Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 252:sta
  1. #181
    Lainaa (tumb| @ Maalis. 02 2009,21:16) kirjoitti
    Ens vklp taas tarkotus jatkaa katteen tekoo. Ehkä sit kuviakin..

    Milläs paperilla tuota runkoa kantsis lähtee hinkkaan, ku tarkoituksena kiillottaa? Mitään varsinaista maaliahan tuossa ei päällä näytä olevan, joten mitään 80 tuskin tarttee? 240/400?
    jos on alkuperäinen rungon väri ni siinä on eloksointi. helvatin tiukassa. vaikea sanoa millä kannattais aloittaa. kokeilemalla selviää... nääs kun en tiedä kuinka kova oot kiilloittaa ja millaisen jäljen haluat? kiiltäviäkin on niin monta eri tasoa. joillekin riittää että kiiltää ja jotkut haluaa että ei ole naarmun naarmua siis ihan peili... ja joillekin riittää teräsvillalla kiilloitettu
  2. #182
    Lainaa (rumakuhelvetti @ Maalis. 04 2009,12:23) kirjoitti
    Lainaa (Juska2000 @ Helmi. 05 2009,19:22) kirjoitti
    Slipariasiaa:

    YZF 750:een kun ei tunnu oikein miltään valmistajan luettelosta löytyä sliparia niin onko porukalla tietoa minkä pyörämallien sliparit sopivat suoraan tuohon? Tai vähäisellä muutoksella? Mulla on joku BOSin vanha slipari, aattelin tilalle Akrapovicia tai Yoshimuraa. Löytyykö sopivaa tyyppiä?
    minkä näköinen se slipari on? onko muuten väliputkella? itse lyhensin ovaalin Harpoon -merkkisen vaimentajan 30cm pikäksi ja tietty kiilloitin sen helvatin kiiltäväksi taidan lyhentää väliputken lyhyemmäksi vähän moto GP tyyliin. mites ne rojektit nyt on? kuvia... pitäis jonkinlaista nostetta saada ku on jo maaliskuu......?
    No se on sellanen 40 cm pitkä, muodoltaan pitkulainen, halkaisija n. 10 cm... * No ei kait, olihan siinä väliputki kiinni, tuli parilla jousella kiinni siihen EXUPin jälkeen. Oliskohan jotain harjattua rosteria?

    No perkele projekti on vaiheessa vielä, moottori on huollossa venttiiliensäädöissä, melkein kaikki imuventtiilit vissiin kantoivat, tai olivat ainakin niin ettei liuska mennyt väliin.

    Pesasin vähän svingin takaa kun siellä oli 15 vuoden sheisset kerääntyneet. Nyt tarttis maaliskuussa hioa katteet ja paklata pinnat paremmiksi, ja kiikuttaa maalarille. Ja kaasarit pitäis purkaa ja tarkastaa neulat/neulaputket ja miettiä että josko tilaisi Factory Prolta siihen jonkun race kitin. Takahäkki pitäisi suunnitella alumiinista, onhan tuossa hommaa tarpeeksi *
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  3. #183
    Lainaa (rumakuhelvetti @ Maalis. 04 2009,12:27) kirjoitti
    ... ja joillekin riittää teräsvillalla kiilloitettu
    Niinkuin mulla, entisen omistajan toimesta
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  4. #184
    Lainaa (rumakuhelvetti @ Maalis. 04 2009,12:27) kirjoitti
    Lainaa (tumb| @ Maalis. 02 2009,21:16) kirjoitti
    Ens vklp taas tarkotus jatkaa katteen tekoo. Ehkä sit kuviakin..

    Milläs paperilla tuota runkoa kantsis lähtee hinkkaan, ku tarkoituksena kiillottaa? Mitään varsinaista maaliahan tuossa ei päällä näytä olevan, joten mitään 80 tuskin tarttee? 240/400?
    jos on alkuperäinen rungon väri ni siinä on eloksointi. helvatin tiukassa. vaikea sanoa millä kannattais aloittaa. kokeilemalla selviää... nääs kun en tiedä kuinka kova oot kiilloittaa ja millaisen jäljen haluat? kiiltäviäkin on niin monta eri tasoa. joillekin riittää että kiiltää ja jotkut haluaa että ei ole naarmun naarmua siis ihan peili... ja joillekin riittää teräsvillalla kiilloitettu
    Selvä, no tänään tuli haettua jonkinsortin porakoneeseen kiinnitettävä laikka, 80 hiomapaperia.. Myyjän mukaan sopis tuohon hommaan. Ja semmosta semi-peiliä haetaan, ennemmin tekee kunnolla ja kerralla muttei kyllä revitä persettäkään mistään parista naarmusta. Ei tällä tulla mihinkään näyttelyihin pyrkimään, kunhan vain omaksi iloksi. Jotain alla olevan kuvan tasoista, kuva ex-hussen änkästä


    En vieroksu hommaa, kevarista innostuttiin kiillottaan oikeastaan koko pakoputki, äänenvaimennin, kytkinkoppa, magneetonkoppa, koko keula, takahaarukka, kiksi, jarrupoljin, kytkinpoljin.. Noi tuli ainakin ekana mieleen? Kaikki käsin. Muuten olisin valmis lähtemään vaikka paljain käsin sotaan, mutta pyörä tarkoitus viedä kuun lopussa venojen säätöön ja olis mukava olla ennen sitä valmis, niin ajattelin vaan että jos pystyis välttään turhaa työtä mut ei näköjään..



  5. #185
    se runko on hemmetin paha kiillottaa. osta porakoneeseen semmoinen somali. ei semmoinen kova korppu vaan pehmeä.. tuntuu karkeelle villalle. ruskeita ovat kun kaupasta saa. sillä lähtee ihan kivasti. sitten vaan paperilla ainakin 800 asti 240-320-400-600-800 ja huopa- ja kangaslaikalla loput. aikaahan siinä menee.. etenkin noissa hiekkavalu osissa (moottorin kiinnike, rungon alaosa missä jalkatapit ja moottori kiinni ja tankin luokse nouseva) tietysti jos kotona on hiomahiirtä/vastaavaa niin se nopeuttaa tosi kivasti

    -T
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  6. #186
    http://static.petrisimolin.com/galle...triot4x4-1.jpg

    Tarkoitatko jotakin tuollaista?

    Tommonen mikä on vasemmalla tuli ite ostettua, no jos sillä ei ton rungon kanssa mitään tee niin ainakin nopeuttaa maalien poistoa katteista..
  7. #187
    Lainaa (tumb| @ Maalis. 05 2009,14:04) kirjoitti
    http://static.petrisimolin.com/galle...triot4x4-1.jpg

    Tarkoitatko jotakin tuollaista?

    Tommonen mikä on vasemmalla tuli ite ostettua, no jos sillä ei ton rungon kanssa mitään tee niin ainakin nopeuttaa maalien poistoa katteista..
    OT:
    Amiksessa käytettiin tuosta vasemmalle olevasta hiontalaikasta nimeä "virsikirja"
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  8. #188
    Lainaa (Juska2000 @ Maalis. 05 2009,14:33) kirjoitti
    Lainaa (tumb| @ Maalis. 05 2009,14:04) kirjoitti
    http://static.petrisimolin.com/galle...triot4x4-1.jpg

    Tarkoitatko jotakin tuollaista?

    Tommonen mikä on vasemmalla tuli ite ostettua, no jos sillä ei ton rungon kanssa mitään tee niin ainakin nopeuttaa maalien poistoa katteista..
    OT:
    Amiksessa käytettiin tuosta vasemmalle olevasta hiontalaikasta nimeä "virsikirja"
    jeps! tuo on sopiva laikka siihen tarkoitukseen

    kokeile jooko kuitenkin ekana piiloon
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  9. #189
    Asia selvä..

    Perä laitettu jäihin, tuli turhan liikaa ongelmia matkaan=nää lupailevat kelit ei innosta touhuaan sen kanssa seuraavaa paria kuukautta. Se olis vaatinu lasikuitua muutenkin aika paljon ku raiskattu jo edellisten omistajien toimesta..
    No, ennemmin lähden heti kun mahdollista ajelemaan tuolla vakiolla rumalla perällä, kuin väännän kyrpä ottassa kesähelteissä sitä R1 perää paikalleen Sattumoisin ku pyörä ei oo omassa tallissa ja muutenkin kerkiää tekemään sitä viikossa ehkä 4h niin siihen loppu kiinnostus. Ei mahda mitään!
    Ja pääsee sitten se kauniimpikin osapuoli ajelulle
  10. #190
    se oli viisaan miehen päätös. ja hieno semmoinen. ekasta kevarista lähtien olen sanonut että tämä jää viimeiseksi yhtään rakennetuksi pyöräksi.. ee oo pitänyt.
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  11. #191
    Heh, kiitos Olis pitäny alottaa hieman aikaisemmin mutta turha voivotella. Muutenkin puuttuu vähän se 'palo' tohon laittamiseen, mopolla ja kevarilla sitä riitti aivan tarpeeksi mutta pyörä on omaan silmään ihan okei kunnossa niin ei vaan raaski lähteä silpomaan sitä. Tai sitten olen tulossa vanhaksi jo 18v iässä Nyt tekee vain mieli baanalle
  12. #192
    Tossa jotain kuvaa meikäläisen edistyksestä. Aikalailla valmista rupee oleen. *Kuskin penkki tarvii muotoilla, underi maalata ja käydä kumit laittamassa vanteille.
  13. #193
    Lainaa (LRon @ Maalis. 11 2009,19:15) kirjoitti
    Tossa jotain kuvaa meikäläisen edistyksestä. Aikalailla valmista rupee oleen. Kuskin penkki tarvii muotoilla, underi maalata ja käydä kumit laittamassa vanteille.
    Jouduitko uudelleen muotoilemaan takahäkkiä vai iskitkö takakatteen kiinni siihen suoraan, vai teitkö uuden häkin kokonaan?

    Kommian näkönen peli
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  14. #194
    Häkki on tehty uudestaan. pitää siitäkin laittaa kuvia jossain välissä kunhan muistaa.
  15. #195
    LRon

    Sulla on ilmeisesti kyyditettävä lähellä? otappa kyytiläinen kyytiin ja kokeile mitä tapahtuu hänen asennennolle että siirtäisit kyytiläisen jalkateppeja eteenpäin sen 10cm. silloin jäisi nuo kiinnikkeet rungosta alaspäin pois. toinen reikähän jää kohdalleen, etummaisille vaan läpi reikä runkoon ja siihen pultilla kiinni. Pakoputkihan sitten sulla kuitenkaan ei ole vakio ja siihen voi helpolla tehdä uuden kiinnikkeen.

    kokeiles!

    Mulla vanteet ja takahaarukka maalattu. takakate hiottu ja hiomavärit pinnassa. pariin kohtaan enään pikkusen kittiä ja maalarille. sitten pääsee turaamaan tankki/sivuhärpeke katetta pohjiin . takahaarukassa uudet laakerit ja renkaatkin muutes paikallaan. olipa kiva päristä pyörän päällä sitten puoleentoista vuoteen
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  16. #196
    Lainaa (stalker- @ Maalis. 12 2009,10:25) kirjoitti
    LRon

    Sulla on ilmeisesti kyyditettävä lähellä? otappa kyytiläinen kyytiin ja kokeile mitä tapahtuu hänen asennennolle että siirtäisit kyytiläisen jalkateppeja eteenpäin sen 10cm. silloin jäisi nuo kiinnikkeet rungosta alaspäin pois. toinen reikähän jää kohdalleen, etummaisille vaan läpi reikä runkoon ja siihen pultilla kiinni. Pakoputkihan sitten sulla kuitenkaan ei ole vakio ja siihen voi helpolla tehdä uuden kiinnikkeen.

    kokeiles!

    Mulla vanteet ja takahaarukka maalattu. takakate hiottu ja hiomavärit pinnassa. pariin kohtaan enään pikkusen kittiä ja maalarille. sitten pääsee turaamaan tankki/sivuhärpeke katetta pohjiin * . takahaarukassa uudet laakerit ja renkaatkin muutes paikallaan. olipa kiva päristä pyörän päällä sitten puoleentoista vuoteen *
    Voisihan tuota kokeilla mutta tod.näk tulee repsikantapit liian eteen. Nyt ne on periaatteessa samassa kohtaa kun vakiossa.
  17. #197
    Tänään lähti pyörä Yamaha centerin pakun matkaan.. Saa nähdä paljonko köyhtyy venojen säädöstä+mitä yllätyksiä huoltomiehet moposta löytää
  18. #198
    Noniin, ei ole tähänkään aiheeseen kukaan vähään aikaan kirjoitellut joten:

    Takahäkki, tai oikeestaan ei häkki vaan jatke joka tukee tuota takapärettä, on hitsailtu kiinni, TIK TIK. Ton -04 vuosimallin R1:n perä on sisältä sellainen ettei sinne kyllä mitään kunnon häkkiä laiteta.. Jatke ei ole suunniteltu kahden istuttavaksi, ei kestä, paitsi korkeistaan mäyräkoiran

    Ekaa kertaa myöskin TIGillä hitsailin, kyllä kiinni pysyy mutta onneksi saumat jäivät näkymättömiin..ei mun taidoilla mitään luokkia hitsailla

    Päätin uhrata vanhan muovisen roiskesuojan eli sen missä akut ja kaikki tilpehöörit ovat kiinni, niin saan siihen istumaan kaikki osat.

    Penkkiä piti muotoilla sekä valmistaa kiinnikkeet siihen. Etupuoli tulee sellaisen latan alle kiinni, takapuoli..no..siellä on jonkinnäköinen tuki

    Katteita pitäisi alkaa hiomaan seuraavaksi..perkele kiire tulee että saa viimeistään huhtikuun loppuun mennessä valamihiksi..
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  19. #199
    Noni, hieno homma! En tiedä mitä vm se mun perä oli, mutta se oli kanssa ahdas ja siinä kusi kyllä hermot kun sinne yritti takahäkkiä tehdä. Sit turhautu

    Olisko kuvia tarjota?


    Oma mopo tuli Yamaha centeristä sieltä venojen säädöstä. Laskua odotellessa.. "Kampura+toinen puoli+tiiviste" oli ainut mitä sain puhelimessa selvää sen lisäksi, olivat vaihtaneet. Kysyin hintaa niin pari euroa joten annoin asian olla, hyvä jos ovat vuodon jostain bonganneet ja korjanneet asian *Imuventtiilit oli kuulemma kantanu, joten oli korkee aika säädättää ne. Huomaa taas kuinka paljon rehellisiä myyjiä riittää kun just oli kuulemma säädetty, perkele.

    Kuljetus oli kyllä hyvä, liike on siis Nuutisarankadulla Tampereella ja oma pyörä Valkeakoskissa talvisäilössä, matkaa noiden välillä 30km. Ottivat 40e kun hakivat ja toivat, ei kallis ainakaan omasta mielestäni.
    Ainoa nootti mikä tulee mieleen on, kun soitettiin että pyörä on valmis niin puolentoista tunnin varotusajalla olisivat halunneet pyörän tuoda, keskellä päivää ja arkena. Sai vähän aikaa sopia ja funtsia että sai jonkun sinne Valkeakoskiin ottaan pyörän vastaan ku ite olin hommissa Tampereella.

    Mut ei mitään, tyytyväinen olen liikkeen palveluun ja voin suositella ainakin toistaiseksi. Katotaan sit kun pyörän taas käynnistää ja kattelee muutenkin että onko kolhittu pyörää tms, tuskin, mutta en oo ite käyny sitä vielä katsomassa/käynnistelemässä sen jälkeen kun sen sinne hallille Valkeakoskiin toivat. Ja tottakai se tulevan laskun suuruus vaikuttaa mielipiteeseen..

    kahvakuume on suuri



  20. #200
    Noniin, tulihan se lasku sieltä.. 381e
  21. #201
    Lainaa (tumb| @ Maalis. 26 2009,22:04) kirjoitti
    Noniin, tulihan se lasku sieltä.. 381e
    Elämä on
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  22. #202
    Joo turha sitä on lähteä marisemaan, iteppähän oon harrastukseni valinnu ja tiesi kyllä mitä on edessä. Tietää ettei turhaan oo käyny töissä koulun ohella

    Tuli ostettua motonetistä jotain tatinaa mitä kaadetaan bensan sekaan ja pitäis puhdistaa suuttimet ja vähentää bensankulutusta, aivan varmasti Jotain jenkkitavaraa pullosta päätellen ainakin..



  23. #203
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  24. #204
    Lainaa (stalker- @ Maalis. 30 2009,01:42) kirjoitti
    Ei suoravetokaasareita löytyis...?
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  25. #205
    Lainaa (Juska2000 @ Maalis. 30 2009,11:09) kirjoitti
    Lainaa (stalker- @ Maalis. 30 2009,01:42) kirjoitti
    Ei suoravetokaasareita löytyis...? *
    ee löydy eikä edes orkkis kaasareita.. yksi orkkis pakosarja löytyy tekijälle. leikkasin exupin pois ja oli tarkoituksena rakentaa sidewinder putkisto siitä.. kunnes sain hienon pelti rännin vanhasta kisapelistä

    -T
    Honda cbr 929 rr -01
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Suzuki sv 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -03
    Suzuki gsx-r 1000 -01 turbo
    Yamaha yzf-R1 -99 turbo
    Yamaha yzf-R6R -06
    Yamaha yzf 750sp -94
    Yamaha yzf 750r -95
    Cagiva Mito -96
    Aprilia af-1 futura -91
  26. #206
    Ei porukalla sattuis oleen tietoo että mistä vois tähän pyörään katsella jonkinsortin tarrasarjoja? Jotain samantyylistä kuin tässä artz1:n mopossa http://www.aijaa.com/v.php?i=3743629.jpg
  27. #207
    hae googlesta vaikka hakusanoilla "yamaha decals" niin varmaan löytyy.
  28. #208
    Joo, näköjään. En vaan tajunnut eka hakea tuolla decals sanalla ja tuloksena oli jotain kämäsiä yksittäistarroja.

    Tuolla ainakin ihan fiksun näkösiä

    http://www.xtreemedecals.com/
  29. #209
    Koitappa katella kanssa tuolta ebaysta, varsinkin jos löydät brittien suunnalta niin tulee halvemmalla (punta halpa) ja nopeammin. Eikä ole tullinkan kanssa ongelmia niinkuin saattais olla tuolta jenkeistä tullessa, tosin en ole yhtään varma että ottaisko ne ton kokoisista paketeista mitään tulleja. Tarrasarja mikä itelle tuli oli täsmälleen sama mitä tuolla extreemdecalissa myydään. Tarroja piisas paketissa niin että en viittinyt edes kaikkea laittaa ja oli ihan laadukkaan tuntuisiakin, tosin itellä noiden päälle tuli vielä lakkakin. Kerrohan mihinkä tulokseen päädyit
  30.  
  31. #210
    Katteltu on ja muutama ihan hyvännäköinen on löytynyt.. Ehkä seuraavasta palkasta sitten

    Jos joku olisi halukas luopumaan alkuperäisistä peileistään niin ota yhteyttä

    Nuo nykyiset rimpulat on niin kuraa että ihan sama ajaako ilman peilejä.. Voi myös suositella jotain yleispeilejä mitkä todennut hyväksi??
    Pitäs öljyt vaihtaa tohon, nyt on sisällä jotkin Motulin 5000 talven jäljiltä mutta vapaata ei meinaa löytyä millään pyörän ollessa käynnissä ja heittää välillä välivapaan 5. ja 6. välissä.. Uskaltaisiko sitä surullisen kuuluisaa Delvacia kokeilla tässä?



Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen