Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 66:sta
  1. #1
    Kuvia
    kuvat oli joku löytänyt canadan yamaha-sivujen hakemistosta vaikka kuvat ei sivuilla esillä ollutkaan. Virallinen julkaisupäivä on 9.10.



  2. #2
    No ei kyllä miellytä silmää....
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #3
    Punamustana kyllä miellyttää silmää... Muut värit oli vähän niin ja näin.
    Pain is just weakness leaving the body
  4. #4
    Puna musta oli aika tyylikäs Harmi kun ei ollu kuvaa takaa päin, ni ois nähny millaset putket ym.
    Burn rubber, not your soul!
  5. #5
    Mikähän tossa on, minäkin vannoutunut jammu-setä, mut ei toi rykkönen enää oo niin siisti. Alkaa kikserit näyttää jo pikkuhiljalleen paremmilta.
    Tosin en oo kyllä nyt sen takia kikseriin tai ylipäänsä mihinkään vaihtamassa
    Näillä mennää!
  6. #6
    Vähän kuitenkin haiskahtaisi photoshopilta?!?

    Jos on oikeasti tuollainen, niin ihan hyvän näköinen tuo on. Itse ottaisin punaisena !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  7. #7
    Näyttää siltä että nää pyörät vaan rumenee vuosi vuodelta. Oon varmaankin jämähtänyt vuosituhannen vaihteeseen mutta kyllä silloin esim. tuo r1 oli paljon hienomman näköinen.
    "Kaikki hullut pitäisi tappaa tai ainakin niiden peilit kuuluisi säätää"
  8. #8
    Lainaa (RRRami @ Syys. 29 2006,11:23) kirjoitti
    Näyttää siltä että nää pyörät vaan rumenee vuosi vuodelta. Oon varmaankin jämähtänyt vuosituhannen vaihteeseen mutta kyllä silloin esim. tuo r1 oli paljon hienomman näköinen.
    Se on tuo vanhuus kun alkaa vaivaamaan niin kaikki uusi näyttää keinotekoiselta
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  9. #9
    Munkin mielestä nuo näyttää muokatuilta kuvilta...
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750 -> R1100S
  10. #10
    Jos on aidot kuvat, niin hienoa. Putket penkin alla, hieno, ärhäkkä keula ja värit toimii. Kyllä tämä on hienoin R1.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  11. #11
    Lainaa (RRRami @ Syys. 29 2006,11:23) kirjoitti
    Näyttää siltä että nää pyörät vaan rumenee vuosi vuodelta. Oon varmaankin jämähtänyt vuosituhannen vaihteeseen.
    Mä Jämähdin jo -90 lukuun, sillon vielä pyörät näyttivät MOOTTORIPYÖRILTÄ. nykyään muistuttavat enemmän peräpuikkoa kun..... mutta makunsa kullakin.

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  12. #12
    Hieno on! Ja livenä varmasti vielä paljon hienompi.
    .
  13. #13
    Lainaa (teude @ Syys. 29 2006,12:14) kirjoitti
    Jos on aidot kuvat, niin hienoa. Putket penkin alla, hieno, ärhäkkä keula ja värit toimii. Kyllä tämä on hienoin R1.
    Kyllähän nuo kuvat aitoja ovat, samat kuvat löytyvät täältä ja täältä. Tuo sininen on kyllä hieno, kelpais
    Kawasaki ZX-6R -06
  14. #14
    Näyttää ihan joltain Fasulta, johon o lisäilty huonolla maulla jotain markan tarvikemuovikilkkeitä.

    Perseestä kandeis laittaa kuvia, ku takaapäinhän näitä yleensä suurin osa kanssakulkijoista kattelee...
    Heinäpään Härkä, zx-10r
  15. #15
    Edestäpäin tuo on yksi hienoimmista pyöristä, mutta sivuprofiililtaan aika plassu... Esim CBR on mielestäni hienompi muuten... Mut kyl mä voisin tollasen ottaa jos rahaa olis ylimääräistä!
    Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
    Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
  16. #16
    Perä on tyylikkäämpi (ainakin näissä kuvissa) kuin vanhemmassa mut en ymmärrä tuota valmistajien villitystä tehdä noista sivukatteista jotain ihme härpäkkeitä. Ei oiken sytytä mut ei pahakaan.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  17. #17
    Kyllä Tuo minun mielestä on ainaski 100kertaa hienompi ku uus k7 giksutin Kyllä mulle maistuis kans toi puna/musta jos kuvat vaan on oikeita
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
  18. #18
    Kyllä nää kuvat lienee oikeita jo.
    .
  19. #19
    Kyllä moottoripyörässä kuuluu moottorin olla näkyvissä!
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  20. #20
    Lainaa (pr0gram @ Syys. 29 2006,18:26) kirjoitti
    Kyllä nää kuvat lienee oikeita jo.
    Taiteilijan näkemys. Tuskin ovat oikeita.

