Tulokset 1:stä 27:een 27:sta
  1. #1
    Nyt on takana päivä Euroopan suurimmilla MP messuilla.
    Näpsin muutaman kuvan messuilta ja yritin löytää ensi kevään uutuudet. Väkeä oli kuin pipona ja en kerennyt kiertää päivän aikana kuin 70% hätäisesti vilkuillen.
    Messuilta löytyi kaikkea aina karvalakkikypäristä kiinalaisiin Suzuka moottoripyöriin.
    Samalla tuli myös osalistuttua moottoripyörän käsittely kilpailuun, täytyi näyttää saksalaisille mallia kuinka se taittuu keilojen väliin

    Jassu laittoi ystävällisesti sivuilleen kuvat paremmin selattavassa muodossa: Joten käykää ihmeessä täällä


    Valitettavasti en ole kuvannut juurikaan, joten osa kuvista on aika kehno laatuisia.
    - -Kuvat - - Zip paketti, koko ~160mb



    [ZZR-1100 D3][KTM 690 Enduro R][Ratapärrä Suzuki GSX-R 750]
  2. #2
    Hyviä kuvia.
    Luvatta zoomasin kuvia pikkusen pienemmäksi ja voin houstata muutaman päivän. Laita yksäriä, jos ei käy.

    No nythän ne on jo hienosti esillä, joten poistin linkin ja säästän sivutilaa.



    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  3. #3
    ei jum*lauta, siis eikö oo enään mitään rajoja tuon pakoputken koon suhteen? klicklik
  4. #4
    No onko sen niin väliä, jos äänet on muhevat ja kone hengittää kunnolla?
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  5. #5
    Aika häijy tuo MZ:n SFX.

    Hyvä ilme tuolla äijällä tuossa kuvassa kun on Wingi turvatyynyllä, "hieman" epäuskoinen.
  6. #6
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Pedaali @ Loka. 14 2006,00:30) kirjoitti
    Hyviä kuvia.
    Luvatta zoomasin kuvia pikkusen pienemmäksi ja voin houstata muutaman päivän. Laita yksäriä, jos ei käy.

    Täältä löytyy kuvat selaimelle sopivassa muodossa.
    Ja vielä sopivammassa muodossa laitoin ne : Tänne
    Pyörätön motoristi...

    Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  7. #7
    Kiitos Jassu!

    Nyt tosiaan kuvia voikin katsella, ilman raskaita latauksia.
    [ZZR-1100 D3][KTM 690 Enduro R][Ratapärrä Suzuki GSX-R 750]
  8. #8
    Hyviä kuvia! Uudesta 6R:stä kun olis vielä ollut enemmän kuvia...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  9. #9
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin
    Z1000SX -18
    Z900 -20
  10. #10
    Muutama kuva sai kuolan valumaan, esim. Bimota.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  11. #11
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän???
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  12. #12
    Messuilta olis kanssa toista sataa kuvaa, jos vain saisi aikaiseksi upata johonkin

    Kaksi pitkää päivää ja nippa nappahan nuo ehti ravaamaan hallit läpi.

    Uusi kaksiputkinen GSX-R1000 on HIENO! Varsinkin kokomusta ja sitten sellainen tuunattu musta-oranssi jäivät mieleen. Eikä ne tuplaputket todellakaan ole oikeassa pyörässä pahannäköiset...
    Kitka miehen tiellä pitää!
  13. #13
    Lainaa (Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän???
    kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
  14. #14
    Lainaa (cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän???
    kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa
    Tuo on kyllä ikävä homma, kympin koneella tuo ois liikkunu varmaan hieman eri malliin. Olisko nuo tiukentuneet saasterajoitukset syynä siihen etteivät oo viittineet alkaa säätään 10R:n pataa? Tuolla samat tiedot englanniksi: http://www.kawasaki.co.uk/



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  15. #15
    Lainaa (cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin *
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän??? *
    kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa
    VOI VITTU!!!! Se siitä sitten. Muuten helvetin hieno, mutta miksi ihmeessä koneelle ei olla tehty mitän??? Eihän tuo edes kilpaile samassa sarjassa kuin 150 heppanen FZ1. Ja myllyyn saa varmaan heittää uudet nokat, parannetun kannen ja suorat putket, komentaja ym. että siitä saisi edes 130-140 takanakille.. * * *



    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  16. #16
    Lainaa (pissis88 @ Loka. 14 2006,01:10) kirjoitti
    ei jum*lauta, siis eikö oo enään mitään rajoja tuon pakoputken koon suhteen? klicklik
    Ei näy putken putkea? Täälläkö piti olla?
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
  17. #17
    Lainaa (Pave. @ Loka. 17 2006,17:21) kirjoitti
    Lainaa (pissis88 @ Loka. 14 2006,01:10) kirjoitti
    ei jum*lauta, siis eikö oo enään mitään rajoja tuon pakoputken koon suhteen? klicklik
    Ei näy putken putkea? Täälläkö piti olla?
    Tätä siinä tarkoitettiin. Kuvat vain ovat nyt paremmassa paikassa esillä. *kliks*
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  18. #18
    Lainaa (Seeber @ Loka. 17 2006,11:55) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän???
    kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa
    VOI VITTU!!!! Se siitä sitten. Muuten helvetin hieno, mutta miksi ihmeessä koneelle ei olla tehty mitän??? Eihän tuo edes kilpaile samassa sarjassa kuin 150 heppanen FZ1. Ja myllyyn saa varmaan heittää uudet nokat, parannetun kannen ja suorat putket, komentaja ym. että siitä saisi edes 130-140 takanakille..
    Ömmm...siis Kawa pisti Z1000:een uuden koneen (vanha oli muistaakseni zx-9r:n ylikokoon porattu mylly ja uus se kymppiärrän?) ja tehot laski (127 -> 125HP)? Mikähän järki siinä sitten ois? Vahvasti kyllä epäilen tuota.
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
  19. #19
    Uudessa Z1000 ei ole enempää tehoa kuin vanhassa, vaikka täysin uusi kone onkin. Vastaa paremmin kaasuun kuin vanha malli. Uutta pyörässä on runko, moottori, keula, takahaarukka ja radiaalijarrut. *

    Niin ja uusi moottori ei siis ole 10R:n motti, vaan todellakin aivan uusi Zetaan tehty kone.



    WildStar XVS 1600
    "Nothing beats the cubic inches"
    "Loud Pipes Save Lives"
  20. #20
    Lainaa (jukepoksi @ Loka. 17 2006,11:49) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin *
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän??? *
    kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa
    Tuo on kyllä ikävä homma, kympin koneella tuo ois liikkunu varmaan hieman eri malliin. Olisko nuo tiukentuneet saasterajoitukset syynä siihen etteivät oo viittineet alkaa säätään 10R:n pataa? Tuolla samat tiedot englanniksi: http://www.kawasaki.co.uk/
    Liekö peräti ennen kuulumatonta. Uudessa mallissa vähemmän tehoja kuin vanhassa? Noh, eipä ainakaan tonnisten zetojen kysyntä kasva entisestä. Luulenpa, että pikkuveli näissä Zetoissa se onnistuneempi versio aiheesta. Toivottavasti eivät mene sitä pilaamaan (=laskemaan tehoja)aikanaan ilmestyvällä päivitetyllä versiolla. Terkkuja vaan vanhalle pyörälleni *



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  21. #21
    Ei mene kyllä millään ymmärrykseen, miksi ihmeessä tehoa on laskettu vanhaan malliin nähden. Sehän kulkee torvi auki samalla tavalla kuin sporttikusiaiset, jos niinkään hyvin.. Vääntöä tosin enemmän. Täysin käsittämätöntä.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  22. #22
    Lainaa (mikkokoo @ Loka. 18 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Loka. 17 2006,11:49) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin *
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän??? *
    kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa
    Tuo on kyllä ikävä homma, kympin koneella tuo ois liikkunu varmaan hieman eri malliin. Olisko nuo tiukentuneet saasterajoitukset syynä siihen etteivät oo viittineet alkaa säätään 10R:n pataa? Tuolla samat tiedot englanniksi: http://www.kawasaki.co.uk/
    Liekö peräti ennen kuulumatonta. Uudessa mallissa vähemmän tehoja kuin vanhassa? Noh, eipä ainakaan tonnisten zetojen kysyntä kasva entisestä. Luulenpa, että pikkuveli näissä Zetoissa se onnistuneempi versio aiheesta. Toivottavasti eivät mene sitä pilaamaan (=laskemaan tehoja)aikanaan ilmestyvällä päivitetyllä versiolla. Terkkuja vaan vanhalle pyörälleni *
    Ei varmaan saaste hommat ole olleet esteenä 10R koneelle. Onhan 10R myös hyväksytty malli... Lienee enempi kyse valmistajan omasta näkemyksestä mitä halutaan markkinoille tarjota. Ilmeisesti KAwasakilla ei ole targettina tehdä nopiaa faitteria, vaan mukava city pyörä jolla voi sitten kikkailla...
  23. #23
    Lainaa (JP_445 @ Loka. 18 2006,10:19) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Loka. 18 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Loka. 17 2006,11:49) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin *
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän??? *
    kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa
    Tuo on kyllä ikävä homma, kympin koneella tuo ois liikkunu varmaan hieman eri malliin. Olisko nuo tiukentuneet saasterajoitukset syynä siihen etteivät oo viittineet alkaa säätään 10R:n pataa? Tuolla samat tiedot englanniksi: http://www.kawasaki.co.uk/
    Liekö peräti ennen kuulumatonta. Uudessa mallissa vähemmän tehoja kuin vanhassa? Noh, eipä ainakaan tonnisten zetojen kysyntä kasva entisestä. Luulenpa, että pikkuveli näissä Zetoissa se onnistuneempi versio aiheesta. Toivottavasti eivät mene sitä pilaamaan (=laskemaan tehoja)aikanaan ilmestyvällä päivitetyllä versiolla. Terkkuja vaan vanhalle pyörälleni *
    Ei varmaan saaste hommat ole olleet esteenä 10R koneelle. Onhan 10R myös hyväksytty malli... Lienee enempi kyse valmistajan omasta näkemyksestä mitä halutaan markkinoille tarjota. Ilmeisesti KAwasakilla ei ole targettina tehdä nopiaa faitteria, vaan mukava city pyörä jolla voi sitten kikkailla...
    Onko Kawasakin väki tulossa vanhaksi vai mikä mättää? Eikös Kawan pitänyt olla se ärhäkkä ja nuorekas mopomerkki?? Eiköhän sellainen 150 hv versio olisi ollut ihan yhtä hyvä pyöritettävä kaupungisa yms. rinkuloissa. Outoa pyörän parannus politiikkaa...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  24. #24
    Juu saa nähdä mihin suuntaan Z750 menee. Sehän ilmeisesti julkaistaan Milanon näyttelyssä...? Mutta saa nähdä miten toi tehojen jääminen vanhalle tasolle vaikuttaa pyörän näkymiseen katukuvassa. Kyllä varmasti jotkut ketkä ovat suunnitelleet sen hankkimista, luulivat että tehoa olisi ainakin se 150hp... Mutta onhan se hyvännäköinen kaikesta huolimatta.
    WildStar XVS 1600
    "Nothing beats the cubic inches"
    "Loud Pipes Save Lives"
  25. #25
    Lainaa (mikkokoo @ Loka. 18 2006,10:41) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Loka. 18 2006,10:19) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Loka. 18 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Loka. 17 2006,11:49) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin *
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän??? *
    kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa
    Tuo on kyllä ikävä homma, kympin koneella tuo ois liikkunu varmaan hieman eri malliin. Olisko nuo tiukentuneet saasterajoitukset syynä siihen etteivät oo viittineet alkaa säätään 10R:n pataa? Tuolla samat tiedot englanniksi: http://www.kawasaki.co.uk/
    Liekö peräti ennen kuulumatonta. Uudessa mallissa vähemmän tehoja kuin vanhassa? Noh, eipä ainakaan tonnisten zetojen kysyntä kasva entisestä. Luulenpa, että pikkuveli näissä Zetoissa se onnistuneempi versio aiheesta. Toivottavasti eivät mene sitä pilaamaan (=laskemaan tehoja)aikanaan ilmestyvällä päivitetyllä versiolla. Terkkuja vaan vanhalle pyörälleni *
    Ei varmaan saaste hommat ole olleet esteenä 10R koneelle. Onhan 10R myös hyväksytty malli... Lienee enempi kyse valmistajan omasta näkemyksestä mitä halutaan markkinoille tarjota. Ilmeisesti KAwasakilla ei ole targettina tehdä nopiaa faitteria, vaan mukava city pyörä jolla voi sitten kikkailla...
    Onko Kawasakin väki tulossa vanhaksi vai mikä mättää? Eikös Kawan pitänyt olla se ärhäkkä ja nuorekas mopomerkki?? Eiköhän sellainen 150 hv versio olisi ollut ihan yhtä hyvä pyöritettävä kaupungisa yms. rinkuloissa. Outoa pyörän parannus politiikkaa...
    Toisaalta jos ajatellaan. Tehdään hieman tehottomampi versio jossa kuitenkin on hyvin paukkua siinä keskialueella jota tarvitaan siihen kikkailuun. Tällä keinolla saadaan säästettyä rahaa parempaan runkoon ja alustaan, joka osaltaan vaikuttaa kikkailu mukavuuteen. Ainahan nuo on kompromisseja. Kawa ottanut linjan tehdä ison setin erilaisia koneita ja esim Jammu tekee muutaman perusversion ja niistä sitten pienillä muutoksilla variantteja eri käyttöön.
  26. #26
    Hassua on kun tohon käyttöön tekivät Kawaan uuden koneen niin kasvattivat porausta hiukan ja lyhensivät iskua selkeesti vs 10r. Ei lupaa numeroiden valossa erityisen vahvaa keskialuetta. Tietysti siihen vaikuttaa todella moni muukin asia, mutta...
    TL1000R
  27.  
  28. #27
    Lainaa (JP_445 @ Loka. 18 2006,11:45) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Loka. 18 2006,10:41) kirjoitti
    Lainaa (JP_445 @ Loka. 18 2006,10:19) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Loka. 18 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Loka. 17 2006,11:49) kirjoitti
    Lainaa (cartman @ Loka. 17 2006,11:32) kirjoitti
    Lainaa (Seeber @ Loka. 15 2006,04:02) kirjoitti
    Lainaa (hartsap @ Loka. 14 2006,14:18) kirjoitti
    Kawan Z 1000, aika maukas. Keväällä vene myyntiin ja zeta kotiin *
    Onhan se parhaimman näköinen naku mitä olen nähnyt, mutta luin eräältä tsekkiläiseltä mp sivulta, että siinä olisi VAIN 125 heppaa. Eihän tuo pidä paikkaansa eihän??? *
    kyllä se pitää paikkansa. täältä löytyy tietoa
    Tuo on kyllä ikävä homma, kympin koneella tuo ois liikkunu varmaan hieman eri malliin. Olisko nuo tiukentuneet saasterajoitukset syynä siihen etteivät oo viittineet alkaa säätään 10R:n pataa? Tuolla samat tiedot englanniksi: http://www.kawasaki.co.uk/
    Liekö peräti ennen kuulumatonta. Uudessa mallissa vähemmän tehoja kuin vanhassa? Noh, eipä ainakaan tonnisten zetojen kysyntä kasva entisestä. Luulenpa, että pikkuveli näissä Zetoissa se onnistuneempi versio aiheesta. Toivottavasti eivät mene sitä pilaamaan (=laskemaan tehoja)aikanaan ilmestyvällä päivitetyllä versiolla. Terkkuja vaan vanhalle pyörälleni *
    Ei varmaan saaste hommat ole olleet esteenä 10R koneelle. Onhan 10R myös hyväksytty malli... Lienee enempi kyse valmistajan omasta näkemyksestä mitä halutaan markkinoille tarjota. Ilmeisesti KAwasakilla ei ole targettina tehdä nopiaa faitteria, vaan mukava city pyörä jolla voi sitten kikkailla...
    Onko Kawasakin väki tulossa vanhaksi vai mikä mättää? Eikös Kawan pitänyt olla se ärhäkkä ja nuorekas mopomerkki?? Eiköhän sellainen 150 hv versio olisi ollut ihan yhtä hyvä pyöritettävä kaupungisa yms. rinkuloissa. Outoa pyörän parannus politiikkaa...
    Toisaalta jos ajatellaan. Tehdään hieman tehottomampi versio jossa kuitenkin on hyvin paukkua siinä keskialueella jota tarvitaan siihen kikkailuun. Tällä keinolla saadaan säästettyä rahaa parempaan runkoon ja alustaan, joka osaltaan vaikuttaa kikkailu mukavuuteen. Ainahan nuo on kompromisseja. Kawa ottanut linjan tehdä ison setin erilaisia koneita ja esim Jammu tekee muutaman perusversion ja niistä sitten pienillä muutoksilla variantteja eri käyttöön.
    No mumeroina tuo vääntö 98,7Nm/8200 rpm ei mitään mulistavaa lupailisi. Tietty jos vääntökäyrä olisi jotenkin erityisen tasainen niin mikäs siinä sitten. Harvemmin vaan taitaa nelikoissa olla...
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland