Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    APUA ! Kytkin luistaa. Ei jatkuvasti, mutta vähänkin rajummalla kiihdytyksellä selvästi. Öljyt vaihdettu 1kk sitten. R.M.Heinon kustannusarvio: Levyt + paineasetelma 899€ ja lisäksi työt 8h !?!
    Tarvikekaupasta levyt 69€, mutta paineasetelmaa ei löydy.

Nyt kysymys asiantuntijoille tai saman ongelman selvittäneille:

Riittääkö vain levypakan vaihto, vai onko todella syytä vaihtaa kaikki muukin saman tien???
    Vai onko ongelma jokin muu,kuin kuluneet levyt. Pyörällä ajettu 86000 km.
    BemariMan
    Ettei olis stefa mennyt ja kytkin saa öljyä. Noitahan takavuosina takuudiileinäkin vaihdettiin jopa takuuajan jälkeen (tuskin ehkä enää 1100-sarjan pyöriin).

Kun tuo on auki, niin sitten tietää mitä tarttee vaihtaa.
    <p>2002-2014</p>
    Olen tehnyt ´96 RT:hen rempan kahteen kertaan. Eka kerran noin 45 tkm kohdalla ja tuolloin vaihdettiin levy ja jousilautanen. Toinen kerta noin 100 tkm kohdalla ja tuolloin vaihdettiin kaikki paitsi se toisen puolen levy joka painaa levyä. En muista kumpi puoli se oli mutta tarkoitus oli vaihaa sekin ja jäi vaihtamatta kun tuli väärä osa ja ájokausi painoi pahasti päälle.
    On kaverin pyörä ja itse tein. Kannattaa vaihtaa kaikki osat kun kerran avataan. Öljyä ei ollut kytkimelle joutunut eikä levykään ollut lopussa. Alunperin luisto alkoi eka kerran alle 20 tkm kohdalla ja tuolloin havainto oli se että kahvassa ei ollut lainkaan välystä eli oli kai vaijeri tiukalla. Oliko kytkin saanut tuosa siipeensä ja olisiko pitänyt eka kerralla vaihtaa kaikki osat. Ken ties...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Jos haluaa teettää niin kannattaa kysyä hintaa myös Kaskelan Racing Teamista, Kankiraudantie 1. Puh 0400 494177. Mun bemua ainakin ovat hoitaneet huolella.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Täytyy kokeilla Kaskelaa. Kiitos vinkistä tapjar.
    BemariMan
  7.  
    Tutut on oireet, mun vm.-96 RT:n vetoakselin stefa teki kuivasta kytkimestä märän. Oireili siten, että kytkin luisti ihan yllättävissä paikoissa, vaikkapa ohituskiihdytyksessä ja sitten pienen luistelun jälkeen taas rupes pitään kun kitka oli kuivannut levyistä öljyt vek. Ompi tosiaan tyyppivika alkupään neliventtiileille. Eihän ne osat mahdottomia maksa, mutta työtä teettää, kun pitää purkaa puolipyörää.