Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Kukas tietää missä on kätevimmin saapuvilla sellainen piuha FJR:ssä -05, jossa kulkee virta kun pyörä käy, ei ennen. Olis ihanteellinen rosvota siitä herätevirta kaikenmaailman releille, joiden perässä on kahvalämppärit, virran ulosotto yms. sälää....
    Sellaisia kyllä löytyy missä menee elektroneja, kun on virta päällä, mutta on melkoista naksutusta kun käynnistää pyörää...
  2. #2
    Onko missään sellaista Voisihan tuon nykertää itsekin = haistelee akun napajännitettä ja kun laturi alkaa pukkaamaan, on pyöräkin oletettavasti käynnissä. Vaatii vain "hiukka" elektroniikan tuntemusta tai valmiin rakennussatsin + kolvaajan taitoja. Tietty yksinkertaisimmmillaan vain pelkkä viivästetty rele => rele napsahtaa vasta esim. 1min päästä sähköt saatuaan
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  3. #3
    Sitähän tässä kyselen, kyllä sellainen löytyy, mutta ei viitsisi turhaa räplätä hyvin suojattuja johtoja, jos joku olisi sellaisen jo löytänyt?
    Tuo viivästetty rele on hyvä idea, en ole koskaan aikaisemmin kuullutkaan.
    Olen senverran epäilevä, että laitan lisälaitteet releen ja sulakkeen taakse. (Kahvalämppärit, lämpömittari, virran ulosotto yms.)
    Ei savun noustessa ainakaan matkanteko katkea, kuten noilla suorilla ryöstäjillä tehdyissä virityksissä tuppaa käymään, kun polttavat pyörän omia sulakkeita!
  4. #4
    Itse nappasin bemarin lisälaitteille herätevirran suoraan takavalosta. Sehän palaa aina, kun virrat lyö päälle, ja valot on muuten päällä.

    Jaha, lukihäiriö iski. Siis vasta starttauksen jälkeen.



  5. #5
    Eiks useammissa vehkeissä syty ajovalo vasta starttauksen jälkeen, joten ajovaloltahan olisi helppoa ryöstää signaali...
    ZH2 2020
  6. #6
    Lainaa (Attitude @ Syys. 25 2006,11:41) kirjoitti
    Eiks useammissa vehkeissä syty ajovalo vasta starttauksen jälkeen, joten ajovaloltahan olisi helppoa ryöstää signaali...
    Kokeiltu, muuten hyvä, mutta kun siellä on lyhyt- ja pitkä, joissa kulkee virtaa eri aikoina...
    Tuosta aikaisemmasta BMW vinkistä tuli mieleen etuparkkivalo, sehän palaa koko ajan, ainoa tilanne, jossa pitää muistaa kytkeä vehkeet pois päältä on avaimella käännettävä pysäköintiparkki. (ei ole vielä koskaan tarvittu)
    Sijaintikin olisi kätevä FJR:ssä siinä ihan akun vieressä.....
  7.  
  8. #7
    Parkki ei ole ihan se mitä etsin, palaa jo virran ollessa päällä ja startatessa vilkkuu aika miehekkäästi.
    Joten tässä pähkäillessä pitänee katsella missä on valoreleet tms. siellä on ainakin oltava piuha mikä alkaa elämään vasta kun pyörä herää käyntiin.....