Ilmeisesti aika lailla kiinnostaa tuo uusi GTR, olen useammasta paikasta näin kuullut.(ortexsammakko @ Helmi. 06 2007,10:49) kirjoitti
Eräänä huhuna kuulin, että mahdollisesti R.M. Heinolle saattaisi tulla loppukesästä pari esittelypyörää. Tämä tosin on toisen kädentietoa, mutta kuultu sellailta kaverilta ,joka on potentiaalinen ostajaehdokas.
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Hei,
Kysyin tätä GTR:n hintaa ja markkinoille tuloa sähköpostilla eräältä Kawasakin jälleenmyyjältä. Hän antoi minulle "valistuneen" hinta-arvion 22000 eetua ja kertoi pyörien tulevan kesän jälkeen... tiedä tuota sitten?
Hei,
Olisiko kenelläkään messukuvia GTR:stä? "Lisävarusteiden" kanssa tai ilman.
Löytyy pari kuvaa, laitappa sähköposti os. yv:llä niin laitan kuvat tulemaan.
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Kiitos kuvista![]()
Tässä varusteella:
Ja vain osalla varusteista:
Kuvat JMK:n Galleriassa
Harri
ZZR-1100 D
Tässä lisää tietoa pyörän US-versiosta - tankki voisi olla isompikin?
Engine Type Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, four valve per cylinder, inline-four with VVT
Displacement 1,352 cc
Bore and Stroke 84.0 x 61.0mm
Maximum Torque 100.3 LbFt @ 6,200 rpm
Compression Ratio 10.7:1
Fuel Ignition DFI
Ignition TCBI with Digital Advance
Transmission 6-Speed
Final Drive Tetra-Lever shaft drive
Rake/Trail 26.1 degrees/4.4 in.
Front Tire Size 120/70 ZR-17
Rear Tire Size 190/50 ZR-17
Wheelbase 59.8
Front Suspension / wheel travel Inverted, telescopic fork / 4.4 in.
Rear Suspension / wheel travel Tetra-Lever / 5.4 in.
Front Brake Type Dual floating 310mm petal discs with four-piston calipers
Rear Brake Type Single 270mm petal disc
Fuel Tank Capacity 5.8 gal.
Seat Height TBD
Dry Weight TBD
Wheelbase 59.8
Overal Length 89.4 in.
Overall height windscreen min / windscreen max 50.8/55.3
Overall width at handlebars / at saddlebags 30.7 in. / 39.3 in.
Color Concours 14 ABS: Neutron Silver/Metallic Diablo Black; Concours 14: Neutron
Lähde
Hintahaitari tuskin paljon heittää BMW:n K1200 GT:stä ja Yamahan FJR 1300:sta. Ei voi olla kalliimpi.
"If a..holes could fly, this place would be an airport"
Mikä on viimeisin tieto tämän GiiTuRin hinnasta? Ei sillä että pyörä minua mitenkään kiinnostaisi, kunhan muuten vaan kyselen...![]()
ZZR 1200
"Varmaa" nettitietoa: Taiwanissa ZZR1400 maksaa n. 19 000 USD ja GTR:lle on annettu hinnaksi 22 700 USD.
Voisi olla olla aika lähellä meikäläisiä hintoja euroina.
![]()
vuodesta 1971 ....
(Ripley @ Touko. 16 2007,02:44) kirjoitti
pistetäänkö tilaten,rahalla tuosta selviää,"mikä-
laulaen tulee se viheltäen menee" vanha lausahdus tuli vaan mieleen aika osuvasti vai mitä Ripley.![]()
Jokohan löytyisi tietoa suomen hinnoista?
Entä huippu tehosta ja väännöstä?
Mielenkiinnolla odotan syksyn vertailua FJR:ään.
Jos on merkittävästi parempi,täytynee tilata itselle yksi.
"Jallu vaan"
Tämmöistä löysin:(Jalmari @ Kesä. 04 2007,14:12) kirjoitti
155 hv 8,800 rpm
136 Nm 6,200 rpm
Lähde: www.kawasaki.se
EE-speedissä 20900e mutta vaihtovehjehän ei kelpaa.(Jalmari @ Kesä. 04 2007,14:12) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
ava mc :ssä Tukholmassa näky olevan joyksi kappale Myynnissä hinta oli n. 155000 sek käsittääkseni laukkujen kanssa. onhan se hieno mopedi![]()
En tiedä onko näitä jo paljonkin Suomessa liikenteessä?
Yhden bongasin viime viikonloppuna koekilvissä Räyskälässä...
polkupyörä
ex ZX-6R 03
ex Nonster 600 01
Uudessa Bikessä tuo on testattuna, mutta hintaa eivät julkistaneet. EE-speedistä ainoa hintatieto tähän mennessä.
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
*sokio* missä tualla o GTR:n hinta ? häh(jii-äm @ Elo. 16 2007,20:43) kirjoitti
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
-Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
-Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>
<span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
Meikäläinen ei kyllä nää hintaa tuoltakaan?(jii-äm @ Elo. 16 2007,20:43) kirjoitti
eiku mä oon sokio tällä kertaa, (kuten yleensä aina iltaseittämän jälkeen)
jatkakaa te, mä meen nukkuun
bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla
¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
MCN oli näemmä jo kolaritestannutkin tuollaisen gtr1400 kawan, jostakin juutuupista löysin videokuvan semmosesta. aika sopivan painoiseltakin tuo vaikuttaa, taisi olla kuivapaino 279 kg erään sivuston mukaan. mitenhän tuo VTEC tai mikä sen nimi nyt onkaan, venttiilien muuttuva-aukiolo kuitenkin, toimii ja kestää? lisääkö paljonkin huolta? ainahan liikkuvat osat voivat mennä rikki ja tullee ylimääräistä huoltoa tai huolia, vaikka ajossa semmonen saattaisikin olla just hyvä matkapyörään. autoissahan tuollaisia sysyteemejä on ollut jo pitkään. prätkissä tietääkseni vain hondan vfr800 lienee ainoa jossa on aiemmin ollut vastaava systeemi.
melkoisen iso muovisenmakuinen matkasohva tuo näyttää olevan kuten niin monet muutkin vastaavat isot matkapyörät. tehoa taitaa olla enemmän kuin useimmissa kilpailevissa malleissa, noh, buimurissa on vähän enemmän huipputehoa, jos se nyt on ihan samaan luokkaan laskettavissakaan, se k1200s nimittäin, siinäkin vääntöä taas paljon vähemmän kuin getarissa.
gtr on aika paljon samanoloinen tavallaan kuin zx12r kawaan olisi laitettu kardaani, tehoa laskettu hieman, porausta ja iskua suurennettu, ajoasentoa muokattu, muovia ympätty lisää jne.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
+1 edelliselle.
On vissiin just niin, että GTR-1400 on sunniteltu aidosti Eurokelpoiseksi, kun taas esim. Busa '07 ja Zetor '07 on myynnissä enää "armopaloina" (eli alle 5000 kpl EU-laajuisesti).
EURO3-pakokaasunormi iskee myös niihin vuonna 2008 vääjäämättä, ja satavarmasti tarvitaan modausta ruiskuboxiin ja isot katit pakoputkiin. Äänet ei ehkä enää ole ainoa syy noille tehorajoituksille...
GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
"Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
Nyt on GTR:ä enemmänkin liikenteessä. Ensimmäiset 120 km takana.![]()
PS. Hinnaksi paljastui lopulta 22900.
vuodesta 1971 ....
no miltä nyt tuntuu? palio se syö? palioa kulukee?
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Cycle World (October 2007) mukaan paino oikeasti (jenkkimallille) on:(kawabata @ Elo. 16 2007,22:44) kirjoitti
- tyhjällä tankilla 658 paunaa eli 299 kg
- täydellä tankilla 693 paunaa eli 315 kg
Varttimaili oli 10,91 s / 203,6 km/h.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Ainakin 07 zetorin rekisteriotteessa on merkintä , joka viittaa direktiiviin, jossa mainitaan, että ko. laitteita saa myydä EU:n alueella korkeintaan 5000 kpl.(Hannula @ Elo. 23 2007,00:02) kirjoitti
vuodesta 1971 ....