Nyt on takana päivä Euroopan suurimmilla MP messuilla.
Näpsin muutaman kuvan messuilta ja yritin löytää ensi kevään uutuudet. Väkeä oli kuin pipona ja en kerennyt kiertää päivän aikana kuin 70% hätäisesti vilkuillen.
Messuilta löytyi kaikkea aina karvalakkikypäristä kiinalaisiin Suzuka moottoripyöriin.
Samalla tuli myös osalistuttua moottoripyörän käsittely kilpailuun, täytyi näyttää saksalaisille mallia kuinka se taittuu keilojen väliin
Jassu laittoi ystävällisesti sivuilleen kuvat paremmin selattavassa muodossa: Joten käykää ihmeessä täällä
Valitettavasti en ole kuvannut juurikaan, joten osa kuvista on aika kehno laatuisia.
- -Kuvat - - Zip paketti, koko ~160mb
[ZZR-1100 D3][KTM 690 Enduro R][Ratapärrä Suzuki GSX-R 750]
Hyviä kuvia.
Luvatta zoomasin kuvia pikkusen pienemmäksi ja voin houstata muutaman päivän. Laita yksäriä, jos ei käy.
No nythän ne on jo hienosti esillä, joten poistin linkin ja säästän sivutilaa.
Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
ei jum*lauta, siis eikö oo enään mitään rajoja tuon pakoputken koon suhteen? klicklik
No onko sen niin väliä, jos äänet on muhevat ja kone hengittää kunnolla?![]()
Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
Aika häijy tuo MZ:n SFX.
Hyvä ilme tuolla äijällä tuossa kuvassa kun on Wingi turvatyynyllä, "hieman" epäuskoinen.![]()
Ja vielä sopivammassa muodossa laitoin ne : Tänne(Pedaali @ Loka. 14 2006,00:30) kirjoitti
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Kiitos Jassu!
Nyt tosiaan kuvia voikin katsella, ilman raskaita latauksia.![]()
[ZZR-1100 D3][KTM 690 Enduro R][Ratapärrä Suzuki GSX-R 750]
Hyviä kuvia! Uudesta 6R:stä kun olis vielä ollut enemmän kuvia...
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin![]()
Z1000SX -18
Z900 -20
Muutama kuva sai kuolan valumaan, esim. Bimota.![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän???(hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
![]()
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Messuilta olis kanssa toista sataa kuvaa, jos vain saisi aikaiseksi upata johonkin
Kaksi pitkää päivää ja nippa nappahan nuo ehti ravaamaan hallit läpi.
Uusi kaksiputkinen GSX-R1000 on HIENO! Varsinkin kokomusta ja sitten sellainen tuunattu musta-oranssi jäivät mieleen. Eikä ne tuplaputket todellakaan ole oikeassa pyörässä pahannäköiset...
Kitka miehen tiellä pitää!
kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa(Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
Vain köyhillä on kiire.
Tuo on kyllä ikävä homma, kympin koneella tuo ois liikkunu varmaan hieman eri malliin. Olisko nuo tiukentuneet saasterajoitukset syynä siihen etteivät oo viittineet alkaa säätään 10R:n pataa? Tuolla samat tiedot englanniksi: http://www.kawasaki.co.uk/(cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
VOI VITTU!!!! Se siitä sitten. Muuten helvetin hieno, mutta miksi ihmeessä koneelle ei olla tehty mitän??? Eihän tuo edes kilpaile samassa sarjassa kuin 150 heppanen FZ1. Ja myllyyn saa varmaan heittää uudet nokat, parannetun kannen ja suorat putket, komentaja ym. että siitä saisi edes 130-140 takanakille.. *(cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
*
*
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Ei näy putken putkea?(pissis88 @ Loka. 14 2006,01:10) kirjoitti
Täälläkö piti olla?
![]()
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Tätä siinä tarkoitettiin. Kuvat vain ovat nyt paremmassa paikassa esillä. *kliks*(Pave. @ Loka. 17 2006,17:21) kirjoitti
Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
Ömmm...siis Kawa pisti Z1000:een uuden koneen (vanha oli muistaakseni zx-9r:n ylikokoon porattu mylly ja uus se kymppiärrän?) ja tehot laski (127 -> 125HP)? Mikähän järki siinä sitten ois? Vahvasti kyllä epäilen tuota.(Seeber @ Loka. 17 2006,11:55) kirjoitti
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Uudessa Z1000 ei ole enempää tehoa kuin vanhassa, vaikka täysin uusi kone onkin. Vastaa paremmin kaasuun kuin vanha malli. Uutta pyörässä on runko, moottori, keula, takahaarukka ja radiaalijarrut. *
Niin ja uusi moottori ei siis ole 10R:n motti, vaan todellakin aivan uusi Zetaan tehty kone.
WildStar XVS 1600
"Nothing beats the cubic inches"
"Loud Pipes Save Lives"
Liekö peräti ennen kuulumatonta. Uudessa mallissa vähemmän tehoja kuin vanhassa?(jukepoksi @ Loka. 17 2006,11:49) kirjoitti
Noh, eipä ainakaan tonnisten zetojen kysyntä kasva entisestä. Luulenpa, että pikkuveli näissä Zetoissa se onnistuneempi versio aiheesta. Toivottavasti eivät mene sitä pilaamaan (=laskemaan tehoja)aikanaan ilmestyvällä päivitetyllä versiolla. Terkkuja vaan vanhalle pyörälleni *
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Ei mene kyllä millään ymmärrykseen, miksi ihmeessä tehoa on laskettu vanhaan malliin nähden. Sehän kulkee torvi auki samalla tavalla kuin sporttikusiaiset, jos niinkään hyvin.. Vääntöä tosin enemmän. Täysin käsittämätöntä.
990 SM-T -11
FZ1-N -07
ZX-9R F2P -04
CBR 600 F4 -00
NSR 125R -94
Ei varmaan saaste hommat ole olleet esteenä 10R koneelle. Onhan 10R myös hyväksytty malli... Lienee enempi kyse valmistajan omasta näkemyksestä mitä halutaan markkinoille tarjota. Ilmeisesti KAwasakilla ei ole targettina tehdä nopiaa faitteria, vaan mukava city pyörä jolla voi sitten kikkailla...(mikkokoo @ Loka. 18 2006,10:11) kirjoitti
Onko Kawasakin väki tulossa vanhaksi vai mikä mättää? Eikös Kawan pitänyt olla se ärhäkkä ja nuorekas mopomerkki?? Eiköhän sellainen 150 hv versio olisi ollut ihan yhtä hyvä pyöritettävä kaupungisa yms. rinkuloissa. Outoa pyörän parannus politiikkaa...(JP_445 @ Loka. 18 2006,10:19) kirjoitti
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Juu saa nähdä mihin suuntaan Z750 menee. Sehän ilmeisesti julkaistaan Milanon näyttelyssä...? Mutta saa nähdä miten toi tehojen jääminen vanhalle tasolle vaikuttaa pyörän näkymiseen katukuvassa. Kyllä varmasti jotkut ketkä ovat suunnitelleet sen hankkimista, luulivat että tehoa olisi ainakin se 150hp... Mutta onhan se hyvännäköinen kaikesta huolimatta.
WildStar XVS 1600
"Nothing beats the cubic inches"
"Loud Pipes Save Lives"
Toisaalta jos ajatellaan. Tehdään hieman tehottomampi versio jossa kuitenkin on hyvin paukkua siinä keskialueella jota tarvitaan siihen kikkailuun. Tällä keinolla saadaan säästettyä rahaa parempaan runkoon ja alustaan, joka osaltaan vaikuttaa kikkailu mukavuuteen. Ainahan nuo on kompromisseja. Kawa ottanut linjan tehdä ison setin erilaisia koneita ja esim Jammu tekee muutaman perusversion ja niistä sitten pienillä muutoksilla variantteja eri käyttöön.(mikkokoo @ Loka. 18 2006,10:41) kirjoitti
Hassua on kun tohon käyttöön tekivät Kawaan uuden koneen niin kasvattivat porausta hiukan ja lyhensivät iskua selkeesti vs 10r. Ei lupaa numeroiden valossa erityisen vahvaa keskialuetta. Tietysti siihen vaikuttaa todella moni muukin asia, mutta...
TL1000R
No mumeroina tuo vääntö 98,7Nm/8200 rpm ei mitään mulistavaa lupailisi. Tietty jos vääntökäyrä olisi jotenkin erityisen tasainen niin mikäs siinä sitten. Harvemmin vaan taitaa nelikoissa olla...(JP_445 @ Loka. 18 2006,11:45) kirjoitti
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland