Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 151:sta
  1. #91
    Ok Kiitos. Ei auta muuta kuin odotella.
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
  2. #92
    Lainaa (ortexsammakko @ Helmi. 06 2007,10:49) kirjoitti
    Ok Kiitos. Ei auta muuta kuin odotella.
    Ilmeisesti aika lailla kiinnostaa tuo uusi GTR, olen useammasta paikasta näin kuullut.
    Eräänä huhuna kuulin, että mahdollisesti R.M. Heinolle saattaisi tulla loppukesästä pari esittelypyörää. Tämä tosin on toisen kädentietoa, mutta kuultu sellailta kaverilta ,joka on potentiaalinen ostajaehdokas.
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  3. #93
    Hei,
    Kysyin tätä GTR:n hintaa ja markkinoille tuloa sähköpostilla eräältä Kawasakin jälleenmyyjältä. Hän antoi minulle "valistuneen" hinta-arvion 22000 eetua ja kertoi pyörien tulevan kesän jälkeen... tiedä tuota sitten?
  4. #94
    Hei,

    Olisiko kenelläkään messukuvia GTR:stä? "Lisävarusteiden" kanssa tai ilman.
  5. #95
    Löytyy pari kuvaa, laitappa sähköposti os. yv:llä niin laitan kuvat tulemaan.
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  6. #96
  7. #97
    Tässä varusteella:




    Ja vain osalla varusteista:


    Kuvat JMK:n Galleriassa
    Harri
    ZZR-1100 D
  8. #98
    Tässä lisää tietoa pyörän US-versiosta - tankki voisi olla isompikin?

    Engine Type Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, four valve per cylinder, inline-four with VVT
    Displacement 1,352 cc
    Bore and Stroke 84.0 x 61.0mm
    Maximum Torque 100.3 LbFt @ 6,200 rpm
    Compression Ratio 10.7:1
    Fuel Ignition DFI
    Ignition TCBI with Digital Advance
    Transmission 6-Speed
    Final Drive Tetra-Lever shaft drive
    Rake/Trail 26.1 degrees/4.4 in.
    Front Tire Size 120/70 ZR-17
    Rear Tire Size 190/50 ZR-17
    Wheelbase 59.8
    Front Suspension / wheel travel Inverted, telescopic fork / 4.4 in.
    Rear Suspension / wheel travel Tetra-Lever / 5.4 in.
    Front Brake Type Dual floating 310mm petal discs with four-piston calipers
    Rear Brake Type Single 270mm petal disc
    Fuel Tank Capacity 5.8 gal.
    Seat Height TBD
    Dry Weight TBD
    Wheelbase 59.8
    Overal Length 89.4 in.
    Overall height windscreen min / windscreen max 50.8/55.3
    Overall width at handlebars / at saddlebags 30.7 in. / 39.3 in.
    Color Concours 14 ABS: Neutron Silver/Metallic Diablo Black; Concours 14: Neutron

    Lähde
  9. #99
    tankki on 5,8 gallonaa eli jotain 22 ja rapiat litraa?? vai paljo?



  10. #100
    Hintahaitari tuskin paljon heittää BMW:n K1200 GT:stä ja Yamahan FJR 1300:sta. Ei voi olla kalliimpi.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  11. #101
    Mikä on viimeisin tieto tämän GiiTuRin hinnasta? Ei sillä että pyörä minua mitenkään kiinnostaisi, kunhan muuten vaan kyselen...
    ZZR 1200
  12. #102
    "Varmaa" nettitietoa: Taiwanissa ZZR1400 maksaa n. 19 000 USD ja GTR:lle on annettu hinnaksi 22 700 USD.

    Voisi olla olla aika lähellä meikäläisiä hintoja euroina.

    vuodesta 1971 ....
  13. #103
    Lainaa (Ripley @ Touko. 16 2007,02:44) kirjoitti
    Mikä on viimeisin tieto tämän GiiTuRin hinnasta? Ei sillä että pyörä minua mitenkään kiinnostaisi, kunhan muuten vaan kyselen...
    pistetäänkö tilaten,rahalla tuosta selviää,"mikä-
    laulaen tulee se viheltäen menee" vanha lausahdus tuli vaan mieleen aika osuvasti vai mitä Ripley.
  14. #104
    Jokohan löytyisi tietoa suomen hinnoista?
    Entä huippu tehosta ja väännöstä?
    Mielenkiinnolla odotan syksyn vertailua FJR:ään.
    Jos on merkittävästi parempi,täytynee tilata itselle yksi.



    "Jallu vaan"
  15. #105
    Lainaa (Jalmari @ Kesä. 04 2007,14:12) kirjoitti
    Jokohan löytyisi tietoa suomen hinnoista?
    Entä huippu tehosta ja väännöstä?
    Mielenkiinnolla odotan syksyn vertailua FJR:ään.
    Jos on merkittävästi parempi,täytynee tilata itselle yksi.
    Tämmöistä löysin:
    155 hv 8,800 rpm
    136 Nm 6,200 rpm

    Lähde: www.kawasaki.se
  16. #106
    noniin 2 viikon kuluessa pitäs olla gtr koeajossa saas nähä
  17. #107
    Lainaa (Jalmari @ Kesä. 04 2007,14:12) kirjoitti
    Jokohan löytyisi tietoa suomen hinnoista?
    Entä huippu tehosta ja väännöstä?
    Mielenkiinnolla odotan syksyn vertailua FJR:ään.
    Jos on merkittävästi parempi,täytynee tilata itselle yksi.
    EE-speedissä 20900e mutta vaihtovehjehän ei kelpaa.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  18. #108


    ava mc :ssä Tukholmassa näky olevan joyksi kappale Myynnissä hinta oli n. 155000 sek käsittääkseni laukkujen kanssa. onhan se hieno mopedi
  19. #109
    En tiedä onko näitä jo paljonkin Suomessa liikenteessä?

    Yhden bongasin viime viikonloppuna koekilvissä Räyskälässä...
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
  20. #110
    Uudessa Bikessä tuo on testattuna, mutta hintaa eivät julkistaneet. EE-speedistä ainoa hintatieto tähän mennessä.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  21. #111
    Lainaa (jii-äm @ Elo. 16 2007,20:43) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 16 2007,18:17) kirjoitti
    Uudessa Bikessä tuo on testattuna, mutta hintaa eivät julkistaneet. EE-speedistä ainoa hintatieto tähän mennessä.
    Sä et vaan seuraa klik mii
    *sokio* missä tualla o GTR:n hinta ? häh
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  22. #112
    ei tuolla linkissä ollu hintaa siltikään
  23. #113
    Lainaa (jii-äm @ Elo. 16 2007,20:43) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Elo. 16 2007,18:17) kirjoitti
    Uudessa Bikessä tuo on testattuna, mutta hintaa eivät julkistaneet. EE-speedistä ainoa hintatieto tähän mennessä.
    Sä et vaan seuraa klik mii
    Meikäläinen ei kyllä nää hintaa tuoltakaan?
  24. #114
    eiku mä oon sokio tällä kertaa, (kuten yleensä aina iltaseittämän jälkeen)

    jatkakaa te, mä meen nukkuun
    bandit600s --> zx6r --> zx10r --> gsxr 600 --> zx6rr --> nyttemmin tauolla

    ¤ttu, kirjoitin taas. Anteeksi. Mutku mul ei oo elämää...
  25. #115
    MCN oli näemmä jo kolaritestannutkin tuollaisen gtr1400 kawan, jostakin juutuupista löysin videokuvan semmosesta. aika sopivan painoiseltakin tuo vaikuttaa, taisi olla kuivapaino 279 kg erään sivuston mukaan. mitenhän tuo VTEC tai mikä sen nimi nyt onkaan, venttiilien muuttuva-aukiolo kuitenkin, toimii ja kestää? lisääkö paljonkin huolta? ainahan liikkuvat osat voivat mennä rikki ja tullee ylimääräistä huoltoa tai huolia, vaikka ajossa semmonen saattaisikin olla just hyvä matkapyörään. autoissahan tuollaisia sysyteemejä on ollut jo pitkään. prätkissä tietääkseni vain hondan vfr800 lienee ainoa jossa on aiemmin ollut vastaava systeemi.

    melkoisen iso muovisenmakuinen matkasohva tuo näyttää olevan kuten niin monet muutkin vastaavat isot matkapyörät. tehoa taitaa olla enemmän kuin useimmissa kilpailevissa malleissa, noh, buimurissa on vähän enemmän huipputehoa, jos se nyt on ihan samaan luokkaan laskettavissakaan, se k1200s nimittäin, siinäkin vääntöä taas paljon vähemmän kuin getarissa.

    gtr on aika paljon samanoloinen tavallaan kuin zx12r kawaan olisi laitettu kardaani, tehoa laskettu hieman, porausta ja iskua suurennettu, ajoasentoa muokattu, muovia ympätty lisää jne.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  26. #116
    +1 edelliselle.

    On vissiin just niin, että GTR-1400 on sunniteltu aidosti Eurokelpoiseksi, kun taas esim. Busa '07 ja Zetor '07 on myynnissä enää "armopaloina" (eli alle 5000 kpl EU-laajuisesti).

    EURO3-pakokaasunormi iskee myös niihin vuonna 2008 vääjäämättä, ja satavarmasti tarvitaan modausta ruiskuboxiin ja isot katit pakoputkiin. Äänet ei ehkä enää ole ainoa syy noille tehorajoituksille...
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
  27. #117
    Nyt on GTR:ä enemmänkin liikenteessä. Ensimmäiset 120 km takana.

    PS. Hinnaksi paljastui lopulta 22900.



    vuodesta 1971 ....
  28. #118
    no miltä nyt tuntuu? palio se syö? palioa kulukee?
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  29. #119
    Lainaa (kawabata @ Elo. 16 2007,22:44) kirjoitti
    taisi olla kuivapaino 279 kg erään sivuston mukaan.
    Cycle World (October 2007) mukaan paino oikeasti (jenkkimallille) on:

    - tyhjällä tankilla 658 paunaa eli 299 kg

    - täydellä tankilla 693 paunaa eli 315 kg


    Varttimaili oli 10,91 s / 203,6 km/h.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  30.  
  31. #120
    Lainaa (Hannula @ Elo. 23 2007,00:02) kirjoitti
    Zetori on kylläkin EURO3-kelvollinen,---
    Ainakin 07 zetorin rekisteriotteessa on merkintä , joka viittaa direktiiviin, jossa mainitaan, että ko. laitteita saa myydä EU:n alueella korkeintaan 5000 kpl.
    vuodesta 1971 ....
Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen