Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Eli, semmonen kiinnostas hankkia seuraavaks pyöräks. Tommosia about 90-95 malleja oon katellu supermoto projektiks. Noita 650 ja 750 kuutioisia pääasiassa. Ehkä jopa 800:nen.

Kiinnostas vähän tietää, et onko kuin varmoja pyöriä? Käsittääkseni varaosia löytyy hyvin, eikä kauhean kalliitakaan?

Varmaankin Saksasta se sitten uitetaan, kun asia tulee ajankohtaseks. Ekana pitäs vaan saada tuo Husse myytyä alta pois..

E: Niin, ja DR:n omistajat/omistaneet saa muutenkin kertoa kokemuksiaan ko papattimesta.

Husqvarna SM125s -05 <- Myydään!
    varmaan TÄÄLTÄ saat apua myös, tai sitten selaile vanhoja topiceja.
    Kehtaa suositella, ainakin 650cc.

Jotain tarinaa omastani ; http://kapsi.fi/kasarsil/mopo.html

Edit: supermotoksi muokkaamisesta ei ole kokemusta.

Suzuki DR 650
    Varmaan ihan soivia pelejä joihinkin rientoihin mutta ei noista supermotoa saa tekemälläkään. Mä oon aina elänyt siinä käsityksessä että supermoto on kevyt, ketterä ja tehokas.
    Lainaa (Kalpa @ Syys. 14 2006,14:34) kirjoitti
    Varmaan ihan soivia pelejä joihinkin rientoihin mutta ei noista supermotoa saa tekemälläkään. Mä oon aina elänyt siinä käsityksessä että supermoto on kevyt, ketterä ja tehokas.
    Ihan oikeet supermotot on 2-tahtisia ja mielellään +500cc.

Kyllä noista darroista saa hyviä motoja, mutta tehon voi unohtaa niiden kohdalla (laiskoja) ja melkein kaikissa muissakin 1-mukisissa. Aprilian SXV pitäis päästä stedaamaan, veikkaisin että siinä on myös sitä tehoa.

Keveys ei meinaa suoraan ketteryyttä, jokainen enduro tyylinen prätkä on saatanan ketterä KADULLA verrattuna esim. katupyörään. (Kapeus, jousitus, maavara, ajoasento, pyörän tyyli, eli penkki keulasta perään jne.) Kunhan se Max. paino on siinä 150-160kg lähistöllä, eli ei mitkään varaderot yms lehmät

Jossain montulla 100kg ja 130kg on eroa kuin yöllä ja päivällä, mutta se nyt ei taas liity tähän, siellä se keveys tosiaan vaikuttaa suoraan ketteryyteen.

mutta, 1-mukinen on niin saatanan rauhallinen, että sillä on vaan niin fantsua kikkailla vaikka onkin tosi lussu yläkierroksilla. Kuka tahansa osaa kikkailla sillä melkein heti.

------------------------------------------------------------
    Itse topicciin:

750 ja 800 on ainakin saatanan kestäviä. www.matkaendurot.net foorumilta kandee ettiä, siellä on tarinoitu noista aika pal.

Itsellä menossa moto muunnos 750 darraan.

DUCATI is just the Italian word for Harley.
    Lainaa kirjoitti
    Itsellä menossa moto muunnos 750 darraan.
    Juu, tuosta sun projektistahan tää kipinä tais joku aika sitten syttyä..

Niin, siis ei oo tarkotuskaan mitään timmiä ratapyörää rakentaa, eli supermoto on ehkä sittenkin väärä sana? Ihan vaan perus räppäilyyn semmonen massasta erottuva laite. Tällä hetkellä kun ei oikeen tunnu vetoa mihinkään uudempiin pyöriin..
  7.  
    Yks kysymys vielä ennekun(jos..), siirryn tuonne Kurapyörä foorumiin kyselemään. Saako kasisataseen 25kw kuristussarjan? Voi olla kyllä tukkonen vehe moisilla kureilla, mut..

EDIT: Sainki jo vastauksen toisaalta.