    Ens kuun puolivälissä julkaistaan virallisesti tuo. Siihen asti ne on vaan arvailuja.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  21. #21
    Kyllä nämä aika satavarmasti ovat oikeat kuvat. Kuvat onnistu joku löytämään tästä osoitteesta: http://www.yamaha-motor.ca/product....y_3.jpg eli Kanadan virallisilta Yamaha-sivuilta.

    Vaihtamalla grey--> blue tai red ja numeroa 1-4 tuli eri väri ja eri kulma. Ja kun vaihtoi R1-->R6 tuli myös kutosen ensi vuoden kuvat ja värit. Linkit toimivat vain 4h sen jälkeen kun ne R1foorumille postattiin. Kerkesin kokeilla.
    Myös kaikki huhut jota yksi Akrapovicin tehtaalla pyörän nähnyt uskalsi kertoa, pitää kuvissa paikkansa. mm 6-mäntäiset jarrut.
  22. #22
    Lainaa (T.M @ Syys. 30 2006,05:45) kirjoitti
    Kyllä nämä aika satavarmasti ovat oikeat kuvat. Kuvat onnistu joku löytämään tästä osoitteesta: http://www.yamaha-motor.ca/product....y_3.jpg eli Kanadan virallisilta Yamaha-sivuilta.

    Vaihtamalla grey--> blue tai red ja numeroa 1-4 tuli eri väri ja eri kulma. Ja kun vaihtoi R1-->R6 tuli myös kutosen ensi vuoden kuvat ja värit. Linkit toimivat vain 4h sen jälkeen kun ne R1foorumille postattiin. Kerkesin kokeilla.
    Myös kaikki huhut jota yksi Akrapovicin tehtaalla pyörän nähnyt uskalsi kertoa, pitää kuvissa paikkansa. mm 6-mäntäiset jarrut.
    Jeps.
    .
  23. #23
    Ei huono lainkaan mutta minun makuuni 04/06vm parempia,tosin livenä pitää nähnä ennen kuin siunaukseni annan tuolle väitteelleni.
  24. #24
    Hyvännäköinenhän se on, mutta minne hävinny musta väri?
    On toi puna-mustakin kyllä hieno.
    R1 -08
  25. #25
    Lainaa (Tonanza @ Loka. 01 2006,06:31) kirjoitti
    Hyvännäköinenhän se on, mutta minne hävinny musta väri?
    On toi puna-mustakin kyllä hieno.
    Kyllä minusta se alimmainen aika mustalta näyttää lukuun ottamatta vanneteippejä
    04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
    06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
    08- Honda CR 250 vm-04
    13- Ei pyörää
  26. #26
    Pyörässä on kyllä jotain fasumaista... En välttämättä tykkää, noi putket penkin alta luovat vähän paksunoloisen perän.. *
  27. #27
    Editoitu linkiksi
    Itse en ymmärrä aina kovaa hälinää että ompa nyt hieno R1,minusta ei nyt niin kauheaa heittoa edelliseen kuten ei ole uudessa kiksussakaan ulkonäöllisesti.



  28. #28
    varsinainen vesihiihtäjä pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jäsen
    viimeisin linkki oli hyvä - näki erot oikeesti tai siis..
    ulkonäön puolesta pitäisi vaihtaa ihan vaihtamisen ilosta tai jotain.
    teknisesti laite voi olla parempi - mutta entäs jos ei osaa hyödyntää edes tätä vanhempaa
    2016 > Triumph 675 team member
    2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
    (.. DKW-RT175VS im holz schublade)
    .. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
  29. #29
    Ilmanottoaukot pilaavat valojen muodon, ilman niitä uudet valot olisivat olleet paremman näköiset mielestäni. Toiseksi, olisivat voineet laittaa jotain uusia värivaihtoehtoja, esim. r6-tyyliin valko-punainen olisi sopinut hyvin kuten myös -98 mallissa. Muuten aika neutraali päivitys, uusi malli ei tee vanhasta auttamattoman vanhan näköistä.
  30.  
  31. #30
    Kyllä toi R1 on hieno peli, centerissä on se punainen r1 ja ne takaa tulevat kaks yoshin putkea näyttävät kyllä mageilta. Esim. k6:en mökäputki näyttää ihan hirveeltä.
    GSX-R 1000 K7
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen