Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
    Siellähän oli raketteja iso rivi!
    Olen luullut, ettei edes koko Suomessa ole noin montaa trumppaa..
    ei taida olla varsinainen nuoriso pyörä tuo roketti ainakaan noiden kuvien perusteella
    Hienoja laitteita!

Eipä taida nuorisolla(tai kaikilla vanhemillakaan immeisillä) olla moisiin pyöriin valuuttaakaan riittävästi hankintaa aatellen...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Suomessa on maailman suurin Rocket III -tiheys suhteutettuna moottoripyöräkantaan.

Ruåtsalaisen MC-Xpress versio luovutti takarenkaalle 270 heppaa ja 400 nm
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
    Kuulin et 40 olis ilmoittautunut. Toi turbo Rocketeer olis kiva nähdä ja kuulla livenä.
    Virallinen lasku tuotti paikalle 45 rakettia ja immeisiä oli 70+ eli aika määrä porukkaa oli paikalla.
    Oli muuten komee katella jonon hännillä kun edessä reilut 40 kohtuullisen kokoista mopoa painaa parijonossa.

Ja se ruotsin pojan turbo.... huh huh kortti säilyis ehkä 2 ja puoli sekunttia * nytkin on vähän vaikeuksia

Eikä me kaikki niin vanhoja olla, tai ainakin mieleltään nuoria.
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
    Ihmeen vähän vaan näkee rakennettuja raketteja? ei sattuis kellään olemaan kuvia jemmasssa. Ite en orkkis kunnossa ainakaan kovin kauniina tota mopoa pidä vaikka triumppi mies olenkin
    Joku päivä.. vielä joku päivä..

ps. oon alta viiskymppinen, oonko iha kreizi?
    Good to the bone
    ...
    Lainaa (juaalton @ Syys. 23 2006,20:31) kirjoitti
    Ihmeen vähän vaan näkee rakennettuja raketteja? ei sattuis kellään olemaan kuvia jemmasssa. Ite en orkkis kunnossa ainakaan kovin kauniina tota mopoa pidä vaikka triumppi mies olenkin
    Rocketista ei voi käyttää sanaa kaunis se on jotain muuta silmää miellyttävää kuitenkin. Homokyykyt ovat kauniita kuin karamellit ja sen takia ilmeisesti ovatkin niin homojen suosiossa

Ei ole juuri rakenneltuja R3:sia näkynyt. Johtuu varmaan siitä, että se on lähes täydellinen jo tehtaalta tullessaan. Mutta jotain omaa siihen pitäisi saada.

Hieno tapahtuma näköjään. Valitettavasti itse en päässyt tulemaan. Toivottavasti ensi vuonna on mahdollisuus.
    Lainaa (speedmaster @ Syys. 19 2006,20:26) kirjoitti
    Siellähän oli raketteja iso rivi! *
    Massapyörä
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

Mahtoiko rocketti rockkarit käydä ajelulla länsi-uudellamaalla fiskarsissa, ajelin siitä ohi ja ainakin 15 rockettia oli parkissa.
    Jep oltiinpa hyvinkin fiskarsissa sumpilla, koko viikonlopun ajoiksi tuli reilut 500 km ihan tapahtuman lenkkejä molempina päivinä plus siirtymät turkuun/turusta. Sunnuntaina oli vaan huomattavasti pienempi porukka liikkeellä, kaikki ei selvinneet illallisesta
    "On kaksi osaa ihmisiä. Joku vetää huumeita, joku urheilee, joku vetää itsensä loppuun ja joku vaan nukkuu. Minä kuulun siihen porukkaan, joka nukkuu, urheilee, rakastelee ja hakkaa itseään ja voipi olla, että siinä joskus osuu toiseenkin ihmiseen."
    Lainaa (speedmaster @ Syys. 19 2006,20:26) kirjoitti
    Siellähän oli raketteja iso rivi! *
    Muuten ihan nyanssina tähän väliin että suomessa on myyty n.180 Rockettia, se on eniten maailmassa suhteutettuna asukaslukuun tai uusien pyörien rekisteröinteihin. Näin ovat viisaammat valistaneet
    Huudellaan nyt sitten tänne, sain juuri rekisteröityä itseni. Turussakin olin mukana. Jussipaita ja kaikki...
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

Clutch - The Regulator
    Siellä varmaan oli puhetta keskimääräisestä kilometrimäärästä kaudelle??

Mitähän toi tehohirmu kuluttaa?
    ... jotain piti muistaa
    Lainaa (mattih @ Syys. 20 2006,12:57) kirjoitti
    Virallinen lasku tuotti paikalle 45 rakettia ja immeisiä oli 70+ eli aika määrä porukkaa oli paikalla.
    Oli muuten komee katella jonon hännillä kun edessä reilut 40 kohtuullisen kokoista mopoa painaa parijonossa.

Ja se ruotsin pojan turbo.... huh huh kortti säilyis ehkä 2 ja puoli sekunttia nytkin on vähän vaikeuksia

Eikä me kaikki niin vanhoja olla, tai ainakin mieleltään nuoria.
    Olikos muuten "Ozzy" paikalla...eräs värikäs persoona Kotkan suunnalta ?.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
    Lainaa (seku @ Loka. 11 2006,07:48) kirjoitti
    Siellä varmaan oli puhetta keskimääräisestä kilometrimäärästä kaudelle??

Mitähän toi tehohirmu kuluttaa?
    A) 1. Kesä, joten intoa on riittänyt. Kaikki arkiajot + 1 pitempi reissu Itävaltaan (5000km) yht. 18.000 km

B) Kulutus ollut mulla n. 6,5 - 8.5 l/100km, riippuen kahvan asennosta ;)

Viimeisin tai sitä edellinen TM, oli Rocketti vertailussa.
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

Clutch - The Regulator
  21.  
    Lainaa (Järkäle @ Loka. 12 2006,00:35) kirjoitti
    A) 1. Kesä, joten intoa on riittänyt. Kaikki arkiajot + 1 pitempi reissu Itävaltaan (5000km) yht. 18.000 km

B) Kulutus ollut mulla n. 6,5 - 8.5 l/100km, riippuen kahvan asennosta ;)
    Samoin ensimmäinen kesä raketin puikoissa, 15.000 km kasassa ja lisää tulee koko ajan

Oon mä sen saanu melkein kympinkin kuluttamaan mutta siinä kuluu bensan lisäksi takakummi