Eli kyseessä FZR 1000Exup -90.
Olen tos lueskellut ja hakenut,mut vaihtoehtoja on paljon.
Eli tyhjäkäynnillä,ja alle 2 tai 3 tonnin käy kolmella kuin volkkari.
puola,tulppa,luisti,tyhjäkäyntisuutin?
Muuten kyl futaa hyvin,tosin ei tunnu täysilta tehoilta...
käynnistyy huonosti.
Nyt jotain infoa tietäviltä tai poltan ton separaattorin.
putkenkin voisin ostaa jos olis jollain joku räyhee;)
Ongelma ilmestyi pari viikoa dynojen asennuksen jälkeen.
Never crash and burn, never gonna die,,,
kaasarit synkattu?
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
haluaisin lisätä vielä tuohon mahdollisiin vikoihin kohdan puristukset..
Ootkos koettanut, mikä pytty on pimeenä? Voit kokeilla vaikkapa polttamalla sormesi vuorotellen pakosarjaan. Sormi, joka ei pala merkkaa toimimatonta pyttyä. Sit kokeile tuleeko pyttyyn tulpalle kipinää.. Jos tulee, niin vika lienee pytyn kaasarissa. Olisko tyhjäkäyntisuutin tukossa, unohtunut pois kaasarivirin jälkeen tms.. Jos vika kipinässä, puola, tulpanjohto, tulppa??
Jos vika tullut tosiaan suuttimien vaihdon jälkeen veikkaisin, että tyhjäkäyntisuutin on tukossa, tai sulta on irronnut joku vitaali letku..
Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"
Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594