Jotta en googlaisi pyörää uudelleen, niin mistäpä netissä kannattaa tilailla mallikohtaisia varaosia/tarvikkeita uudempiin Suzukeihin?
Busa K8
Kannattavuudesta en osaa sanoa mitään, mutta jotain olen tilannut Crooksilta.. Edellisestä tilauksestani on kyllä jo kahdeksan vuotta.
-Veijo-
Halvan dollarin aikaan voi tilata myös Amerikasta. Postitus tosin maksaa noin 52 dollaria. Maksu luottokortilla onnistui ihan hyvin ja sähköpostiinkin vastattiin. Tilaan itse myös livenä Tuusmotorista Tuusulasta.
http://www.alpha-sports.com/suzuki_parts.htm
Nakkilan pyörä ja mopo on vissiin maahantuoja. En tiiä voiko netin kautta tilata tuolta, mutta puhelimella ainakin![]()
Suzuki SV 650 S
Tilasin Alpha Sports USA:sta etujarrusäiliön. Kuluineen n.193e(rahti, alv22 tullipostissa) muutaman kympin halvemmaksi kuin Suomesta olisi tullut Power MP Shopista (220e).![]()
Isosilmäisen EFE:n kuski
Eihän suitsan osat ole hirmuhintaisia verrattuna moneen muuhun (kokemusta on) ja moni antaa snadin alen.Taas kerran olen kiehunut erääseen ns. hienomerkkiin ja suksittanut tiskiä kuuhun koska en aio kuitenkaan ostaa ko. laitetta, mutta osia olen holannut.
![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Itse olen tilannut orkkisosia maahantuojalta paikallisen diilerin kautta, hinnat on olleet ihan Louisin tasoa ainakin ketjut&rattaat osalta ja kytkimen osat oli pikkaisen kalliimmat.
En viitsi arpoa sopivuutta tarvikkeiden kanssa, orkkis sopii suoraan, viriosista ei ole pahemmin kokemusta.
Suizalla on vielä erinomaisesti palveltu teknisissä ongelmissa.
Purkaan sen joutuu kumminkin...
Sen verran mainittakoon tuosta Power MP Shopista että hieman epäilytti jo myymälään astuessani että näinköhän sieltä saa oikeasti varaosia ja niinhän siinä kävi että sovittuna päivänä osia hakiessani he ajattelivat vasta tilata ne! Onneksi Espoosta löytyy liike joka oikeasti hoitaa varaosatilaukset myös eteenpäin.(Sepis @ Loka. 03 2007,16:58) kirjoitti
Noh, kuluu se kesä näinkin...
Alpha sportsin varaosaselaus toimii ainakin loistavasti!
Löytyyköhän kotimaisilta vastaavaa?
GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
Jos kerralla ostaa paljon OEM-palikkaa niin Jenkeistä melkein kannattaa tilailla. Jotain yksittäistä artikkelia tuskin kannattaa vaivautua sieltä asti hankkimaan. Suomesta ostin jotain palikkaa Only Fast nimisestä puljusta. Ihan hyvin pelasi ja suht nopeasti tuli tavarat. Hinta oli n. 30% halvempi kuin esim. ovh RM Heinon tiskiltä.