Lidl mallinen parin kympin auton istuinlämmitin, ok toiminut autossa. Kokeilinpa istuskella sen päällä mp ajossa. Ihan hyvin passasi ahterin alle.
Ongelmana on nyt se, että laitos ei lämmennyt hiukkaakaan. Istuimen tupakansytkäriliittimeen lupaavasti ja normaalilla kirkkaudella syttyi ledi, joten luulin laitoksen lämpiävän, mutta ainakaan 30minuutissa ei kädellä voinut aistia mitään.
Pyöräni akkuun olen suoraan laittanut tupakansytytinliitännän, sopivilla sulakkeilla suojattuna. Esim. kännykkä latautuu ok tämän kautta.
En ole kovin sähkö-mies orientoitunut, vääntäisikö joku rautalangasta mitä pitäisi tehdä että saisi lämmitykse
Sille Lidl-laatutuotteelle on tullu tunnit täyteen.
Hae uus.
Moto Longa - Vita Brevis
Toimi siis edelleen autossa.(timpura @ Syys. 18 2006,14:49) kirjoitti
Mp:n tupakansytkäriliitännässä ei ilmeisesti riitä Juissi?
taitaa sulla olla aika ilmastoitu satula,jos tarvitsee vielä lämmityksen
ei luulis perseen heti ensimmäisenä palelevan.
Jäähdytystä on liikaa!!! Jos sen istuinlämppärin teho on jotain 30w, niin ei se riitä kovinkaan pitkälle. Laita sen päälle esimerkiksi huopa ja kokeile 10 minuutin kuluttua uudestaan onko lämmennyt.
Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
Kawasaki Gpz1000RX
Kawasaki ZG 1200
Se taitaa kylmettyä mopon päällä... Jos sen tunkisi housuihin, niin luulen, että lämmittäisi??
Hassultahan se tietysti näyttää.![]()
Jokuhan tuollaista esitti (kertoi jopa itse käyttävänsä) pistettäväksi takin alle. Edellyttää tietty sitä, että tuohon pääsee tekemään reiän, josta työntää nupin läpi...
<p>2002-2014</p>