Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä firmasta?
    Lähinnä sillä kyselen, kun viikko sitten lähetin ko. puljuun sähköpostia ( myynti@auto-bike.fi ) kun kerran oikein sitä mainostavat. Kyselin mahdollista vaihtoa erääseen mopottimeen mutta eipä ole ollut halua edes vastata, ja tuskin tähän aikaan vuodesta nyt voi niin kiire olla ettei kerkiä edes vastaamaan. Voisihan sitä edes sanoa, että mahdollinen vaihto ei kiinnosta niin silloinhan se homma on sillä selvä tai sitten jo valmiiksi sanoo välirahan niin suureksi, että kaupantekohalut menee siihen.
    Lähinnä se suuresti ihmetyttää, kun kuitenkin on myyntiin oikein oma sähköpostiosoite ja sitten ei edes siihen viitsitä vastata....no tapansa kullakin mutta ei välttämäti anna hyvää kuvaa liikkeestä.

R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Viimeksi kävin ko. liikkeessä vuonna 1999 aikeissa ostaa sillon 2vuotta vanha Honda nsr. Just tuore A1 kortti taskussa ja rahotuskin oli valmiiksi järkätty, kerittiin kaverin kanssa olla liikkeessä sisällä varmaan 15min pyörittiin kyseisen hondan ympärillä. Samalla 2kappaletta myyjiä, jotain ulkomaalais taustaisia hemmoja, semmosia joita useammin näkee pitsoja ja kebabeja paistamassa,höpötteli vaan jotain keskenään ja jostain välistä tokaisivat, jotta poikien olis syytä painua ulos liikkeestä, kun ei kumminkaan ole rahaa mitään ostaa! Useita kertoja viikossa tulee ajettua liikkeen ohi, mutta edellämainitusta tapauksesta johtuen en ole kohta seitsemään vuoteen sisällä käynyt! Toivottavasti on palvelu parantunut.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
    Nykyisen Jammuni ostin Auto-Bikestä kolmisen vuotta sitten, eikä palvelusta pahaa sanaa. Muutaman huollonkin ja renkaan vaihdon olen siellä teettänyt ja ihan asiallisesti hommat ovat hoituneet.
    Auto-Bike lopettaa pyörien myynnin nykyisessä paikassa tämän kuun jälkeen ja muuttaa Jumbon viereen. Siihen jää ainoastaan huoltopuoli.
    WildStar XVS 1600
    "Nothing beats the cubic inches"
    "Loud Pipes Save Lives"
    oliko toi sun vastaus putiikista/sen toiminnasta, hä?
    blue busa -> black äffä
    Kaksikin pyörää aikoinaan olen kyseisestä liikkeestä ostanut, eikä ole ikinä ollut palvelussa valittamista. Huollot ym. on aina toiminut moitteettomasti sekä hinnoista on aina päästy hyvään sopimukseen.
    Burn rubber, not your soul!
    Hinnoista pääsee aina sopimukseen kun on riittävästi rahaa.
    ZZR 1100 Myyty!
    CBR 600 Myyty!

watch it dude ! ! !
    kaksi pyörää olen auto-bikesta olen ostanut ja ehkä kun olen nainen niin palvelu on ollut minulle erittäin hyvää...melkeinpä mielistelyä..tai sitten ne pelkää mun ukkoa joka erehty pari kertaa korotaan siellä ääntänsä
    Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
    Lainaa (12R @ Loka. 03 2006,13:25) kirjoitti
    oliko toi sun vastaus putiikista/sen toiminnasta, hä?
    Ehkä tavallaan voi selittää sitä, miksei mailiin ole ollut aikaa, tai halua (tai jotain) vastata.

Joka tapauksessa aikanaan asuin ihan ko. puljua vastapäätä ja tuli siten siellä useasti poikettua. Melko autiota oli, mutta myyjien sattuessa paikalle jutustelu, tarjouksien selvittely yms. sujui ihan mallikkaasti.
    Kaveri kävi kyselemässä fzr1000 vaihtoa gsx 1400 niin ei tullut myyjää vaikka odotteli kauankin. No loppujen lopuksi myyjä oli vastannut että tuollahan toi on mee vaan katsomaan. Kaveri sitten lähti kun oli odotellut jo 30 min sisällä....Kovin oli olleet kiireisiä jatkuvasti... Ilmeisesti siellä vaan halutaan myydä uusia ilman että otetaan vaihdossa mitään.

Laitan itse boikotti listalle...
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
    Ymmärtäähän sen että noin käy jos kaupanteko ei kiinnosta....
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  12.  
    Ehkäpä Jammu Centerin tulo "samalle suoralle" on vaikuttanut busineksen tekoon aika lailla...