lopetin eka kysymyksen jälkeen tekemisen. kun oli että kerätään tarkkaa tietoa onnettomuudesta.
omalla kokemus pohjalla voin sanoa että jos siviili kerää oikeesti tarkkaa tietoa niin mönkään meni. toki tässä on ehkä katsanto eroja mikä on tarkka tieto jonkin mielestä.
onnettomuustilanteissa kun pystyy kertomaan paikan toki tarkasti, uhrien määrän onnettomuuden laadun. tilanteen stabilisuuden eli muuttuuko tilanne, palaako joku, tuleeko autoja lisää samaan läjään. niin ollaan jo melko pitkällä.
sitten jos osaa kertoa miten on potilaisiin sattunnut niin se on hyvää plussaa.
VFR800 -98
samoilla linjoilla olisin.(veksu @ Touko. 30 2009,10:06) kirjoitti
lisäx pieniä eroavaisuuksia tulee eri kouluttajien kesken.
esim.hätäilmoituksen teko..
useimmat ovat opettaneet jotta akuutti kuoleman vaara on ykkösenä. esim. valtimovuoto sen tyrehdyttäminen menee edelle hötäilmoitusta?
samaten soittaja.."mielellään joka on nähnyt onnettomuuden"..useimmiten itsekkin sekaisin..selittelee joutavia..auto tuli sieltä suoraan toisen kylkeen...jne...
jos oikein muistan..ohjeena oli joskus...pelasta,hälytä,auta..
olisiko tuo edelleenkin sopivin yleisohje? loppu tilanteen mukaan?
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Ikinä missään koulutuksessa ollut, mitä nyt intissä 10v sitten se perussetti.. ja 91/100
Terveen järjen käyttö näemmä toimii tässäkin![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Ihan ok testi. Bongot:72/100
Pitemmän aikaa ollu tarkotus johonkin ea-kurssille osallistua, tulee vissiin työpaikan puolesta täs lähiaikoina käytyä
Ei muute ollenkaa huono homma olis toi ea-kurssi autokoulun yhteydessä, olis ainaki joillakin tuoreessa muistissa noi viimeisimmät ohjeet.
Honda CB350K4
"Work Less - Ride More"