Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 79:sta
    Pyörää tekis mieli ja SV1000 S täyskatteella olis tällä hetkellä se vahvin vaihtoehto. Ostoaikeissa talvella tai sitten keväällä, MP-messujen jälkeen .

Eli yritän löytää sellaista joka ei ole täysin kyykky mutta ei myöskään mikään matkalulla. Tarkoitus kuitenkin olisi 2-päälläkin ajella joskus. Näitä ei tunnu kovin paljon markkinoilla olevan. Thriumph Daytona 955i oli yksi vaihtoehto mutta sen valmistus on jo lopetettu, muutamia pyöriä kuitenkin vielä myynnissä. Mutta onko SV:kin poistumassa myynnistä, näin jostain lueskelin ja annoin itselleni ymmärtää?

Ongelma on myös se, että SV:tä tuntuu olevan todella vähän Suomen liikenteessä. Onko asia näin? Ja mistäköhän johtuu että näitä sitten on näin vähän? Onko pyörä siis jotenkin huono? Testejä joita olen lukenut niin pelkästään hyvää sanottavaa, ainakin jos hakee tuollaista jokapaikan mopoa.

Kaverini yritti Turun liikkeistä kysellä SV:tä koeajoon, mutta vastaus oli, että myyjätkin ovat nähneet lähinnä kuvia, oli joku sentään istunut pyörän selässä messuilla.

Ja kun ole noita oikeen missään nähnyt niin on kait sitten turvauduttava teihin, SV:n omistajat, että kertokaapa pyörästä nyt jotain.

KTM 950 SM
    Click

Ihan jees perusmopo, ei mitään ihmeellistä. Mukava lepponen kuminauhamainen moottori, itsestä huonoin puoli tossa laitteessa oli sellainen "lötkö" kokonaisvaikutelma. Olis varmaan saanut isolla rahalla paranneltua, mutta ei oikeen maksa vaivaa.

Kaksi päällä menee ihan mukavasti, tyttöystävä ainakin kehui fillarin muotoilua siinä mielessä että jaloille sai hyvin tukea takakatteesta.

Reissumopona varmaan todella bueno, ja kyllä sillä mutkatkin taittuvat ihan hienosti.

Mallia saattaa olla pian aika lailla hankala saada, koska sen valmistus lopetettiin juuri. Elikkä nyt myydään viimeiset uudet pois varastoista. Noista välillä ollut joillain harmaatuojilla aika kohtuullisia tarjouksia.

edit.

Niin, kun toi SV tuli Suzukin virallisen tuojan ohjelmaan, oli se ihan siivottoman kallis suhteessa ominaisuuksiin. Ehkä se selittää miksi niitä niin vähän liikkeellä. Viime vuonna kun omani ostin, niin harmaatuojat nokitti ainakin ovh - hinnoissa monella tonnilla. Ehkäpä se selittää osan noiden vähyydestä.

Lainaa (Johu @ Syys. 13 2006,13:43) kirjoitti
    Mallia saattaa olla pian aika lailla hankala saada, koska sen valmistus lopetettiin juuri. Elikkä nyt myydään viimeiset uudet pois varastoista. Noista välillä ollut joillain harmaatuojilla aika kohtuullisia tarjouksia.
    Jaa... Ainakin tuolta Suzukin sivuilta löytyy jo 07-mallisto SV 1000S:stä. Värit sininen ja musta.
    http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/
    http://www.globalsuzuki.com/motorcy....171.pdf

Onko malliston lopettamiseen jotain virallista tietoa jossain?
    R1 -07
    SV 1000 S -03
    No nyt kun tuo SV ja Daytona ovat molemmat kuopattu , niin alkaa niiden tyyliset mopot olemaan aika vähissä .
    Oisko tilalle sitten tulossa jotain muuta mukavaa... ehkäpä ne MP-messut sen sitten näyttää.

Tuollakaan ei oikein ole itselle vielä mitään:
    http://www.totalmotorcycle.com/photo...els-suzuki.htm

KTM 950 SM
    Lainaa (ravennok @ Syys. 13 2006,13:59) kirjoitti
    Lainaa (Johu @ Syys. 13 2006,13:43) kirjoitti
    Jaa... Ainakin tuolta Suzukin sivuilta löytyy jo 07-mallisto SV 1000S:stä. Värit sininen ja musta.
    http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/
    http://www.globalsuzuki.com/motorcy....171.pdf

No tuon Suzukin sivun mukaan ei SV:tä oltaisi lopettamassa? Harmi kun en nyt löydä sitä sivua jolta tuosta lopettamisesta luin.

EE-speedin sivuilta luin tuossa just että viimeisiä viedään, mutta nyt on tuo teksti poistettu? Eli myynti jatkuu?
    KTM 950 SM
    Lainaa kirjoitti
    Ei ole virallista tietoa ainakaan itsellä. Lähinnä täältä suuresta luotettavasti Internetistä, joten saapi sitten suhtautua aika varauksella.

Tuolla sivullahan se malli vielä pyörii, tiedä sitten myydäänkö noi vanhat pois vain uudella "vuosimallilla", vai mitenkäpäin meinaavatten sitten tehdä.
    Niin kohtahan se selvinnee... Mutta sen olen ainakin kuullut että SV:n tuonti eurooppaan lopetetaan, eli ei tuoda ennee ens vuonna..

Kyllä niitä liikenteessä on ja niitä ollut esim. nettimotossa useampiakin vähän ajettuja tänä syksynä myynnissä.
    Itse haen Eskolta ihan uuden, TÄNÄÄN!!

Suzuki SV1000S
    Honda CBR600F
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (MCBlondi @ Syys. 14 2006,11:43) kirjoitti
    Itse haen Eskolta ihan uuden, TÄNÄÄN!!
    Nonnih!! Mahtaa likkaa harmittaa...

Sä et tietenkään halua tuottaa pettymystä, vaan tulet poseeraamaan torstaimiittinkiin?
    1000
    Lainaa (MCBlondi @ Syys. 14 2006,11:43) kirjoitti
    Itse haen Eskolta ihan uuden, TÄNÄÄN!! * *
    "vihreä kateudesta"
    No hitsin hitsi kun pääsen niin myöhään hakemaan ettei taida ehtiä.
    Suzuki SV1000S
    Honda CBR600F
    Moro.
    Mulla on '06 SV.
    Ihan oon tyytyväinen ollu mopoon.
    Aika lepposa ajosento, jaksaa hyvin mennäkkin kuhan on kierrokset yli sen 3000, sen alle ei mee kovin sulavasti, nykii vähän..
    Ykkösen kakkosen kolmosen jaksaa työntää hyvin mut sit rupeis kaipaa jo lisää paukkuja..
    Radallakin oon päivän käyny kokeilemassa ja hyvin taipuu kyllä.. loppu miehestä kyl kantti ennen pyörää
    Ja äänet!! jos jytinästä tykkää ni sitä kyllä piisaa..
    Voin kyllä lämpimästi suositella kyseistä pyörää vaik ittellä kyl on jo kiikarissa kookutonen giksu..
    (kun mikään ei riitä )
    Gone mad
    Ja kolmosen jälkeen mennäänkin päälle kahdensadan lukuja. Mielestäni erittäin hyvä pyörä jos sitä ei koita verrata tonniseen supersportiin, meinaan sitä se ei ole. Vääntöä ja tehoa on aivan riittämiin jos alle kahden ja puolensadan vauhdit riittää, vaikka sinne radalle asti. Alustakin on sporttinen ja aivan rittävä tuollaiselle tykille, minusta loistava.

Henkilökohtaisesti en ole tavannut yhtään tyytyväistä kyydissä olijaa!! Pyörästä ei ole kaksipäällä menemiseen. Jos ei paremmasta tiedä niin ehkä joku tyytyy sv:nkin kyyteihin, mutta usko pois siellä ei hevin viihdy. Tätä pyörää ei ole tehty sitä varten että siellä takaritsillä joku istuu. On aivan helvetin raskas ajettava kaksi päällä, huonompaa en ole vielä omistanut. Siis todella hyvä pyörä, muttei kaksi päällä.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Ömm, osaiskos joku kertoa onko pystympi ajoasento kuin esim jammun thundercatissa?

Himottais kovasti ainakin äänien puolesta SV, meinaan kyllä pää pyörii kuin pöllöllä kun se menee ohi

Ja kun tänäkesänä tuli todettua ettei se emäntä enään niin hyvin viihdy kyydissä niin ei ole sillä takapenkkiläisen tiloilla niin väliä..
    K750 -61
    Lainaa (wille- @ Syys. 15 2006,20:24) kirjoitti
    Ömm, osaiskos joku kertoa onko pystympi ajoasento kuin esim jammun thundercatissa?

Himottais kovasti ainakin äänien puolesta SV, meinaan kyllä pää pyörii kuin pöllöllä kun se menee ohi

Ja kun tänäkesänä tuli todettua ettei se emäntä enään niin hyvin viihdy kyydissä niin ei ole sillä takapenkkiläisen tiloilla niin väliä..
    Aika sammallainen ajoasento ku Catissa!

Mie vaihdoin pari vuotta sitte Catista tonniseen SV:hen!

Ja en kyllä ihan äkkiä luovu V2:sen luonteesta
    Suosittelen!

Mulla -05 malli täyskatteella. En tiedä minkälainen se on ajaa ilman katteita mutta ainakin ne suojaa jalat ihan hyvin. Ulkonäköhän on sitten toinen asia. Toiset tykkää ja toiset ei. Minun mielestä pyörä on tyylikkäämpi täyskatteilla.

Niin kuin muutkin täällä ovat kertoneet niin voima ei ole ihan yhtä paljon kuin esim. GSXR tonnisessa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että se olisi laiska. Kuten Rammus mainitsi niin kolmosen jälkeen mennään jo yli kahtasataa. Voima riittää muuten mainiosti, alle 3000 kierrosta kone ei vedä ihan puhtaasti (twinin ominaisuus?).

Matkapyöränä se toimii ihan hyvin ainakin minun mielestä, kävin sillä viikon reissulla Virossa, Latviassa ja Liettuassa kesällä.

"Pakolliset" muutokset on katteitten lisäksi putkisto ja kilpiteline. Kuskin pituudesta riippuen tuplakupla on ehkä hyvä idea.

Käytettyjä pyöriä löytyy jonkun verran myynnissä mutta ei mitenkään paljon, niin kuin moni muu V-twin malli. Jostain syystä neloskoneelliset yleensä suositumpia. Äänimaailma kyllä aivan erilainen twinissä, kunhan vaimmennuspuolta parannetaan. Vakiona niistä ei tule paljon jytinää.

* Herrajumala miten kaunis!!
    Tilasitko itse katteet jostain? Hinta vähän kiinnostaa kun suunnittelen itsekin täyskatetta..

Mulle tuli se tummempi harmaa, muutama satku saatu jo mittariin! * *
    Hauska peli ajaa vaikkakin vähän vaatii totuttelua rivinelosen jälkeen...
    Suzuki SV1000S
    Honda CBR600F
    Lainaa (MCBlondi @ Syys. 17 2006,15:05) kirjoitti
    Herrajumala miten kaunis!!
    Tilasitko itse katteet jostain? Hinta vähän kiinnostaa kun suunnittelen itsekin täyskatetta..

Mulle tuli se tummempi harmaa, muutama satku saatu jo mittariin!
    Hauska peli ajaa vaikkakin vähän vaatii totuttelua rivinelosen jälkeen...
    Ensimmäinen omistaja oli asentanut ne heti uutena joten en ole itse tilannut/asentanut. Joka tapauksessa niitä saa ihan Suzukin kautta valmiiksi maalattuja. Kasto Suzukin sivut --> tarvikkeet --> SV1000.

http://www.suzukifinland.com/code/zubehoercontent.php
    http://www.suzukifinland.com/prospekte/sz_sv.pdf
    Kiitoos! Katteita ja matalampaa penkkiä sitten vaan tilailemaan!
    Suzuki SV1000S
    Honda CBR600F
    Lainaa (mbrannst @ Syys. 17 2006,14:21) kirjoitti
    "Pakolliset" muutokset on katteitten lisäksi putkisto ja kilpiteline. Kuskin pituudesta riippuen tuplakupla on ehkä hyvä idea.
    Mikä kilpiteline sulla on, mistä ostit? Ilmeisesti sellainen mihin saa originaalivilkut?
    ----------------------
    Suzuki SV650S -06

Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
    Lainaa (Wiltsu @ Syys. 17 2006,18:06) kirjoitti
    Lainaa (mbrannst @ Syys. 17 2006,14:21) kirjoitti
    Mikä kilpiteline sulla on, mistä ostit? Ilmeisesti sellainen mihin saa originaalivilkut?
    Tilasin englannista Hamicad nimiseltä firmalta. Todellinen bolt-on tuote. Tarkat ohjeet tulee mukaan ja homma onnistuu helposti.

Katso http://www.hamicad.co.uk
    Onnittelut mbrannst hienosta pyörästä
    Kyllä juuri tuo täyskate miellyttää omaa silmää eniten.

Harmi kun en ole tuota missään livenä nähnyt ja ennenkaikkea kuullut.

Kaverilla on kyllä 1000 Firestrom Leo Vincen putkilla ja siitä oikeastaan lähti kipinä tuohon SV:en.

Toivottavasti noita saa sitten ens keväänäkin jostain..
    KTM 950 SM
    Kiitos kiitos!

Eiköhän, kun kerta ovat olleet lisävarusteluettelossa mukana jo varmaan vuodesta 2003 (jos en väärin muista).

Huhuhan tällä hetkellä kertoo että SV:n tuotanto olisi loppumassa mutta en tiedä, pitäisikö uskoa siihen? Sen näkee tässä syksyn mittaan messujen jälkeen...
    Joo tuo tuplakupla on saanut hyvää kiitosta, vaikka ilmankin menee. Itsekin ajelin kesällä pohjois Norjan kierroksen ja mukavasti jaksoi pidempiäkin päivä matkoja. Tosin pisin oli semmoinen 2000 kilsaa ja siinä kyllä meni paikat erittäin kipeeksi. Jalat väsyi tosi paljon, mutta mulla ei ookkaan täys katettu.
    Kilpi telineen vaihto tuo näyttävyyttä, mutta sitten sade säällä roiskii selkään ja pyörän päälle muutenkin takakautta ja itse olenkin nykyään sitä mieltä että ei se niin kauniiksi tee pikkukilpi telineellä että sitä kannattaisi vaihtaa. Tosin taidan olla ainoa joka näin ajattelee
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lainaa (rammus @ Syys. 20 2006,10:18) kirjoitti
    Kilpi telineen vaihto tuo näyttävyyttä, mutta sitten sade säällä roiskii selkään ja pyörän päälle muutenkin takakautta ja itse olenkin nykyään sitä mieltä että ei se niin kauniiksi tee pikkukilpi telineellä että sitä kannattaisi vaihtaa. Tosin taidan olla ainoa joka näin ajattelee
    Tämä selkään roiskiminen häiritsi minuakin ja siitä syystä laitoin kilven alla ohuen muovilevyn. Tämä lopettaa roiskimisen kunhan se tulee kolmisen senttiä alemmas kuin kilpi.
    Lainaa (Gamma @ Syys. 21 2006,11:54) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Syys. 20 2006,10:18) kirjoitti
    Tämä selkään roiskiminen häiritsi minuakin ja siitä syystä laitoin kilven alla ohuen muovilevyn. Tämä lopettaa roiskimisen kunhan se tulee kolmisen senttiä alemmas kuin kilpi.
    Kannattaisiko ennemmin ajaa Iron butt ajo hyväksytysti, niin siitä saisi jatkon siihen kilpitelineeseen, siis tuollaisen

Ahdettu 1216
    Itseasiassa tuo kuva kilpitelineestäni on vanhentunut. Tuohon muovilevyyn kilven alle sopii hyvin alkuperäinen heijastin ja sen siihen olen kiinnittänytkin. Parantaa hieman ulkonäköä ja tulee laillisuuskin vähän paremmin täytettyä *
    Tällainen peli ois meikällä myynnissä. Testejä pääsee vielä ottamaan varmaan tän lokakuun ajan. Tosin eipä toi eroo vakio SV:stä ku hienolla värityksellään (helmiäismaali) ja täyskatteillaan.

Voin syvällä rintaäänellä sanoa, että noita on harvassa. *

Tosta alaväännön puutteesta..Kyllä sitä löytyy ku tekee vaan laitteelle jotain. Ite oon ottanu snorkkelin pois ja asentanu TRE-modin (kiitos pahkasika).

Aikasemmin kaupunkipyörittelyssä meinas mutkissa vähän nihkeesti lähteä, nyt on sit eloa siellä alhaalla sen verran, että nykäsen tolla vaikka auton ylös ojasta. *
    There's a difference between living and being alive.
    Eipä tarvii racersipe kiitellä,hyvä jos laitteet toimii odotetulla tavalla TRE:n jälkeen! Aika pienillä modeilla tosiaan saa sv:n ala-alueen toimimaan ihan eri tavalla.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
    Tänään kävin kokeilemassa vm -05 1000sv ässää, Oli tarkoitus vaihtaa Duke2 ko.laitteeseen, mutta kaupat jäi vielä hieman auki. Ei päästy oikeen välirahasta yhteisymmärrykseen.
    Ikinä en ole twinillä ennen ajanut, mutta tänpäivänen koeajo vahvisti ensikesän pyörä valintaa vaihtoehtoina SV1000,Superduke,tms. Vakioputkillakin SV:ssä oli ihmeen hyvät murinat.
    Kusi hattuu kihahtaa minulle, niin etten edes tervehdi. Kusinen hattu päässä kuuluisana seison. Lehden kannessa hattuun kusen. Hatun pesen ja lehden luen. Ketään en tervehdi, kun lehtiä luen.
  30.  
    kertokaas nyt mullekkin, millä sitä paljonpuhuttua alavääntöö saadaan lisää....
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen