Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 136:een 136:sta
    No jos mopedi+piikki-ikä lasketaan niin nyt on ollut yksi pärrä per kausi, paitsi tälle kesää poikkeuksena kaksi pyörää.

Ja vaihtohalua pukkaa, sporttisempaa tekis mieli, eli saattaapi CX joutua enskesänä lähtemään ja tilalle VF500/750 talliin.
    Honda CB 125 TDE=>Honda MTX 125R=>Honda CX 500

CX:n mittarissa kaudella 2007 | 9000km |
    Kawa Z900 tuli pitkällisen kyttäämisen jälkeen talliin viitisen vuotta sitten ja siitä en enää luovukkaan, joten se on mulla loppuelämäni.

Pitäähän toki tallissa muutakin olla siltävaralta jos vaihtelua kaipaa. Ja ne "kakkosmopot" saa vaihtuakin aina välillä..

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Neljäs mopo alla.

Edellinen oli 12 vuotta, kun oli hyvä ja toimiva (lat.huom: rahapula).
    Kopukka

Apu tulee ylhäältä, mutta onko siitä enää apua ...
    kesäkuun alussa ostin. tänään möin. talvella/keväällä ois tarkotus hommata uus. ja nopeempi. Älä kysy miks, en tiedä.
    Kuudes kausi meni just pakettiin nykyisellä, edellisellä yhdeksän... *
    GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
    "Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
    Tänä vuonna kortti tuli ajettua ja cepari ostettua, sillä ois tarkotus ajaa vielä ensi kausi, sitten -08 kaudelle voisin jo ajatella vaihtoa isompaan.

Mies ajeli joskus 03-04 kaudet er-5:lla, myi sen pois ja osti nyt tänäkesänä tuon zx9ärrän, se aina puhuu, että vaihtaisi sen isompaan, mutta veikkaan, että vasta -08 mennään ja vaihdetaan molempien mopot yhtäaikaa.
    Ensimmäistä pyörää ostaessani menin siihen retkuun että harjoitteluun pitää olla joku vähän lievempi peli. 1,5 ajokautta sinnittelin 6-satasen ZZR:n kanssa, mutta sitten oli pakko ostaa se, minkä oikeasti halusin. Nyt on 3 kautta takana 12R:llä eikä sitä tarvitse (voi) vaihtaa mihinkään, paitsi ehkä uudempaan samanlaiseen...
    Lainaa (kaasunalle @ Syys. 15 2006,07:36) kirjoitti
    Lainaa (Loca @ Syys. 14 2006,23:53) kirjoitti
    Mikä olisi sellainen loppuelämän pyörä??
    Jarruton turbobusa.

95%
    Bujakaa!
    No nyt on kolme kesää ajettu samalla ja ainaskin neljäs vielä on tarkotus vetää, vuoden päästä katellaan sitte uudestaan. Vähissä on ratapäivillä tällaset "teini-ikäset" mopot...

V60
    Lainaa (J.J. @ Loka. 17 2006,15:06) kirjoitti
    No nyt on kolme kesää ajettu samalla ja ainaskin neljäs vielä on tarkotus vetää, vuoden päästä katellaan sitte uudestaan. Vähissä on ratapäivillä tällaset "teini-ikäset" mopot...
    Teini-ikäiset? Oma sais ostaa jo tiukkaa viinaa pitkäripaisesta ikänsä puolesta. Eipä tuolla ole juuri asiaa mihinkään ratapäiville elvistelemään, mutta silti olen pari kertaa tuotakin yrittänyt moisissa ulkoiluttaa.

Mutta viimeisen kolmen vuoden aikana olen ostanut 4 pyörää ja myynyt yhden. Ensi keväänä pitäisi taas tyhjentää tallia, jotta voisi katsella jotain uutta tilalle.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
    Kahta edellistä olen jaksanut pitää 7 tai 8 ajokautta. Ja samaa tyttöystävää/vaimoa jo 13 vuotta joten ei kai minua ihan heti tuuliviiriksi tai takinkääntäjäksi pääse haukkumaan. Rumat ne vaatteilla koreilee väittävät toiset ja kai se sama pätee myös pyöriin
    "Abstraktin vaaran satunnainen aiheuttaja"
    "Kiihdytti protestina hitaasti madanneelle moottoritien ajoneuvoletkalle"
    toinen kausi loppusuoralla samalla laitteella. Eikä mikään merkkiä vaihtamisesta (ajatuksia on ja eihän sitä tiedä) mutta kyllästymisen takia en ainakaan vaihda tehokkaampaan tai muuta sellaista.
    Näillä mennää!
    Kolme kesää mennyt ja nyt piti ostaa toinen pyörä ratakäyttöön. Entinenkin piti säilyttää kun ei siitä halunnut luopua
    Hesitation kills and the speed is cure.
    Suzuki -> Kawasaki -> KTM -> Husaberg -> what's next....
    Neljä kesää (ja pikkusen talvellakin) olen päristellyt nykyisellä mopottimella. Ens kesäksi pitäs kuitenkin saada jo uusi peli alle
    KTM950SE
    Elämäni eka mopo 7/2005 ja toka 7/2006, kolmas 7/2007?
    Who knows, who cares?
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

Vain nopeet elää..

http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
  16.  
    4 kesää, kolme pyörää. Jokaisella olen itselleni pyhästi luvannut ajella pidempään. Muttaku aina alkaa ruoho vihertää toisella puolen aitaa liian houkuttelevasti jossain vaiheessa
    Everything is perfect, forever
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345