Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    Ei voi olla totta..puunasin pyärän ja laitoin stonkien korotuspalat paikalleen ja koklasin miltä vaikuttaa ku istuu pyärän päällänsä...joo hyvältä tuntu ja ku nousin poies pyörän pååltä niin se olikin kyljellään...voihan viikate..akkaa huutamaan appuun..on sitä toope
    Onko HONDAN jälkeen elämää?
    CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
    tuliko pahoja naarmuja?? itellä ainaki tuli entiseen pyörään ihan kivat naarmut ku kaatu. hiekka alusta ja pesin sen siinä ja toki se hiekka pehmeni ku vettä tuli. söi miestä aika kivasti.
    heh, anteeksi vaan mutta tätä helpotti mun elämää...

nimimerkillä 250km ajettu xx nurin soralle. että kukas se toope on

pahimmat naarmut tuli äijjään, mopo ei ollu ollu milläskään.

mutta reilu 20tkm tuon jälkeen onkin ollu sitten yhtä juhlaa...

edit: elämä on.

- I love the smell of napalm in the morning.
    Kaatui pyörä Pynsällä ja kyllä vitutti, kun katsojia oli n,
    500.
    Onneksi vika löytyi bensapumpusta, joka ei annostellut tarpeeksi ainetta, mutta kyllä hävetti.
    XL 1000 Varaderon bensapumppu oli tullut tiensä päähän, välillä nyki ja ei ottanut kierroksia.
    Näin voi käydä.
    Eilen onnistuin minäkin saamaan tuplan nutulleen melkein paikaltaan, kun lähdin liikkeelle bensa-asemalta

Pieniä naarmuja tuli katteeseen ja stonganpää sai hieman osumaa ja jalkatapin päässä oleva pultti meni poikki.

Hetken aikaa v'tutti oikein kunnolla
    Pyörä tuli ylös kerta riuhtasulla ja sen huomas illalla kun harteita alkoi hieman pakottaa, "no elämä on" taas tietää mihin laittaa taas rahaa kiinni
    Driving Saab turbo may cause serious addiction!
    Lainaa (Ozzyxx @ Syys. 09 2006,21:59) kirjoitti
    Eilen onnistuin minäkin saamaan tuplan nutulleen melkein paikaltaan, kun lähdin liikkeelle bensa-asemalta

Pieniä naarmuja tuli katteeseen ja stonganpää sai hieman osumaa ja jalkatapin päässä oleva pultti meni poikki.

Hetken aikaa v'tutti oikein kunnolla *
    Pyörä tuli ylös kerta riuhtasulla ja sen huomas illalla kun harteita alkoi hieman pakottaa, "no elämä on" taas tietää mihin laittaa taas rahaa kiinni *
    Kasvattaa luonnetta kun on yleisöä paikalla.Ite kaadoin polliisien edessä kun sivutuki ei ollut ihan kunnolla,kyllä V***ti kun nauroivat
    Mopoilua vuodesta -74
    Suzuki Hayabusa vm 2004

Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
    Lainaa (Juuzoppi @ Syys. 09 2006,17:26) kirjoitti
    tuliko pahoja naarmuja?? itellä ainaki tuli entiseen pyörään ihan kivat naarmut ku kaatu. hiekka alusta ja pesin sen siinä ja toki se hiekka pehmeni ku vettä tuli. söi miestä aika kivasti.
    Ei onneksi pahoja..siihen kaatumaraudan suojaan ja pyöreään kuppiin kampparin päädyssä muutamia naarmuja..huh huh..vähällä pääsin...mutta ketuttaa vieläkin niin että meinaa hulluksi tulla..onneksi kukkaan ei nähny
    Onko HONDAN jälkeen elämää?
    CBR 1000F-91. XX-00, XX-03
    Lainaa (Juhannus @ Syys. 09 2006,17:01) kirjoitti
    sori ..tuli kahteen kertaan sama juusto ..
    Kaadoit sitten vielä toisellekin kyljelle? No, tekevälle sattuu.

Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Mulla sama homma edellisen ajokauden eka päivä. Puunasin ja laitoin kaikki kohilleen. Sit pyörä paikaltaan nurin. Korjaus 1,5 kiloeeroa.. Ahisti vähän.. Eli tiedän miltä tuntuu..
    <p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
    Vuosi sitten vanhaa pikkuceebraa kans pesin ja vahailin kun olin sitä viemässä talviunille. Keskituella se oli. En sitten ite uskaltanut ottaa sitä alas ja pyysin kaveria tulemaan mun KANSSA sen ottamaan pois. Lähdin nakkaamaan autoon vahapurkkia niin kaveri sitten päätti olla äijä ja otti sen yksin. Oikealle kyljelleen.
    Enpä korjauttanut. Se mitään ois hyödyttäny. Maksanu vaan sikana enemmän kuin mitä pikkunaarmut laski myyntihintaa (eli lopulta tuskin mitään).
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
    itse en oo pyörän kaatamisessa onnistunut vielä mutta lähellä oli kerran tässä kesällä. laitoin pyörän sivu jalalle ja jätin vapaalle, tosi tosi loivaan mäkeen (lähes siis tasaselle) olin kypärää pois ja aloin laittaa sitä peiliin roikkumaan niin pyörä päättikin lähteä kulkemaan eteenpäin ja alkoi kaatua. sain kiinni viime hetkellä. mies ja pyörä säilyi siis tällä kertaa naarmuitta
    Tuttu tunne tuo v***tus.
    Museopyöräni kaadoin paikaltaan ja ihan hölmöyttäni. Pyörä oli keskituella ja polkasin käyntiin. Nytkäytin sen pois keskituelta vartalon liikkeellä ja jalat oli edelleen sivutapeilla, piti laittaa samalla ykkönen päälle ja vauhdista menoksi. No ei mennyt ihan putkeen ja piti laitta jalat maahan, sitten tulikin ongelma kun oli farkut jalassa ja jäin molemmin puolin lahkeista kiinni tappeihin. Pyörä nurin siihen paikkaan ja itse kierähdin pari kolme metriä pitkin pihaa. Uskokaa tai älkää mutta polvi oli ruvella, kypärässä ja visiirissä kivat naarmut, olkapää kolme neljä päivää kipeä ja käsi ei noussut kunnolla ylös.
    Pyörälle ei tosin käynyt mitenkään mitä nyt jarru kahva on edelleen sellainen kiemura mallinen.

Eipä ole kikkailtu enään muutamaan vuoteen.
    Teiltähän pitäis kaikilta ottaa kortti veke kun mopot ei pysy lapasessa edes paikallaan ja hiljaisessakaan vauhdissa.
    Otan osaa kaatumisiin * *ja koitan välttää itse, painaahan se mopo 250kg joten ei ihme jos pieni sivutuki uppoaa maahan, ei vaan, on se ollut pari kertaa lähellä minullakin.
    Lainaa (Toms. @ Syys. 25 2006,16:01) kirjoitti
    Otan osaa kaatumisiin * *ja koitan välttää itse, painaahan se mopo 250kg joten ei ihme jos pieni sivutuki uppoaa maahan, ei vaan, on se ollut pari kertaa lähellä minullakin.
    Ja kun mopedi on sitten 320 kg, mutta sivutuen pinta-ala on sama kuin kevyemmissä, niin tuleepa kyllä katsottua jo sitäkin että onko asfaltti auringossa kyllin kovaa ettei mene tikku (jalkatuki) siitä läpi *

Onkos noissa kultasiivissä, tms jo joku käpäläpää sivutuessa vakiona?
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
    Mun reilun kuukauden vanha supermoto on ollut kylellään jo kolme kertaa. Naarmujen lisäksi tuo jarruvipu on saanut siipeensä.

Hetken aikaa v'tutti oikein kunnolla
    Pyörä tuli ylös kerta riuhtasulla ja sen huomas illalla kun harteita alkoi hieman pakottaa, "no elämä on" taas tietää mihin laittaa taas rahaa kiinni
    Juuh, kaadoin minäkin xx:n kolmisen viikkoa sitten paikallaan meidän uudella kaltevalla parkkipaikalla. no xx:ään tuli muutama naarmu katteeseen ja vasen peilinvarsi katkes kyllä muuten nousi rastas aika nopeesti pystyyn tällä minunkin varella (laiha ku perkele) vaikka kaatui tavallaan minun päälle, normaali olosuhteissa mun voimat ei riittää tuon norsun nostamiseksi keskiseisontatuelle nyt on taas mopo kuosissa

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Mulle kaveri soitti la aamuna, että on vähän huonoja uutisia. Pyörä makas kylellään parkkipaikalla, joku känniääliö saanut päähänsä kaataa se pe-la yönä. Tänään sitten itte pääsi päivän näöllä tutkiin kultaa paremmin. Etukatteesa naarmu, välikate halaki ja naarmuilla, alakate naarmuilla, peili rikki, vilkku rikki, sliparisa naarmuja jne...
    Jos täsä nyt jotain lohtua haluaa hakia, niin onneksi on kausi lopuillaan.
    Paljonkohan noitten katteiden maalautus ja korjaus (5cm halkeama) kustantaa?
    CBR 1100 XX -04
    Tämä muuten kannatti hoitaa alta pois jo korttia ajaessa autokoulun pyörällä. Ei sitten omalla tarvinnut. Mä kuitenkin kippasin sen autokoulun mopon (myöskin huolttiksen pihassa) töötin päälle. Että varmasti kaikki huomais tapahtuman!
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  21.  
    Lainaa (666F @ Syys. 26 2006,15:40) kirjoitti

Hetken aikaa v'tutti oikein kunnolla *
    Pyörä tuli ylös kerta riuhtasulla ja sen huomas illalla kun harteita alkoi hieman pakottaa, "no elämä on" taas tietää mihin laittaa taas rahaa kiinni *
    Juuh, kaadoin minäkin xx:n kolmisen viikkoa sitten paikallaan meidän uudella kaltevalla parkkipaikalla. no xx:ään tuli muutama naarmu katteeseen ja vasen peilinvarsi katkes * kyllä muuten nousi rastas aika nopeesti pystyyn tällä minunkin varella (laiha ku perkele) vaikka kaatui tavallaan minun päälle, normaali olosuhteissa mun voimat ei riittää tuon norsun nostamiseksi keskiseisontatuelle nyt on taas mopo kuosissa
    elkää hyvät ihmiset ..nauruaa hehehehe
    blue busa -> black äffä