Eilen loppui sitten bensa. Onneksi vain 100m kotoa. Odottelin tosin hyytymistä, koska tankkauksesta oli jo yli 400 km. Tähän asti valo on kyllä toiminut. Olisikohan anturissa jotakin häippärällää?. Polttimo on ehjä, koska startatessa se syttyy. Pitäisikö öljynpainevalon syttyä, kun virta kytketään? Minulla ei pala kuin vapaavalo. Sekin polttimo on kunnossa, valo syttyy startatessa.
...while I'm working, 'am working on the road...
Se ei ole öljyvalo painevalo, vaan varoittaa pinnan korkeudesta ja kuuluu toimia juuri noin. 5%
Jep. On siis ns. öljymäärän vähyyden varoitusvaloAinakin 600 divessä saattoi syttyä kesken ajon vaikka öljyä oli tarjolla. "haistelija" oli likainen tms.
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
Jahas, sama tsydeemi sitten, kuin V-maxissa, eli oil level. Mutta onko muilla ollut bensavalon kanssa lykkyjumppaseuraamuksia?
...while I'm working, 'am working on the road...
Sen öljyn määrävalon pitäisi palaa silloin kun startataan eli sen lyhyen hetken kun painat starttinappia.
FJR -17
ota anturin piuha irti ja mittaa anturin vastus huoltokirjassa pitäisi olla raja-arvot itse vaihdoin anturin jammuun viime talvena ei diversion
FLSTSC
öljynpinnan varoitusvalon ja polttoaineen varoitusvalon polttimoiden toimivuuden voi testata ,painamalla run off (punainen)nappula päälle ja sitten kun painaa starttinappulaa niin valojen tulee syttyä,virta kytkettynä
omassani oli varoitusvalo lämpöanturaperusteinen joten se oli kokonaan eri yksikkö vaikkakin on kiinni polttoaineenmittarin anturissa ,jokseenkin idioottivarma kapine,itse kävisin läpi johtimet ensiksi
papan vetreyttä lisää hevosvoimat persiin alla