Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 59:een 59:sta
    Lainaa (pronka @ Syys. 27 2006,15:20) kirjoitti
    Itse tuossa aiemmin törmäsin samaan probleemaan, kun uudemman hondan hommasin. Soittelin brandtille ja kysyin takuusta, sanoivat ettei tartte huollattaa merkkikorjaamolla. Jos jotain särkyy niin sitten katsotaan mitä on tehty väärin. Seuraavaksi pohdin sitä, vaikuttaako leimattomuus hintaan. Tulin siihen tulokseen, että kun itse teen perushuollot ja talvihuollot, se on pyörän kannalta hyvä asia. Venojen säädöt pitää viedä sitten ammattilaiselle. Merkintä huoltokirjaan omakätisesti mitä on tehty ja milloin.

Sille sinisilmäiselle idiootille, joka luottaa sokeasti vain virallisiin leimoihin, en edes haluaisi myydä pyörää tai olla ylipäänsä missään tekemisissä semmoisen kanssa.. *
    No minä taas haluan juuri niille myydä pyöräni. Yleensä ne maksaa enemmän ja kaupat tapahtuu nopeammin.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Huoltoviholla voi olla arvoa satoja euroja. Mistä ihmeestä se ostaja tietää kunkin "tee-se-itse"-miehen teknisen osaamisen tason? Itse ainakin olen nähnyt aika karmaisevaa jälkeä omatoimikorjaajien jäljiltä.

Leimat nyt sentään kertoo, että ainakin teoriassa pyörää on huoltanut koulutettu korjaaja.
    ...Life`s a series of goodbyes...
    -Yamaha FZ6-
    Tuo koulutettu on liikaa sanottu.
    Tässä maassa kun ei taida olla moottoripyörämekaanikon koulutusta olemassakaan.
    Monikin noista mekaanikoista tulee pienkoneiden huoltaja-koulutuksen jälkeen töihin ja ainakin täällä Lapissa on liikkeillä ollut tapana pistää pois koulutetut miehet ja ottaa suoraan koulunpenkiltä kaveri töihin...halvempaa nääs...
    Jotta luotappa siihen sitten...
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
    koskaan tarvinnu moista läpyskää. mihinkään merkkihuoltoon en omaa laitettani vie kun itsekin sen pystyn korjaamaan. laite on kuitenki sen verran vanha että tolla huoltoläpyskällä ei sen kummempaa arvoo ole jälleenmyytäessä. voi olla näissä tuoreemmissa pyörissä toinen juttu.harrastepeli on harrastepeli, ja aina niitä rakennellaan & korjaillaan ja fiksu rakentaja säilyttää kuitit. aktiivinen harrastaja osaa kertoa laitetta myytäessä uudelle omistajalle kohteen kaikki remontit, uudet osat, niksit ja oikut. omaa pyörääni en kelle tahansa tyypille edes myy, ja varsinkaan sellaiselle joka ei pyöristä mitään ymmärrä.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Pyörässä, jossa on vielä takuuta jäljellä huoltoviholla on jotain konkreettista arvoakin. Sitä vanhemmassa huoltoviholla on tasan se arvo jonka ostajakandidaatti sille antaa pyörää myydessä; jos teet huollot itse niin "eihän tätä ole huollettukaan". Jos teetät huollot liikkeessä niin "eihän ne siellä anna ku valohoitoa"
    Kun myyjän kanssa vähän juttelee niin eiköhän siinä jotain paljastu jo sen teknisestä osaamisesta.

Vai kunka moni luottaa täysin kaverin korjaus kykyihin jos se änkyttää varovasti että: "Kyllä mä olen ite sitä huoltanut. Vaihdoin noi osat mitkä on tollasia rautasia ja missä on piikkejä reunoilla ja sitten ne on tollasella jutulla yhdistetty ja se juttu liikkuu siinä" (Ketjut ja rattaat)

Kyllä se joka osaa pyörälle jotain tehdä osaa siitä kertoakkin vakuuttavasti. Toki on näitä jotka osaa helv**** hyvin valehdellakkin.
    Järki mukaan!

Itselläni ei ole olemassa huoltovihkoa se on jäänyt germaaniaan mutta sen verran hyvin kaveri osas kertoa(valehdella) pyörästä että ostin sen pois.

Itse kirjottelen exceliin kilometrit,päivämäärät ja mitä on tehty.

Ja hyvin on mopo toiminut.
    dazuissi.kuvat.fi
    GSX-R750, GSX-R 1000, Ducati ST2
    Lainaa (Sika-nauta @ Syys. 26 2006,15:46) kirjoitti
    Aivan turhake koko vihko.
    Kun lukee TM huolto testiä niin ei muuta varmuutta koko huollosta kuin lasku ,mikä varmasti tulee tarpeeksi tehokkaasti
    Samaa mieltä tuntuu olevan myös liike joka minulle pyörän myi n. 3kk sitten. Vähän aikaa sitten kyselin puuttuvan huoltokirjan perään,pyörä on siis ostettu uutena, ja tässä vastaus: "Työ alla on, laitetaan postiin kun saadaan painosta."
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
    Autojen puolella ei tulisi mieleenkään edes katsoa sellaista, jossa ei täydellistä huoltokirjaa ole - prätkien kohdalla valitettavasti on pakko, kun ei useinkaan tunnu mitään mukana tulevan. Omasta kärrystä löytyykin öljynvaihtoleima 5 tkm välein, vaikka on todella vanha peli. Jos ei ostaja antaisi arvoa, niin sitten saa painua hiiteen.
    en laske p*ska*vertaa näille tee-se-itse miehille kun yleensä
    joutuu korjaamaan näiden "huollot"
    blue busa -> black äffä
    Lainaa (12R @ Loka. 04 2006,11:32) kirjoitti
    joutuu korjaamaan näiden "huollot"
    saman voisin allekirjoittaa itsekin. vaikka mä käytettyjä, ja vanhempia koneita pääasiassa harrastankin niin tän viimesen kanssa meinasi mennä hermot. ostin tämän liikkeestä ja sain sopivalla hintaa kun kauppakirjaan merkittiin että asiakas ostaa itse korjattavaksi. ko. liikkeen huolto oli sitä yrittänyt elvyttää säätämällä sytytyksen 180 astetta pieleen, laittamalla kaks'satasen pääsuuttimen ja nostamalla neulaa niin paljon että ihme kun se edes lähti käyntiin molemmilla pytyillä kastelematta tulppia. koeajolla näistä liikkeen "virityksistä" tietämättä ihmettelin että mikäs perkele se on kun puolen kaasun jälkeen joka vaihteella alkoi niin helvetillinen pauke ja nykiminen..

kolme tuntia kaupanvääntöä ja tämä samainen laite tuli pakun perällä kotitalliin. siinä sitten parin viikon aikana tuli huomattua nämä killerit ja korvattua väärät osat uusilla ja paremmilla. alkuperäinen sytytyslaitteisto sai huutia sivuleikkureita apuna käyttäen ja tilalle laitoin Dynatekin tuotteen sekä Accelin suurtehopuolan ja 8.8 grafiittijohdot. orgis dualfiren tilalle singlefire siis. myös Voesin sai heittää menemään koska singlefire ei moista turhuutta tarvitse. kaasarista blommit auki ja perstuntumalta ja vanhasta muistista sekä ajotyylistä riippuen oikeet suuttimet sisään sekä neula kohdilleen ja bensapinta kohdilleen. homma klaari ja kampe rupes toimimaan. kummastuttaa vaan kun ei merkkiliikkeen huolto osaa moisiin juttuihin takertua. seuraavan kevään koeajot paljasti moottorin todellisen luonteen ja sehän rokkas varsin hyvin ja kovaa ollakseen tommosen laitteen V-vinkkeli.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Liittyi May 2003
    aina iloinen itä-helsinki
    Se huoltaminenhan on osa harrastusta

Mitä leimoihin tulee niin eks kaikki tollasten tarravihkojen keräily oo jotain ala-astelaisten tyttöjen puuhaa?

Toisaalta olishan se voinu olla kätevää kirjotella niitä huoltoja ylös johonkin, mut huoltovihko ei siihen käy koska se tulis liian äkkiä täyteen kun tekee huoltoja useemmin kuin tehdas käskee..
    Hulluhan se on joka öljynvaihtohuollot firmassa teettää, mutta täytyy sanoa, että nuo isot säätö/tarkistushuollot jätän kyllä suosiolla huoltokorjaamolle, jolla on asianmukaiset pelit ja vehkeet. Puskaradio on kenties se paras tae, onko pajalla todellinen mekaanikko vai pelkkä leimasinmestari.

Itse hain käytetyn pyöräni toiselta puolelta Suomea. Ensisijainen syy oli pyörän siisti ja ehjä ulkoasu, mutta säännöllisesti leimattu huoltokirja vahvisti asian. Sain muuten kuulla mitä parhaimpia selityksiä huoltokirjan/kuittien puuttumiselle, kun soittelin useita myynnissä olevia vastaavia
    Kawasaki VN800 Classic -99
    Lainaa (JaZZo @ Loka. 04 2006,18:07) kirjoitti
    Lainaa (12R @ Loka. 04 2006,11:32) kirjoitti
    joutuu korjaamaan näiden "huollot" *
    saman voisin allekirjoittaa itsekin.
    Siis? Merkkiliikkeen tee-se-itse-miehet?
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
    Lainaa (Crazy Frog @ Loka. 04 2006,19:22) kirjoitti
    Hulluhan se on joka öljynvaihtohuollot firmassa teettää
    uuden hankkiessasi huollat kaiken itse, eiköniin?
    blue busa -> black äffä
    Lainaa (12R @ Loka. 12 2006,18:15) kirjoitti
    Niin itse tekisin. Miksi ei?
    Moottoripyöräily on edullinen ja antoisa harrastus.
    Enpä pidä liikkeiden tekemiä merkintöjä oikein minään. Huoltokirja on hyvä olla olemassa ja antaa osviittaa siitä miten peliä on pidetty. Liikkeen leima on yhtä tyhjän kanssa, kuten on saatu lehdistä ja netistä(tältäkin palstalta)lukea.
    Satavarmaa on, että paremman pyörän saa asiansa osaavalta omistajalta joka on huollot ja säädöt tehnyt itse. Omistajan motivaatio ja huolellisuus ovat varmasti toista luokkaa kuin kiireisen mopoasentajan, joka tekee homman sinnepäin jos ollenkaan.
    Itse olen moponi huoltanut ja tulen huoltamaan.

Kerran on mopoon vaihdettu ketjut liikkeessä. Ei vaihdeta toista kertaa!!!!! En vieläkään tiedä miten ne saa niin kireelle.
    Hoh hoijaa sun muuta.....
    SLK 320
    BUSA + ER 5
    RF 600
    FJ 900
    XV 535
    CAGIVA C12
    HONDA DAX
    HONDA MONKEY
    POLKUPYÖRÄ
    Lainaa (KMSwallower @ Loka. 12 2006,18:27) kirjoitti
    Lainaa (12R @ Loka. 12 2006,18:15) kirjoitti
    Niin itse tekisin. Miksi ei?
    Sama täällä.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Joo omassakin loppuu huoltokirjan merkinnät 11tkm kohalla vaan kyllä oli muuten niin siistin olonen peli et päätinostaa hujauttaa sen. Nyt siis 28tkm taulussa.

Karua luettavaa oli ne kaks TM:n huoltotestiä
    ex R6 '00
    Nuo moottoripyörien "merkkihuoltojen" testaukset eivät tosiaan herätä mitään luottamusta huoltojen ammattitaitoihin *
    Olen kaksi kertaa huollattanut pyörääni merkkihuollossa, eli ekan 1000km:n huollon sekä 6000km:n huollon...
    Näiden jälkeen olen huoltanut itse. Tosin vuotuinen kilometrisuoritus on ollut niin vähäinen että jos olisi seurannut huoltokirjaa niin viimeisen kahden vuoden aikana ei olisi tarvinnut huoltaa kertaakaan...
    Tosin pidän omaa ruutupaperivihkoa mikä pitää sisällään kaiken lukuunottamatta tankkauksia.
    Olen ajatellut että jos tämä ei riitä seuraavalle omistajalle ni antaa sitten vaan olla...
    Jos ostaisin käytetyn pyörän niin arvostaisin eniten sellaista konetta minkä historiasta löytyisi kaikki mahdollinen huolto mitä siihen on tehty (pitäen sisällään myös ketjujen kiristyksen)
    Omasta "huoltokirjasta" löytyy myös nämäkin!!!
    Takuuaikana se liikkeen huoltokirja on hyvä, mutta sen jälkeen ei vaikutusta hintaan juurikaan. Autojen ja mopojen kanssa peuhanneena on eri firmoissa huomannut selvästi olevan samansuuntainen jakauma osaajissa ja ei-osaajissa. Eli firman huollossa on 1kpl ammattilainen joka osaa kahvata viat ym. ongelmat täydellisesti ja sen apuna "huoltoja tekemässä" on sitten oppipoikia tai muita ruuvaajia. Nämä oppipojat ja luuserit sitten tekee huoltoja ja renkaanvaihtoja ym. helppoja hommia. Jos joskus on sattunut olla ite paikalla koko huollon ajan, niin on huomannut todellisen tason missä kaveri likkuu ja huollon aika menee yli tavoiteajasta kun on oppipojan tehtävä kaikki kohteet mitä kuuluu huoltoon valvovan silmän alla.
    Huippukaverille maksetaan kunnon liksa, mutta nämä "apumiehet" on hommissa puolet halvemmalla. Autojen kanssa oon viimme aikana kysynyt kelle huoltomiehelle laitoit ja jos ei ok, niin kaveri vaihtuu ammattilaiseen jos halavat pirssin huoltoon ko. firmaan.
    Pyöräpuolella valitettavasti ei ole niitä osaajia ole tarpeeksi tai ne osaajat ei hakeudu ruuvaamaan pyöriä firmoihin, koska ei ne firmat maksa suhteessa samaa liksaa kun jokin isompi kansainvälinen firma tekniikan alalta.
    +100m/s club finland / 376,61km/h
    Ite ainaki miettisin kahesti lähenkö ostaan pyörää jossa ei oo minkäänlaista huoltokirjaa.
    Itse, kun vaihdoin pyörää mainitsin että huoltokirja tulee mukana ja kaikki huollot on tehty valtuutetulla merkkihuoltajalla. Ei ainakaan pyörän hintaan vaikuttanut ja vaikka olisi unohtanut koko vihkon luovutuksen yhteydessä ei olisi kyselty perään (ainakaan liikkeen toimesta). Mutta hyvähän on pyörä käyttää hyvällä ja luotettavalla korjaamolla, jos ei itsellä rahkeet riitä. Ja itse olen todennut, että ei se "merkkikorjaamo" pyörää huolla sen paremmin kuin se "ei merkkikorjaamo". Melkein päin vastoin.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
    Tänään pitää käydä leima hakemassa ei merkkiliikkeestä kun ei huoltoajankohtana ollut vihkoa mukana. Arvoa siis on mun silmissä näillä leimoilla. Siitä olen muuten samaa mieltä, että ei merkkiliikkeessä saattaa tuo huolto olla jopa parempaa kun varsinaisessa merkkiliikkeessä. Näitä tapauksia tullut vastaan ainakin molempien pyörien kanssa millä ajellut...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
    Mun mielestä asia on niin, että monesti nää enemmän tavikset pyöränostajat kaipaavat eniten sitä huoltoleimaa ja ovat sillä linjalla, että pyörää ei välttämättä ole huollettu taidolla jos öljyt on muka vaihdettu omatoimisesti.

Oman ex-moponi huolsin aina merkkihuollossa, jossa ihme kyllä huollot tehtiin varsin hyvin, mitä pyörää tutkin. Tosin yksi kerta pisti suorastaan vituttamaan kun juuri ennen mopon myyntiä tuli mopo 8k huollosta, niin kun avasin työkaluboxin lukon ni se boxi oli ihan märkänä öljystä. Tietysti nää tyypit ruiskuttaa sitä öljyä ihan järjettömän satsin siihen lukkoon ja yli puolet on valunu työkalupussin ulko ja sisäpuolelle. Tämän mopon ostajalle huoltokirja tuntui olevan tärkeä, enkä pidä sitä pahana, mutta jos olisin itse tehnyt huollot ja merkinnyt ne johonkin lappuseen aina huollon tehtyäni, niin pitäisi sen olla pyörän arvon kannalta yhtä tärkeä.

Kevarini ostin tyypiltä, joka oli käyttänyt sitä merkkihuolloissa. Ketjut olivat ihan loppu, mutta vaihdatin ne vielä myyjän kautta uusiin ja käskin rasvaamaan jottei kulu heti pilalle. No pyörää hakiessani pyörä oli pesty ja ketjut rasvattu, kaikki ok
    Huoltokirjassa ei häiritse mikään muu, kuin se, että öljyjä ei kirjan mukaan ole vaihdettu talvia vasten, eli jotku riittävän pitkään ajetut öljyt talvisin koneessa. Onneksi pyörä sentään seissyt lämpimässä ja käytetty lämpimäksi aika-ajoin joten ei asia sen suuremmin haittaa. Lisäksi perseestä on se, että öljynvaihtoväli on ohjekirjan mukaan 8k, eli koko pyörään on vaihdettu tasan 2krt öljyt, vaikka ajettu 16. Itse vaihdoin heti, kun sain pyörän nyt viikko sitten, sillä talvisäilöön haluan uudet litkut koneeseen.

Jatkossa huoltoon en siis vie, vaan huollan itse(ilmoitettua huoltoväliä useammin tietysti) ja merkitsen erilliselle konseptille tekemäni työt, jossei tämä uudelle omistajalle tule kelpaamaan, sanon että etsiköön uuden pyörän, paremmin huollettu ku mitä normi huoltovälin mukaan huollettaessa välittämättä siitä, missä öljyissä kone ui talven. kuitteja luonnollisesti säästän mukana, jotta on jotain, millä todistaa huoltoja.

Mielipiteeni siis, että huoltokirja on aika turha(merkkihuoltomerkinnät), mutta ylipäätään joku todiste huolloista on hyvä olla.

Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Vähän kummallisia ajatuksia täällä. Jos huoltoliike A ryssii, niin oletetaan myös muiden huoltoliikkeiden ryssivän. Tämän perusteella huollot kannattaa siis tehdä itse ja leimoilla ei ole mitään arvoa. Sellainen vaihtoehto on olemassa, että etsii kunnollisen ja hyväksi tiedetyn huoltoliikkeen ja käyttää sen palveluja tarpeen mukaan. Valistunut ostaja saattaa antaa arvoa sille mitä niissä leimoissa lukee.
    1000
    Lainaa (Hannula @ Loka. 22 2006,12:58) kirjoitti
    Vähän kummallisia ajatuksia täällä. Jos huoltoliike A ryssii, niin oletetaan myös muiden huoltoliikkeiden ryssivän. Tämän perusteella huollot kannattaa siis tehdä itse ja leimoilla ei ole mitään arvoa. Sellainen vaihtoehto on olemassa, että etsii kunnollisen ja hyväksi tiedetyn huoltoliikkeen ja käyttää sen palveluja tarpeen mukaan. Valistunut ostaja saattaa antaa arvoa sille mitä niissä leimoissa lukee.
    Semmoinenkin ongelma saattaa kaupanteon yhteydessä tulla, että myyjän ja valistuneen ostajan käsitys kunnollisesta ja hyväksi tiedetystä huoltoliikkeestä ei ole yhteneväinen. Ainakin nuo risut ja ruusut- osaston jutut viittaavat siihen.

"Hyvässäkin" liikkeessä saattaa tulla tilanne, jossa kesätumpelo tai ihan ässäasentajakin ei jonakin iltana ylitöissä kaamean kesäryysiksen keskellä jaksa oikein rakkaudella suhtautua tähän nimenomaiseen pyörään ja pihalla odottaa vielä liuta ennen kuin pääsee kotiin. Leimalla saattaa olla arvoa, mutta se ei takaa, että pyörä on huolella huollettu. TM ym huoltotestit autojen ja pyörien osalta ovat vuodesta toiseen karua luettavaa. Valitettavasti.

Em syistä ja vielä nuukuuden siivittämänä huollan ja korjaan koneeni itse. Harrastusmielessä ja aikoinaan työksenikin on koneita tullut ruuvattua parikymmentä vuotta, enkä oikein usko että sieltä liikkeestäkään kovin paljoa kummoisempi ukko löytyy jos ihan määräaikaishuollosta puhutaan. Oma pyörä tottelee ihan tavallista OBD-testeriäkin, joten ei suurempaa ongelmaa siinäkään suhteessa.
    BMW R-NineT -23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
    Jättäisin kyllä väliin tuollaisen tees-e-ite huolletun pyörän ostamisen. Rähmäkäpälöitä riittää vaikka puheet taidoista ovat kovia.

Pyörän myynnissä sitten itketään kun kukaan ei osta pyörää, kun pidetään pyyntihinta järjettömänä, ilman huoltokirjaa, ja tietysti ostettuna vielä harmaatuojalta.

No, ongelmaa ei onneks ole, kun ostaa pyörän aina uutena.
    Huoltokirjasta näkee myös kivasti pyörän historian: missä päin maailmaa pyörä oon liikkunut huollettavana ja milloin, minkä verran on kilometreja ollut mittarissa jne. Mistä pyörä on ostettu...

Tietenkin omistajien tekemät lisähuollot tuovat tähän vielä plussaa, mutta tuo huoltokirja kertoo aika paljon pyörän/auton liikkeistä.

verrataanpa esim. epämääränen ruutuvihko jossa on viiden omistajan itse tekemät "merkinnät" vs. täydellinen huoltokirja.

Parasta olisi itse huollettu pyörä, jota on esim. kerran vuodessa käytetty yleistarkistuksessa huoltoliikkeessä.

29.  
    Hulluhan se on joka öljynvaihtohuollot firmassa teettää, mutta täytyy sanoa, että nuo isot säätö/tarkistushuollot jätän kyllä suosiolla huoltokorjaamolle, jolla on asianmukaiset pelit ja vehkeet. Puskaradio on kenties se paras tae, onko pajalla todellinen mekaanikko vai pelkkä leimasinmestari.

Itse hain käytetyn pyöräni toiselta puolelta Suomea. Ensisijainen syy oli pyörän siisti ja ehjä ulkoasu, mutta säännöllisesti leimattu huoltokirja vahvisti asian. Sain muuten kuulla mitä parhaimpia selityksiä huoltokirjan/kuittien puuttumiselle, kun soittelin useita myynnissä olevia vastaavia
    Tai sitten sillä vaan on rahaa ne teettää sielllä. Ottaa vaihdon ajaksi jonkun kivan fillarin ajoon ja heittää lenkin siinä taas uuteen pyörään tutustuen. Takas tullessa juo kupposet kaffetta ja kuulee mitä fillarissa on vaihdettu ja duunattu. Ajelee taas iloisena seuraavaan huoltoon, jos ei ehdi vaihtamaan sitä ennen uuteen Itsellä ainakin on se pyörä jolla ajetaan, joka on uusi ja jonka huollatan muilla en jaksa vaivautua itse hommiin maksaa mitä maksaa. Sitten on se pyörä jota rassatessa saa kyllä sormensa paskaiseksi. Jokainen tietenkin tavallaan, mutta kovin monesti minä ainakin olen joutunut huoltokirjasta kaupanteon yhteydessä puhumaan ja joka kerta sitä kysyn kun pyörän ostan ja kovasti ihmettelen jos ei mitään historiaa mistään löydy. Aina on jäänyt ostamatta historiaton pyörä vaikka kuinka hyvältä näyttäis. Moni kakku päältä kaunis periaatteella ja sika säkissä.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12