Sivu: 13 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 581:sta
    Kuinkas ootte tykästynyt/vihastunut vai kiinnittäneet edes huomiota siihen uuteen namikkaan joka säätelee niitä pyörän tehoja? Kolmeko niitä tehoalueita oli nyt saatavilla? Itse olen haaveillut K7 mallista mutta tuo arveluttaa. Hajoava turhake..?
    Miksi edes ostaa tonnista jos ajaa 600cc tehoilla?
    Minä en ehtinyt sitä pahemmin räplätä koeajon aikana, muttei ne tehot järjettömästi mihinkään häviä, enemmän muuttuu reagointi kaasuun, sadekelillä varmasti ihan hyödyllinen vehje.
    Lainaa (Mezza @ Touko. 18 2007,15:04) kirjoitti
    Minä en ehtinyt sitä pahemmin räplätä koeajon aikana, muttei ne tehot järjettömästi mihinkään häviä, enemmän muuttuu reagointi kaasuun, sadekelillä varmasti ihan hyödyllinen vehje.
    Ööö... eikös se tehon häviö ja kaasuun reagointi juurikin ole sama asia? Eli kun tehot pienenee niin eihän se reagoi enään kaasuun samalla tapaa kun osa koneista on laitumella.

Muutaman kerran kokeillut sitä mutta vähän huonosti saanut kuvaa. pitäneen koittaa seuraavalla kemoran reissulla pikkasen hifistellä tuon kanssa niin jos radalla saisi paremman kuvan sen toiminnassa...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Lainaa (Jeppe Jääkarhu @ Touko. 18 2007,13:47) kirjoitti
    Kuinkas ootte tykästynyt/vihastunut vai kiinnittäneet edes huomiota siihen uuteen namikkaan joka säätelee niitä pyörän tehoja? Kolmeko niitä tehoalueita oli nyt saatavilla? Itse olen haaveillut K7 mallista mutta tuo arveluttaa. Hajoava turhake..?
    Miksi edes ostaa tonnista jos ajaa 600cc tehoilla?
    No jos tuo "turhake" (=käyttökytkin) hajoaa, niin käyttöön jää automaattisesti A-kartta (tehokkain). Uskoisin tuollaisen käyttökytkimen toimintavarmuuden olevan tässä tekniikan kehitysvaiheessa ihan riittävä.
    Sinänsä kartan vaihtomahdollisuus on omasta mielestäni varsin mukava ominaisuus. C-karttaa ei ole juuri tullut käytettyä, mutta B on ollut käytössä ehkä enemmän kuin A. Erityisesti kylmillä ilmoilla takarenkaan pito on varsin rajallista ja B-kartalla kaasuun vastaaminen on vähemmän terävää --> vähemmän tahattomia takapyörän lipsahduksia. Kun tupin kääntää nurin, on A- ja B-karttojen vaste sama, eli RAJU *

Parempia ajokelejä odotellessa... *
    ER-5 -> Thunderace -> ZX-6R (2003) -> GSX-R 1000 K7 -> ZX-6R (2002)
    kyllä on hyvä toi c kartta varsinkin sateella. Jotenkin tuntuu jot kaupungissakin ei ole meno niin nykivää ja tökkivää.
    euroopan pimein ? allways spiritual winner! crybaby...
    Morjens. Jos jollakin oikein himottaa päästä vetelee tuolla uutukaisella niin minulta sellainen löytyisi tarpeettomana, voisin siis luopua siitä rahallista korvausta vastaan.

Käykää kattelemassa tarkemmat speksit ja soittoa minulle kun kiinnostutte

http://www.nettimoto.com/viewVeh....cle.php
    No niin aamulla sain sitten uuden kilosen haettua
    Eipä voi muuta sanoo ku että mahtava peli sen on
    Thö nappia kokeilin jonku verran tolla c:lläkin ja onhan siinä
    selkee ero.Voi olla sadekelillä varmaan aika mielenkiintoinen...?
    lyö sateella 50km/h vauhdista ykkösellä tuppi nurin ja pidä siinä asennossa 10s-kuolema se on MIELENKIINTOISTA.

Tuo rajoitusnappi on sama, kun löisi strutsia vasaralla polveen(jos niillä sellainen on).

PS: Oikeasti olen sitä mieltä, että tuo nappi on ihan käyttökelpoinen.

En varmaan ymmärrä mitään, mutta en seuraavaakaan: Voiko sitä nappia räplätä ajon aikana vai ainoastaan pyörän ollessa paikallaan?
    Voipi säädellä ajaessa
    BMW 1200 GS ADV 14
    Aiemmat:
    MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
    Ktm 400Exc 06
    MV Agusta 312R 08
    Yamaha R1 08
    Suzuki GSXR1000R k7
    Suzuki GSXR1000R k4
    Kawazaki RX1000R 86
    Honda MBX125 84
    Suzuki RM125 81
    Suzuki PV50 82
    Tämän vuoden japsi-kilokyykkyjen testi:
    http://www.motorcycle-usa.com/Article....&Page=1

Vähän sylettää kun uhrasivat muutaman lisähepan tehden Gixxerin hyvä, ala- ja keskirekisterin.. Tuon testin mukaan Bladessa ja 10R:ssä näyttäis olevan parhaat motit kadulle tällä hetkellä, jos tykkää väännöstä.

06/07 Bladen motti kyllä tuntuukin ajossa pirun hyvältä.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
    Näyttäis kyllä noi kiksun montut vääntökayrässa lähtevän pelkkien kannujen vaihdolla.
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 24 2007,09:36) kirjoitti

Vähän sylettää kun uhrasivat muutaman lisähepan tehden Gixxerin hyvä, ala- ja keskirekisterin.. Tuon testin mukaan Bladessa ja 10R:ssä näyttäis olevan parhaat motit kadulle tällä hetkellä, jos tykkää väännöstä.

Vähän OT...
    Mutta kun kävin koeajaan uuden Rytkösen, niin ala-keskialueella tuntu olevan aika hengetön Vs. mun -06gixxeri..
    Ja tuossahan tuo syy näkyy käyrässä suoraan..Eli en ihan omasta päästäni sitä keksiny
    Lainaa (Mizku75 @ Touko. 24 2007,11:17) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Touko. 24 2007,09:36) kirjoitti

Vähän OT...
    Mutta kun kävin koeajaan uuden Rytkösen, niin ala-keskialueella tuntu olevan aika hengetön Vs. mun -06gixxeri..
    Ja tuossahan tuo syy näkyy käyrässä suoraan..Eli en ihan omasta päästäni sitä keksiny *
    Joo, kyllähän tuollaiset erot tuntee selvästi ajossa..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

Lainaa (jarrarit @ Touko. 24 2007,10:26) kirjoitti
    Näyttäis kyllä noi kiksun montut vääntökayrässa lähtevän pelkkien kannujen vaihdolla.
    Montut varmaan toki hiukan oikenee, mutta ei ne kannut muuta sitä tosiasiaa, että K7 Gixxerissä on rajummat nokat -> alavääntö kärsii.

No nyt on pyörä penkitetty ja säädetty. Putkethan tossa on vaihdettu racefitin growler slipariin.
    käppyrä db-killerillä
    vauhti korjaa virheet
    GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
    Lainaa (-wexi @ Touko. 26 2007,19:26) kirjoitti
    No nyt on pyörä penkitetty ja säädetty. Putkethan tossa on vaihdettu racefitin growler slipariin.
    käppyrä db-killerillä
    Mitäs ihmettä sun pyörälle on muuten käynyt?
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
    Lainaa (Sika-nauta @ Touko. 28 2007,21:22) kirjoitti
    käppyrä db-killerillä
    Huligaanit oli kaatanut sen parkkiksella.
    vauhti korjaa virheet
    GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
    Lainaa (-wexi @ Touko. 29 2007,06:28) kirjoitti
    Lainaa (Sika-nauta @ Touko. 28 2007,21:22) kirjoitti
    käppyrä db-killerillä
    Voi vittujen vittu!
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Lainaa (-wexi @ Touko. 29 2007,06:28) kirjoitti
    Tapookko ?
    Ezekiel 25:17

The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee.

- GSX-R 1000 K7-
    - MUSTANG HT-65-
    Kortti tuli ajettua. Oon katellut kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi. Oon päätymässä uuteen GSX-R1000:n. On kyllä vähän raju alotuspyörä, mutta pyörää olis tarkotus pitää seuraavat 5 vuotta.

ZX-10R:ssä eniten häiritsi, kun luki koneen värinöistä. Etukatekaan ei todellakaan miellytä silmää.

R1:ssä on haukuttu koneen alakierrosvääntöä ja ahdasta ajoasentoa.

Fireblade olis oikeestaan ainoa todellinen vaihtoehto, mutta värit ei oikeen istu silmään.

Eli tähän mopokuumeeseen näyttäis olevan paras vaihtoehto Gikseri. Alottelijalle on plussaa toi tehon esivalinta.

Oon kyllä nuormpana ajellu prätkällä ja autokoulussa tuli vähän kokemusta Hornetin uusimmasta ja vanhasta mallista.

Täytynee kuitenkin taloudellisista syistä siirtää mopon hankinta talveen/ens kevääseen.

Eli olisko tarjota vielä hyviä vaihtoehtoja tälle Sussulle?

Mistä saa parhaaseen hintaan?

Koskakohan K8 mahtaa olla tulossa?
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
    K8 varmaan tulee ens vuonna
    mutta koska ne uusi nyt kilosen niin se on sama eri väreillä. Ei se tonninen liian iso ekaksi ole, kunhan on malttia, ja jos ei ole on se sama mikä pyörä sulla on alla.

Vaihtoethoja tonnikyykylle? Vai yleensä? Jos sulla on perkeleesti rahaa niin MV augusta F4 tai jopa tukati 1098. Mutta se mitä minä olen koeajanut niin päädyit kyllä oikeaan ratkaisuun
    pyörä kuin pyörä samalla tavalla niitä ajetaan, kyllä se siitä kahvankääntäjästä kiinni mikä o lopputulos.
    Itse olen kuolaillut uuden 750 perään. Vanha pyörä meni myyntiin viime syksynä, kun pitää käydä talvellakin töissä ja auto oli pakko ostaa. *

Vanha pyörä oli 600 kawa ja ennen sitä ajeltiin 550 GPZ:llä.

Varallisuus on vaan mikä on. Onkos kellään käyttökokemuksia 750 gixxeristä mallia K7?

edit: pitäis vissiin ottaa silmä käteen ja katsoa noita topicceja tarkemmin =)

Nostellaas tätä sen verran että onkos kukaan törmännyt mihinkään suositeltuihin alusta säätöihin? Lähinnä haussa ois euroopan mutkateille kovaan ajoon tehty jousitus säätö. Helpottas sitten sen lopullisen säädön löytöä kun ois jotenkin edes sinne päin ennen kuin on paikan päällä.

EDIT: Niin ja sportbikesiltä ei löytynyt

Lainaa (Zuhnu99 @ Kesä. 22 2007,01:17) kirjoitti
    Kortti tuli ajettua. Oon katellut kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi. Oon päätymässä uuteen GSX-R1000:n. On kyllä vähän raju alotuspyörä, mutta pyörää olis tarkotus pitää seuraavat 5 vuotta.

ZX-10R:ssä eniten häiritsi, kun luki koneen värinöistä. Etukatekaan ei todellakaan miellytä silmää.

Fireblade olis oikeestaan ainoa todellinen vaihtoehto, mutta värit ei oikeen istu silmään.

Eli tähän mopokuumeeseen näyttäis olevan paras vaihtoehto Gikseri. Alottelijalle on plussaa toi tehon esivalinta.

Oon kyllä nuormpana ajellu prätkällä ja autokoulussa tuli vähän kokemusta Hornetin uusimmasta ja vanhasta mallista.

Täytynee kuitenkin taloudellisista syistä siirtää mopon hankinta talveen/ens kevääseen.

Aika lupaavaa,,,
    Pidä ittes vaan hengissä äläkä murehdi ettei tonnisella kerkiä.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.

No huh..Että sellasen meinaat aloituspyöräksi..
    GSX-R 1000 K7
    Alottelijalle on plussaa toi tehon esivalinta.
    Joo,ei siitä taida kuussatasta saada vaikka kuinka karttoja vaihtelee
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
    Ei se pyörä niitä uhreja tee vaan kuski. Tuossa tutun tytön kanssa joka sai juuri kortin oltiin ajelemassa ja hän ajoi sitten minun Giksulla ja minulla oli kaverin 10r alla. Mallikelpoisestihan tuo tuntui kulkevan ja kiitteli vielä että oli niin helppo ajaa kun ei tarvinut aina niin jännittää liikkeelle lähtöjä kun oli niin "iso" kone kuulemma.
  30.  
    Voi vattu.

Onko muilla ollut tämän vessan kanssa, kyseessä siis ketjun mopo k7 1000, ongelmia kytkimen kanssa? Itsellä katosi viikonloppuna TAAS kytkin.

Viimeksi katosi lenkiltä tullessa kun himmasin valoihin. Ja nyt kun tultiin kokoontumisajoihin Haapavedelle.

Vian kuvaus: Kytkimestä lähtee tunto kokonaan ja aivan kuin olisi hörpännyt ilmaa. Mutta kun ilmaa niin ei tule kuplan kuplaa. Aikansa kuin pumppailee niin saa sen verran tuntumaa, että voi ajella juuri ja juuri.

Nytkin kytkin ottaa juuri ennen kuin kahva vastaa stongaan. Ja kytkin on tyyliin on/off.

Alkaa jo mennä usko tän vessan kanssa, ajettu aböyt 7500 kilsaa... Lähteä taas näytään sitä huoltoon.

-07 Z1000
    -07 Gsx-R 1000 Myyty
    -06 R1 vaihdettu
    -05 R1 lunastettu
    -00 R1 myyty
Sivu: 13 / 20:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31112131415 ... ViimeinenViimeinen