Oma SV1000S kävi myös "hienosäädössä" Raision Powerbike:ssa.
Toimii hienosti.
Lukemat oli: 109hv / 9100rpm ja n. 93Nm.
Yli 90Nm on 5000-8500rpm välillä.
80hv 6000rpm kohdalla.
Lukemat on takapyörältä.
Pyörässä BSM:n 2-2 "high model" putkisto (Db-killerit paikalla), PC3, KN filteri. Välitykset 16 / 42.![]()
GSX 1400
Mo-ro !
Oma 1000 naku -04 kävi kanssa Powerbikessa.
Commanderi+bmc/snorkkeli poistettu ja Yoshimuran 3/4 putkisto (yksi vaimentaja) Lambda paikallaan.
Takarenkaalla 105hp. ja vääntöjä en muista.
Minkä ikäisiä ovat arvon herrojen mopot.Meinaan kun -05 ja uudemmat pitäisi puskea 4-5hp koneesta enemän.
Odotin omasta hiukan enemmäm,luettuani jenkki saitteja
Psykologiset hevoset siis askarruttaa...?
100% yli omien taitojen
Päivää!
Mulla G.P.R. Hi-pipet+BMC ja tehot 112hp/91Nm n.9500rpm
Pyörä siis -04 S
Eikä mitään turhanpäiväisiä snorkkelin poistoja+tankin kohotuksia...![]()
Mua rupee arveluttamaan toi mun vääntölukema. Vai olikohan tuo luku kampuralta?(Tumppu @ Huhti. 21 2009,00:22) kirjoitti
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
2003. Aika pieni lukema kieltämättä toi 105HP, siis nimenomaan noilla muutoksilla. Ettei vaan toi snorkkelin poisto pilaisi viritystä?(thunderass @ Kesä. 08 2009,10:05) kirjoitti
"Minkä ikäisiä ovat arvon herrojen mopot.Meinaan kun -05 ja uudemmat pitäisi puskea 4-5hp koneesta enemän."
Oma mopo on 2003vm ja ajettu yli 50tkm, mutta kuulema hyvän tuntuinen ja toimiva. Niin on tota huollettu kaikin puolin riittävästi, muutakin kun tarkistuksia.
Oma toimii ajossa snorkkelilla paremmin, tiedä sitten saisko sillä 1-2 hp lisää dynossa? Imuäänet tulee snorkkelin poistolla sen verran kovaksi, ettei omaan korvaan kuullosta hyvältä.
Onko joku vaihtanut jarrukahvan Bremboon tai Maguraan?
Miten onnistu ja millä letkuilla?
Kun toi alkuperäinen on lievä kumipallo, eikä se siitä muutu letkujen vaihdolla. Kahva on kuulema sisuskaluiltaan surkea, tai jotain siihen suuntaan.
GSX 1400
Tarkoitus ois vaihtaa Brembon kahva tossa heinäkuussa. Joo, paskahan se alkuperäinen pääjarrusylinteri (tms.) on. Tuntuma vaihtelee ilman lämpötilan mukaan...(möhkis @ Kesä. 15 2009,15:01) kirjoitti
Kuinkas tuon Pair -poiston (tukkimisen) jälkeen, toimiiko kone oikein vai aiheuttaako ongelmia esim öljyn syömisen lisääntymisenä?
Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
https://kokkonen.zone
Tyhjäkäynti alhainen kun moottorin lämpötila alle 50 astetta. Saa korjattua commanderilla, muuten voi olla ongelmia. Tuohon vaikuttaa kyllä sitten ulkolämpötila, moottorinöljyt, tulpat jne... ja tietenkin tyhjäkäynnin perussäätö.(flack @ Kesä. 24 2009,13:02) kirjoitti
GSX 1400
Pair puskee ilmaa pakosarjaan moottorijarruissa. Ei siis pitäisi vaikuttaa mihinkään kun kaasu on auki. Tällaisen käsityksen minä ainakin olen saanut.(flack @ Kesä. 24 2009,13:02) kirjoitti
Heitin kysymyksiä Sv:stä tonne "autotallin"-puolelle. Sieltä tarkemmin...
Onko teillä alkanut palamaan punainen valo+FI merkki mittaristossa. --->virhe ruiskun toiminnassa.
100% yli omien taitojen
MYYTY!
Myydään SV650/1000 03-->
Takasatulan koppa 50€ (musta) (ovh.n.96€)
Takalaukku+teline 130€ (ovh.n.168€+75€)
Osat alkuperäis lisävarusteita!
http://www.nettivaraosa.com/826519
Takalaukkua käytetty kolme kertaa, joten uudenveroinen!(YRT @ Heinä. 10 2009,22:56) kirjoitti
Does this bike make my ass look fast?
Pitäisi hommata itselle tuo takapenkin suoja..
Mistä olette omanne tilanneet? Punainen pitäisi olla.
eli mulla tuo k5 1000
Morjesta, täällä uusi SV 1000s omistaja, nyt kysyn teiltä konkareilta et mistä tilata se takapenkin korvaava (suzukin sivuilta löysin,) 38L laukku? Ja missä halvimmat vakuutukset ja paljonko 20 % bonuksilla..
kuva laukusta:
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.php?id_part=826519
Maalattu alkuperäinen täyskate n 430,- eli -10%antavat Suzukin ovh hinnoista, mitä takalaukkua suosittelette orginaalipenkkilaukku vai esim Kappa telineellä?
Ennen kuin päätät laukkua, kannattaa miettiä käyttötarkoitusta ja telineitä. Onko koskaan kyytiläistä, laitatko joskus sivulaukut ja minkä verran tavaraa aiot kuljettaa mukana.(mikes75 @ Loka. 20 2009,07:53) kirjoitti
SV650ssä kokeilin ensialkuun ensialkuun Givin/Kappan (käsittääkseni samanlainen) Monorack -telinettä takalaukulle. Tuon telineen kiinnitystapa pelkääjän kahvaan ei ole idioottivarma --> kadotin Latvian röykkyisillä teillä yhden ruuvin seurauksella että teline löystyi ja naputti katteeseen pienet jäljet. Asennuskuva tässä. Tähän on saatavana myös telineet sivulaukkuja varten, niitä en ole kokeillut.
Tyytyväisempi olen ollut SW-Motech:in Alu-Rack telineeseen, joka on huomaamattomampi ja kiinnityksiltään fiksumpi. Pelkääjän kahvasta tosin joutuu luopumaan. Kuva tässä. Takalaukkua varten tuohon joutuu vielä hankkimaan adapterilevyn. Adapterilevyjä löytyy ainakin Givin, Kappan, SHADin ja Hepco&Beckerin laukkuihin.
Molemmissa telineissä olen käyttänyt Kappan Monolock K28 ja K46 takalaukkuja. Aika peruslaukkuja, mutta ovat toimineet kelvollisesti.
Juu tuo Alu-Rack teline sijoittuukin tuohon pärrän perään paljon siistimmin, kiitos scapade tiedosta, eli tuollainen jos ei sitä orginaali pönttöä kelpuuta joka onkin aika pieni ja pelkääjän paikalla..
Laitaan nyt tähänäkin: Ainakin 2007 mallin mustaan SV1000seen sopiva käyttämätön tankinsuoja - bagster lähtee nyt 20e:lla uudelle omistajalle.
Eli tämmöinen:.
Laukkua tuohon ei ole (tai on jos hinnasta sovitaan...) mutta tuo lähtee ainakin halvalla.
Pitäisi olla varmaan tämä myynti osiossa, mutta laitetaan pyörän otsikon alle tällä kertaa.
Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
https://kokkonen.zone