Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
    Poikkesin lauantain kunniaksi Tuupakassa BW:ssä ja Yamaha Centerissä.
    Oli kyllä aika lohduton näky, kun kymmenet huoltoa odottavat? uudet ja vanhat pyörät makasivat ulkona vesisateessa, oma mukaanlukien. Että se siitä syyspuunauksesta.
    Taitaa ennusteena olla koko talven ulkonaolo/kylmäsäilytys.
    Taidan lumien tullen hakea pois!
    Luullen parempaa hölmö lupasin, ettei takuukorjauksella ole kiirettä, kun ajokausikin alkaa olla ohi

Luulisi maahantuojatason vaikka vuoraavan esim. armeijalta pari korjaamotelttaa, ettei tarvii kalustoa ulkona makuuttaa, jos ei tilat riitä!

Lainaa (Matva @ Loka. 21 2006,13:02) kirjoitti
    Luullen parempaa hölmö lupasin, ettei takuukorjauksella ole kiirettä, kun ajokausikin alkaa olla ohi
    Ikinä en sano noin kun sitten saa mopoa odottaa vielä seuraavana kesänä takaisin huollosta/korjauksesta.
    Jälleen suzukisti
    ei se mukava näky ole,mut kun pyörä seisoo muutenkin koko kesän parkkiruudus ilman suojaa niin ei siinä enää pari sade päivää tunnu missään..ja kun muistaa 2004 kesän kun sato joka päivä niin tää ei tunnu missään!!
    Lainaa (Diipadaapa @ Loka. 21 2006,14:44) kirjoitti
    Ikinä en sano noin kun sitten saa mopoa odottaa vielä seuraavana kesänä takaisin huollosta/korjauksesta.
    Etukäteen tuntematta tapausta tietysti laskeskelin, että hoituu säilytysongelmaa samalla. En voinut kuvitella, että taivasalla maahantuojalla
    Persiistä tuollanen!!
    BMW S1000rr 2010
    Oli kyllä aika lohduton näky, kun kymmenet huoltoa odottavat? uudet ja vanhat pyörät makasivat ulkona vesisateessa, oma mukaanlukien. Että se siitä syyspuunauksesta.
    Luullen parempaa hölmö lupasin, ettei takuukorjauksella ole kiirettä, kun ajokausikin alkaa olla ohi *
    Joo, kannattaa pikaisesti harkita oikeesti mihin sitä fillaria vie huoltoon. Ei tarvii kyllä pelätä että JV-Motorsportin pihalla tarttis pyörän räntäsateessa seistä. sinne vaan huollattamaan, ni homma toimii.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Onneksi ei ole noi mopot sokerista tehty
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
    Lainaa (pena1 @ Loka. 21 2006,15:58) kirjoitti
    ..Vaikka makeita ovatkin
    Hämeessä on toisin
    Eipä ole makuutettu asiakkaiden pyöriä sateessa, päinvastoin sisälläkin on tyhjää
    www.moto-hame.fi
    Lainaa (pc25 @ Loka. 21 2006,18:00) kirjoitti
    Lainaa (pena1 @ Loka. 21 2006,15:58) kirjoitti
    ..Vaikka makeita ovatkin *
    näinhän se on ;mut kyllä sylettää jos oma kulta sateessa seisoo
    itsehän en säilytä kultaani yksin ulkona kun vaan sillo ku oon kaveril kahvil tai kaupas tms... ja jos maksan hänelle manikyyrin tms en todellakaan halua että joku muu jättää rakkaani ulos yksin... asun kerrostalossa mutta faijalla on talli... pyörä on yöt ajon jälkee aina tallis vaikka pitäs kotiin kävellä...
    - CBF600S = starttimoottori -
    Naapurin rosmo on seisonut peitteettä ulkosalla koko kesän ja seisoo edelleen.
    Märkänä ja kylmissään.
    Nätti pyörä ansaitsisi paremman kohtelun.
    Sitä se teettää kun on liikaa rahaa.
    And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him.
    Noh huh huh tommonen haloo jos pyörä seisoo vesisateessa !! Siis onhan ne tehty kestämään sadetta ja ajetaankihan niillä sateessa ja pestään vedellä ei se siinä miksikään mene sehän on vaan laite. Saahan sen tietysti viedä muualle jos alkaa se ahistaan mutta itse en kyllä olis noin tarkka kun ei se siihen kuole jos vettä sataa.
    Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
    zx-12r 02
    Lainaa (kawa @ Loka. 24 2006,14:37) kirjoitti
    Noh huh huh tommonen haloo jos pyörä seisoo vesisateessa !! Siis onhan ne tehty kestämään sadetta ja ajetaankihan niillä sateessa ja pestään vedellä ei se siinä miksikään mene sehän on vaan laite. Saahan sen tietysti viedä muualle jos alkaa se ahistaan mutta itse en kyllä olis noin tarkka kun ei se siihen kuole jos vettä sataa.
    Samaa mieltä. Ei noi vehkeet nyt kuitenkaan mitään suojelukohteita ole vaikka mukavia ovatkin.
    Z1000 -08
    Ai, kyllä minä pyrin pitämään pyöräni sisällä, siis kuivassa tilassa. Sano kuka mitä hyvänsä, niin polkusin pyörä säilytetään kanssa suojassa.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Luullen parempaa hölmö lupasin, ettei takuukorjauksella ole kiirettä, kun ajokausikin alkaa olla ohi *
    mjaaha...enpä taidakkaan sitten fasua hulluna jynssätä jos nuin kerta on.Pitäs nääs myöskin vierä pyörä takuukorjaukseen(2 vaihde kaput!) ja samalla korjaavat erään buiccikuskin aiheuttamat vauriot.
    Sanoko ne sulle kuin pitkät jonot siel on?mun pyöräl meinaan on vähän "kiire",ei viiti turhaan maksella tyhjänä olevasta tallista.
    04 Buell xb12s

Lainaa (Lommo @ Loka. 24 2006,14:31) kirjoitti
    Märkänä ja kylmissään.
    Seisoi ne meidänkin pyörät parkkipaikalla taivasalla koko loppukesän kun muutettiin autokatoksellisesta rivarista kerrostaloon. sitä se teettää kun on LIIAN VÄHÄN rahaa, ettei voi ostaa sitä omakotitaloa jossa on se viiden auton talli

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Lainaa (Jariel @ Loka. 24 2006,14:40) kirjoitti
    Lainaa (kawa @ Loka. 24 2006,14:37) kirjoitti
    Samaa mieltä. Ei noi vehkeet nyt kuitenkaan mitään suojelukohteita ole vaikka mukavia ovatkin.
    Samaa mieltä. Vesisade ei haittaa yhtään mitään...
    CBR 1000
    Lainaa (666F @ Loka. 24 2006,14:55) kirjoitti
    Lainaa (Lommo @ Loka. 24 2006,14:31) kirjoitti
    Märkänä ja kylmissään.
    *
    Seisoi ne meidänkin pyörät parkkipaikalla taivasalla koko loppukesän kun muutettiin autokatoksellisesta rivarista kerrostaloon. sitä se teettää kun on LIIAN VÄHÄN rahaa, ettei voi ostaa sitä *omakotitaloa jossa on se viiden auton talli *
    Alkuperäisestä viestistä ei nyt tullu ihan selväks, että oliko ne pyörät siellä ulkona yötäpäivää. Mun mielestä ei oo mikään ongelma jos pyörä seisoo ulkona esim. päivällä kun väkeä on liikkeessä paikalla. Mutta yöksi kyllä haluan että pyöräni viedään sisälle. Ei siksi että menisi pilalle vaan ne prkl:n vorot voi iskeä. Noi huoltoliikkeet kun usein tuppaa olemaan aika syrjäsissä paikoissa ja teollisuusalueilla, ni sieltäpä helppo lastata kyytiin tarvittavat mopottimet.
    Lainaa (Marshal @ Loka. 24 2006,15:17) kirjoitti
    Alkuperäisestä viestistä ei nyt tullu ihan selväks, että oliko ne pyörät siellä ulkona yötäpäivää. Mun mielestä ei oo mikään ongelma jos pyörä seisoo ulkona esim. päivällä kun väkeä on liikkeessä paikalla. Mutta yöksi kyllä haluan että pyöräni viedään sisälle. Ei siksi että menisi pilalle vaan ne prkl:n vorot voi iskeä. Noi huoltoliikkeet kun usein tuppaa olemaan aika syrjäsissä paikoissa ja teollisuusalueilla, ni sieltäpä helppo lastata kyytiin tarvittavat mopottimet.
    No oli ainakin seissyt pilkulleen siinä paikassa, mihin sen jätin alkuviikosta ja lauantaina kävin uudelleen. Kuten kaikki muutkin ympäristön pyörät.
    Joku fiksumpi oli peitellyt pyörän. Ei se pyörä mihinkään vedestä kulu, mutta onpahan alumiiniosat keväällä näissä ilmansaasteissa melkoisen hapettuneet keväällä. Minkäköhän takia kaikki haluaa lämmintä säilytystilaa talveksi, jos pyörä on kunnossa ja ei tarvitse ropata?
    Siitä vaan autokatokseen ja keväällä ajoon, tulisi paljon halvemmaksi.
    No onhan siellä sentään alueella rauta-aita ympärillä
    Huoltoon jos jätän pyöräni ja se jää sinne useammaksi päiväksi, oletan ilman muuta, että se siirretään sisään yöksi. Vorojen vuoksi lähinnä. Kyllähän koneet vettä kestää.

Meitä on niin moneen junaan tässä pyörän hoidossakin. Toinen puunailee pyöräänsä vähän väliä. Toinen taas ei välitä ihan pikku tahroista. Itse pesen pyörääni aika harvoin. Pesinköhän sen viime kesänä neljä kertaa kunnolla?
    - Engine MC -
    näin se on useassa mp-liikkessä mitä oon nähny. Enemmän mua ärsyttää se, kun jotkut huoltomiehet ei viitti pestä käsiään ennen esim. katteiden näpläystä, vaan niillä samoilla rasvakäsillä laitellaan katteita paikalleen ja kotona (kalliin) huollon jälkeen saa ensitöikseen poistella likajälkiä katteista..
    Lainaa (NgkR @ Loka. 24 2006,20:40) kirjoitti
    näin se on useassa mp-liikkessä mitä oon nähny. Enemmän mua ärsyttää se, kun jotkut huoltomiehet ei viitti pestä käsiään ennen esim. katteiden näpläystä, vaan niillä samoilla rasvakäsillä laitellaan katteita paikalleen ja kotona (kalliin) huollon jälkeen saa ensitöikseen poistella likajälkiä katteista..
    Näinhän se tahtoo joissakin paikoissa olla, että ei välitetä siitä huollettavasta pyörästä juuri lainkaan. Kunhan saadaan vaan sinne päin hoidettua hommat.

Kannattaa etsiä sellainen huoltopaikka jossa asiakas on etusijalla. Sellaisiakin vielä onneksi löytyy. Toinen vaihtoehto on, että asiallisesti huomautat havaitsemistasi epäkohdista. Itse ainakin näin toimisin.
    Myllymaan Repa täällä Hämeenlinnassa laulaa talvihoidokeille joka ilta Vileda nyrkissä. Pyörät nukkuvat saavat hyvän levon suveksi. Lumisateen alta vein sinne omani toissapäivänä. Näin on hyvä.
    Lainaa (nano @ Loka. 24 2006,23:52) kirjoitti
    Lainaa (NgkR @ Loka. 24 2006,20:40) kirjoitti
    Näinhän se tahtoo joissakin paikoissa olla, että ei välitetä siitä huollettavasta pyörästä juuri lainkaan. Kunhan saadaan vaan sinne päin hoidettua hommat.

Kannattaa etsiä sellainen huoltopaikka jossa asiakas on etusijalla. Sellaisiakin vielä onneksi löytyy. Toinen vaihtoehto on, että asiallisesti huomautat havaitsemistasi epäkohdista. Itse ainakin näin toimisin.
    Toisaalta se on ainakin merkki siitä että jotain on tehty myös pyörän likaisille osille, jos on ihan huoltohommissa kädet likaantuneet. Joissakin paikoissa kun tuntuu olevan mahdollista suorittaa huollot käsiään likaamatta ns. valohoidolla.
  26.  

Mun pyörään ei sadepisarat koske
    And I looked, and behold a pale horse: and his name that sat on him was Death, and Hell followed with him.