itselläni se on ajotakin selkäsuojan "taskussa" muovipussissa
siellä se on säilynyt hyvässä kunnossa![]()
Yamaha RD125 * *(-77--79)
Yamaha R5 350 * (-79--84)
Kawasaki Z 500 * (-84--96)
Suzuki GS 1000 G + finntour (-96--
Yamaha FJ 1100 * (-00--
Yamaha FJ 1200 * (-07--
Moottoripyöräilyä jo vuodesta 1977
Tästä on ollut jo kysely jonkun aikaa sitten. Mutta, toinen oli tänään pakko heittää notskin alkuun kun ei muuten syttynyt ja toinen, uudempi on kotona, mutta tulevaisuudessa lompakossa.
kotona...... ja tosiaan tästä on ollut jo joskus äänestys..muistaakseni...![]()
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
kotona munkin... ja pysyy![]()
<p>Perheessä voi sanoa ihan mitä ajattelee eikä tarvitse pelätä, että joku ajattelee samalla tavalla.</p>
Povarissa
Oon kyllä monesti miettinyt että olis hyvä kun olisi esim. kaksi ajokorttia, niin olis aina kaikki kamat paikoillaan, lompakko on niin paksu etten viitsi raahata mukana (ei tod. johdu käteismäärästä, harmi vaan...)Ajan siis aina ajotakki päällä, istuimen alla olis kans ihan hyvä, ehkä vähän hankala sit jos tarvii näyttää...
Suzuki GSR600
Ilmoitusosa on visusti kotona kaapissa, ja tekninen osa löytyy lompakosta omasta taskustaan.
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Kotonä säilyy hyvin, ikinä ei ole siitä syystä vielä sakkoja tullut.
"Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
Povarissa, minigrip pussissa.
Siellä satulan allahan se
1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
Left Hand Path
Nahkaliivin vetoketjullisessa povitaskussa, muovipussissa.![]()
**Matka jatkuu... kohti vanhainkotia, siis**
Lompsassahan tuo on mukana kulkenu... ompahan sielläki jotain täytettä![]()
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka.
-Erno Paasilinna-
Tota kyllä vois harkita... ni ei ois sit pakko ottaa tota lompakkoa aina mukaan... ajokortti löytyy korttivihosta erikseen...(Ässä @ Heinä. 29 2006,10:48) kirjoitti
"Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
Povarissahan se, muovitaskun sisällä.
- Kerran luulin notta olin vääräs mutta sitten huomasinkin notta erehryyn -
~ Suzuki GSF600S Bandit -01 ~
mä laitoin penkin alle nippusiteilä semmosen vitamiini poretabletti tuubin.. siellähän tuo on kivasti säilynyt ja on otettavissa kätsysti sivuposken kautta...
Suzuki RF600 -96
(Suzuki GS500EZ -82)
Yamaha PW50
PITSIÄ PINTAAN SISKOT!! ;)
Lompakossahan tuo kulkee mukana..
Satulan alta löytyy oikein tasku sitä varte.
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'never try'. --Homer Simpson ---
Honda Transalp XL 700V
Hukkapiilossa just nytMutta normaalisti satulan alla.
** Not quite an angel or the one that fell **
Kotona![]()
Ajotakin povitaskussahan tuo. Aina mukana ajaessa, kun eihän sitä kukaan järjissään oleva koskaan ilman ajokamppeita pyörällä liiku.
(viimeinen oli kevyt trolli tässä illan iloksi, ei palkokasveja nenään kiitos)
ja s***tanan p***kele mitä sesulle kuuluu jos mä ajelen ilman vaatteita(hway @ Heinä. 29 2006,22:56) kirjoitti
ei vaan, aina kulkee rekkari ajotakin taskussa, koska aina on ainakin takki päällä, vaikkei mitään muita varusteita oiskaan
![]()
Lompakossa tuhannella mutkalla. (noi uudet on niin kätevän kokosia)
Pojat ajaa mopoilla
Ajotakin rintataskussa muovitaskun sisällä. Hölmön kuuloinen lause.....mutta so what![]()
Suzuki SV 650 S
Povarissa.
Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
Pääasiassa ajotakintaskussa mut kun ei sit aina tuu laitettuu päälle jos esim. käy näyttää läskii kylällä. niin ei sitä kyl tuu mukaan otettuu![]()