) kirjoitti
![]()
<p>2002-2014</p>
Pisti silmään perustelu, että poliisin ei edes tarvinnut saada kiinni. Vaikka autoilija pääsi pakoon molemmilla kerroilla, niin ei auttanut yhtään.(hra1150 @ Joulu. 13 2006,11:00) kirjoitti
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Niin eikös se jotenkin niin mennyt että hölmöllä on halvat huvit(C-A-D @ Joulu. 13 2006,16:52) kirjoitti
![]()
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti