Moi
Onko porukalla kokemuksia Oxfordin kahvalämppäreistä, kyseisissä malleissa tulevat kahvat mukana. Onko niissä yhtään grippiä ?
mielestäni kyseessä oli samanlainen sarja, kuin tässä asennuksessa:
http://www.foc-u.co.uk/reviews/chrioxford.htm
Pyörä on -96 750 GSX-R, joten ei nuo alkuperäiset gripitkään mitkään uudet ole.
Entä toimiiko säädin pidemmän päälle, vai tuleeko siitä on/off -tyylinen ?
Saa kertoa kokemuksia myös muista kahvalämppäreistä, risut ja ruusut kiinnostaa *
Olisi mukava jatkaa kautta ohuemmilla hanskoilla, kun tänä aamuna löin paksut käteen, niin kyllä siinä vähän "tatsi" hävisi *
Kiitokset vastauksista *![]()
<p>1290 Superduke GT</p>
En tiedä itseasiassa noista oxfordeista, mutta ainakin ne mitä stormi myy (mikälie merkki, oon nähny useammassa prätkäliikkeessä) on aivan hirveitä. Se kahvakumi on niin paksu, että IMO pitää olla vähintään Halmeen kourat kunnollisen otteen saamiseksi. Mitenkähän lie, jos vastus on integroitu kahvakumiin, niin saako siitä edes ohutta?
Luultavasti paras ratkaisu ois ostaa pelkät vastukset ja kikkailla ne originaalien kahvakumien alle...
Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
Kawasaki Z750 2004
Yamaha FZS1000 2005
KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
Mulla on oxvoorrtit olleet käytössä nyt kolmatta kesää ja hyvin ovat toimineet.Kyllähän siinä tuntuu kumit vähän paksunevan, mut pahempi haitta on kumien kovuus. Tuntuu pyörän tärinät läpi ja sormia kihelmöi muutaman tunnin ajon jälkeen.![]()
Täällä oli joskus ohjeet tuollaisen vastuksen asentamisesta mut nyt ei löydy.Osaiskos joku neuvoa mistä päin internjettiä tuo löytyy?
Mulla kesti noi oxfordit vuoden, säätöyksikkö hajos. No takuuseen tuli uus setti.
- I love the smell of napalm in the morning.
Olemme asentanut muutama Oxfordi sekä muutama "halpis" lämppäri, halpis lämppärit toimii, mutta käyttöikä on noin 2 vuotta, Oxfordit on toimineet hyvin enkä ole kuulut ongelmista jotka eivät menneet takuuseen (2 vuotta).
Ohjeet paketissa ovat hyvin selkeet (jospa pienellä printillä ;) *ja kokematoinkin pystyy asentamaan niitä... Suomessa myytävässä mallissa on portaaton lämmön säätö (noh, melkein, se on siis 10 asentoinen)...
Mulla on saito2 kahvalämppärit joissa on kahvankumit mukana.
Ainakin ne on toiminut hyvin.
Itselläni oli aivan sama juttu.(X-ray @ Syys. 15 2006,16:43) kirjoitti
Ahdettu 1216
Saitoista on täälläkin positiivisia kokemuksia!!(Obelixxx @ Syys. 15 2006,20:16) kirjoitti
<p><strike>JiiÄm</strike></p>
Mulla on Louisin halpislämppärit (Saito) ja nyt on säätöyksikkö lopullisesti hajonnut, kesti sen pari vuotta yhteensä kun asento toisensa perään lakkasi toimimasta.
Muutenkin noi integroidut kahvat on tosiaan liian paksut ja kovat, joten seuraavaksi ostan kyllä irtoelementit kumien alle. Kalliita kyllä ovat
Piste Saitoille. Jo parissa stongassa ollut ja hyvin ovat pelanneet.(JiiÄm @ Loka. 09 2006,20:15) kirjoitti
Asensin Saito II:t tuossa reilu viikko sitten. Asennus oli aika homma, kun tupit olivat pidemmät kuin XX:n vakiot. En sitten alkanut siirtelemään kahvoja ja hallintalaitteita, vaan koversin Saiton tuppien päätyjä niin, että kahvapainot mahtuvat osittain tuppien sisään.
Käytössä tuntuvat toimivan ihan mainiosti ja tehoa riittää. Pienempi teho on riittänyt toistaiseksi ihan hyvin, ehkä kylmässä sateessa joutuu pistämään jo kakkosta silmään *.
Minulla on ollut parissa pyörässä laitettuna Saitot. Minusta niiden hinta-/laatusuhde on uskomattoman hyvä. Johdot ovat kunnolliset, eikä säädinkään koskaa ole renklannut. Paksuthan ne ovat kun vastukset ovat valetut, mutta niihin tottuu, eikä se enää sitten haittaa. Tietenkin, jos omaa kovin pienet kädet, niin paksuus saattaa haitata. Sanoisin, että M-käsillä jo pärjää(palehti @ Syys. 15 2006,08:27) kirjoitti
![]()
Mulla on ollut 3 kesää kiinni lämppärit jotka ovat ilmeisesti valetut kun orkkistupit piti repiä irti ja sovittaa uudet kiinni. Niistä joutui vähän leikkaamaan päistä pois että mahtuivat paikalleen.
Lämppäreissä on kaksi tehovaihtoehtoa ja se kuumempi on kyllä sen verran lämmin että välillä kylmälläkin säällä joutuu tuulettamaan sormia. Pienemmällä teholla ei kuitenkaan aina pärjää ja sitten joutuisi venkslata sitä numiskaa edestakaisin.
Katkaisijassa lukee HOT GRIP enkä muuta merkkiä ole niistä löytänyt (jos nyt en ole niin tarkasti etsinytkään)
Suosittelen ehdottomasti! Varsinkin keväisin ja syksyisin lyömätön varuste!
S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01