Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
    Moro kaikille!
    Mitä mieltä olette, kokoonnutaanko Fiskarsissa ensi lauantaina?
    Ilmeisesti ainakaan Eppu, Ripley, Qwert, Jarijii , eivät pääse.
    Toinen vaihtoehto on siirtää tapaamista muutama viikko, tai pitää kaksi tapaamista muutaman viikon välein.
    Mulle käy miten vain, asun tässä vieressä ja ajohaluja riittää keleistä huolimatta.
    Laittakaa ajatuksia ketjuun, itse olen koneen vieressä vasta torstaina seuraavan kerran.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    2.9. sopii kyllä, ensi viikonloppu ei.
    ZZR 1200
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Minullekkin ensi viikonloppu ei sovi. 2.9 sopii kyllä.

2.9. ei käy mulle, joten joudutte pojat kokoontuu ilman mua.

***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
    2.9 sopii mulle mainiosti, ens viikonloppuna joutuu Tallinnan riemuihin....
    Jep jep,

Hesan hemmot hoi. Lähdetään porukalla sitten???

Fiskarssi, eikös se oo jossain Pohjan suunnalla? 51stä pitkin jonkin aikaa Stadin suunnalta lähdettäessä?

Jos näin, niin Kivenlahden Tebari Länärin päässä 02.09. aamulla/ aamupäivällä?

-H-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Lainaa (hessu75 @ Elo. 23 2006,08:15) kirjoitti
    Jep jep,

Fiskarssi, eikös se oo jossain Pohjan suunnalla? 51stä pitkin jonkin aikaa Stadin suunnalta lähdettäessä?

-H-
    Sopii hyvin, sovitaan aika lähempänä h-hetkeä
    No voi hitsi, taas oli viikot sekasin.
    No 2.9 nähdään siis Fiskarsissa.
    Oisko klo 13.00 hyvä aika?
    Paikka vois olla se hiekkakentän kahvila jos ei sada.
    Jos setelee ollaan jossain sisätiloissa.
    Ja ottakaa seisontatuen alle joku peltilämiskä, että voi parkkeerata pehmeemmälle.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Ei sitä voi vielä tietää vaikka ilmaantuiskin paikalle...
    ZRX 1100 + KLR 650
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jaakkis @ Elo. 23 2006,21:01) kirjoitti
    Lainaa (hessu75 @ Elo. 23 2006,08:15) kirjoitti
    Jep jep,

-H-
    Sopii hyvin, sovitaan aika lähempänä h-hetkeä
    Sopii minullekkin. Kawamän tossa ehdotti, että klo 13.00 Fiskarsissa, niin sen mukaiseti tuolla Kivenlahden Tebarilla. Matkaa näyttäis kertyvän n. 71km
    Okay boys,

Tebarilla sitten 02.09. aamupäivällä. Jos kerta on abauttiarallaa se 71 kilomeetterssiä, niin oisko joku klo: 11.00 hyvä?
    Mä olen sen verta mukavuudenhaluinen, että en aja sateessa. Jos on huono ilma ilma, niin jään himaan nyswäämään omaa kultaa

Lappis hoi! Tuletko beesiin Kirkkikseltä?

-Hessu-
    Kawasaki ZX14 2008
    Ford Capri Mk3 2,9 V6 EFI going turbo with MSQ
    Mulla taitaa olla krapula lauantai aamuna

Tullaan jos pystytää...
    Mä pääsen sittenkin tulemaan!

Onkos kukaan herätellyt Seniorria? Täytyyhän meidän yks PÄRISTELIJÄ saada mukaan!!!

***ZRX 1200***
    mulla sano "äiskä" ettei mennä mihinkään,minkäs teet,"isi"
    on taas vissiin viettänyt liikaa pyörän seljässä,no osittain tottakin
    mutta emäntä järjestänyt "ohjelmaa" siihen tahtiin,että kyllä
    täytyy tämä "meeting" jättää väliin.
    Lainaa (eppu @ Elo. 29 2006,21:30) kirjoitti

Onkos kukaan herätellyt Seniorria? Täytyyhän meidän yks PÄRISTELIJÄ saada mukaan!!!

Hyvä Eppu, jees.
    Juu tuleehan SenioRR ja Jyrykin tietysti myös.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hessu75 @ Elo. 29 2006,07:25) kirjoitti
    Okay boys,

Tebarilla sitten 02.09. aamupäivällä. Jos kerta on abauttiarallaa se 71 kilomeetterssiä, niin oisko joku klo: 11.00 hyvä?
    Mä olen sen verta mukavuudenhaluinen, että en aja sateessa. Jos on huono ilma ilma, niin jään himaan nyswäämään omaa kultaa * *

Lappis hoi! Tuletko beesiin Kirkkikseltä?

-Hessu-
    Mulle sopii abauttiarallaa klo 11:00 Tebarilla. Nähdään siellä.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen

Hienoa, että pääset mukaan. Ajeletko ihan issesseen Fikarssiin, vai tuletko Tebarin kautta?? Tosin taitaa sulle teettää ylimääräisen lenkin, jos tuut Tebarille. Juu, ja kaikki "kynnelle kykenevät", päristimet mukaan vaan.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Lainaa (sikiviki @ Elo. 30 2006,00:48) kirjoitti

Hienoa, että pääset mukaan. Ajeletko ihan issesseen Fikarssiin, vai tuletko Tebarin kautta?? Tosin taitaa sulle teettää ylimääräisen lenkin, jos tuut Tebarille. Juu, ja kaikki "kynnelle kykenevät", päristimet mukaan vaan.
    Mä tulen suoraan täältä, eli saukkolan esson kautta karjalohjalle ja siitä sitten fiskarsiin. = erittäin hyvä mutkapätkä baitövei.

Turusta päin tulijat; voidaan treffata saukkolassa ja ajaa kimpassa jos haluatte...vai mitä kautta meinaatte tulla?

Tossa Kawamänin kanssa mietittiin että jos on hyvä ilma, kiinnostaako ketään käydä katsomassa Mustion linnaa?
    Ei olis kaukana, ja kiva paikka sekin.

Voi hitsinvitsi Jarijii kun äityli keksinyt sulle "parempaa" tekemistä...
    Hienoa kun Seniorikin ja Jyry pääsee mukaan!
    ***ZRX 1200***
    Tulossa ollaan. Ajelen Takatalon korjaamon kautta Salon läpi, kas kun jäi pari viikkoa sitten huoltokirja kotiin ja leima pitää takuunalaiseen pyörään saada. Koukkaus Saukkolan kautta ei tunnu pahalta vaikka muuten olisin ajanut suoraan Salosta Pohjan kautta. Mutta ajaminenhan se taitaa olla pääasia tässä harrastuksessa. Alkuperäinen treffausaika Fiskarssin hiekkakentällä taisi olla 13.00. Tulen periferiasta (ulkosaaristosta)kuten täällä taannoin käyneet tietävät. Sopiiko klo 12 Saukkolassa. Jos on muita tulossa länsirannikolta, niin minä sivuutan Kaarinan n. klo 10.30. Onko ketään tulossa mukaan?
    Saukkola klockan 12 passar bra!!

Siitä etiäpäin, satoi tai paistoi.
    ***ZRX 1200***

No joo. Pääsen duunista vasta la-aamuna, mutta katsotaan jos pääsis mukaan...Ihan aikaisin aamupäivällä en jaksa startata, mutta joskus puolen päivän jälkeen kyllä. Eli en taida klo 13 vielä olla paikalla Fiskarsissa. Mutta kuten sanottu epävarmaa on vielä osanottoni... Mutta kun näin moni(ja erityisesti Eppu) kaipaa Härräkän sulosointuja Rexien sirinän joukkoon, niin kynnykseni lähteä kyllä mataloituu.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiitokset kaikille osallistujille. Kivaa oli ja sateetkin vältettiin (ainakin melkein kaikki) Kuvia tulee nettiin, kunhan lataan ne tosta kamerasta.
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    kaiken kaikkian todella onnistunut reissu ja ennenkaikkea
    ENNÄTYS määrä ZRX:siä paikalla.vaikkei meikäläisen edes pitänyt
    olla tuolla,mutta eihän näistä voi olla poissa, (ellei "äityli" toisin sano)

ensi kesää suunitellessa tuli tuossa mieleen eikös voisi ajatella
    reissua vähän kauemmaksi esim, PUOLA:aan ; ) sillä sehän
    on ollut tällä porukalla vähän juttujen pääaiheena.

ei muutakun syksyn jatkot kaikille toivottavasti "törmäillään"
    vielä syksyn kuluessa,ellei joku vielä keksi jotain pika kahvittelua
    jossain päin.
    Hienoa kalustoa näytti paikalle saapuneen!

Harmittaa helvetisti, että itse nukuin totaalisesti yövuoron jälkeiseen pommiin enkä sitten päässyt paikalle...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Omasta puolestani myös kiitos kaikille paikalla olleille mukavasta päivästä. Lämpenin oitis Jarijii:n idealle pidemmästä reissusta ensi suvena. Puola:ssa en ole koskaan käynyt, mutta ajatus Krakovan näkemisestä houkuttelee. Kaikki muukin tietysti käy. Kotimaan rajojen ulkopuolelle ajaminen vaatii tietysti jokaiselta paljon järjestelyjä, joten ei olla yhtään liian aikaisessa liikkeellä. Siispä pidetään keskustelua yllä. Hyvässä porukassa ajaminen ja kulkeminen on taatusti hauskaa ja mukavaa.

Joku, mutta en muista kuka herätti Fiskarsissa ajatuksen yhteystietojen keräämisestä ja jakamisesta koko sile porukalle joka nyt tuntee ja tietää toisensa. Onko ajatuksia?

Jesh, kiitos kaikille loistavasta päivästä!! Mukavaa oli!

Minäkin lämpenin pitemmästä reissusta....

Heitän tässä yhden ehdotuksen;

königssee

ja samasta paikasta löytyy myös;
    hitlerin mökki

Ovat takuulla näkemisen arvoisia, kävin näissä toissa kesänä ja reissu oli unohtumaton!!

Mutta suunnitellaan...ois se hienoa päästä tämmösen porukan kanssa tuollaiselle reissulle. *
    ***ZRX 1200***
    äh, jostain syystä ei toi königsseen linkki toimi, googlettamalla se kuitenkin löytyy.
    ***ZRX 1200***
    Juu kiitos samoin, oli mukava päivä!
    Olis voitu järjestää 2-päiväinen meeting, olis välttyny tänpäiväiseltä auton hitsaukselta.

Lähetäänkö johonkin ZRX-meetingiin Saksaan tai Itävaltaan?
    Sinne olisin halukas lähteen ja vaikka alkukesästä. Tulo-tai menomatkalla vois sit kierrellä muuallakin.
    Varmaan Saksan kerhon sivuilta tai jostain löytyy päivämäärät ja sieltä voi kysellä, joukossamme kun on niitä kielimiehiä.

Jarijii lupautui keräämään yhtystiedot.
    Laittakaa nikki, nimi, pyörän malli, puh.no ja sähköpostiosoite hänelle privana, hän laittaa ne sitten sähköpostilla kaikille.
    Koskee myös niitä ZRX.omistajia, jotka eivät olleet paikalla ja ovat halukkaita moiseen.
    ZRX 1200S *2001
    ZZR 1200 2004
  30.  
    Tulin vasta nyt kotio stadista. Ja perskules, eikös taas Pusulan kohdalla taivas revennyt ja vettä tuli KUNNOLLA ihan perille asti. Kyllä, kipsi kastui. No, yksi päivä enää tarvii sitä kestää.

Oli mukava miitinki taas kerran. Järjestyksessä neljäs .orgin virallinen ZRX-tapaaminen, ja tähän mennessä suurin! Ja olisi tosiaan hienoa ajaa oikein isompana letkana suomalaisia ZRXiä johonkin noista Saksan Treffeneistä...!

Höh, eivät jostain syystä näy minulla nuo Sikivikin kuvat...?
    ZZR 1200
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen