Enpä olisi vielä pari vuotta sitten uskonut hankkivani tällaista rumaa ja pientä rimpulaa. *Ajaminen on kuitenkin aivan tajuttoman hauskaa, poseeraukset muilla pyörillä. *Joku vanha cafe-racer oli ensin hakusessa, mutta aikailin. *Sitten mielenkiinto kohdistui Ducatin Classic -sarjaan, Monsteriin, Speed Tripleen tai Lightningiin. *
Pitää vaan vielä säätää jousitus kohdalleen, tuntuu olevan tarvetta. *Ei mulla pyörissä koskaan ole ollutkaan tällaisia säätömahdollisuuksia. *Muutenkin on täysin päinvastainen, mihin olen tottunut. *Opettelua on aluksi paljon. *Nöyränä mennään.
On valmiiksi tuunattu:
- race -kit
- minivilkut
- crossistonga
- lyhyt perä
- 200 mm takarengas
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....ell.jpg
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
No ootpa hienon pyörän hankkinutItse oon kans haaveillu buellia jo parisen vuotta, kävin pariin kertaa kesällä koeajamassa lightin long versiota ja tykkäsin, aivan mahtava vääntö
ja muutenkin mahtava ajaa mutkateitä, pikku miinus oli mulle et vähän jalat puutu tärinöistä, mut siihen tottuu...
![]()
Dorsoduro 1200
Onneksi olkoon pyörän hankinnasta, oiva valinta![]()
- Who dares wins ! - SAS
Ei riemulla rajaa kun V:llä ajaa !
ihanneyhteiskunnassa jokaisella terveellä nuorella miehellä pitäisi olla 4-5 prätkää tallissa eri tarkoituksia varten...
viimeisimmän hankinnan jälkeen doubletwin alkaa olla melko lähellä terveen nuoren miehen prototyyppiä !
kovin epäreilua esitellä noin hienoa pyörää katellisille silmäpareille
tahtoo myös tollasen kun motorisoitu piano alkaa olemaan nähty...
KooTeeÄm