Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
  2. #2
    Siinä meillä on erittäin vakavasti otettava kilpailija "rumin moottoripyörä 2007"-kilpailuun.
  3. #3
    Elikkä onko tuossa nyt sitten venytetty tai levitetty sitä entistä 1000cc DS -konetta vais kuis? Kaitpa tuo muuten ihan sama konekonstruktio on, kahden mopon verran vaan isonnettuna..?
  4. #4
    Ihan hyvän näkönenhä toi on. Ryhdikäs laite. Miksköhän vaan 1100:nen? Mä oisin heti laittannu 1200:sen ilman isompia pohtimisia, ajatellen että pian on Tiikerissä 1050 kuutiota ja bemari GS:hän onkin jo 1200:nen...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  5. #5
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Syys. 14 2006,20:57) kirjoitti
    Ihan hyvän näkönenhä toi on. Ryhdikäs laite. Miksköhän vaan 1100:nen? Mä oisin heti laittannu 1200:sen ilman isompia pohtimisia, ajatellen että pian on Tiikerissä 1050 kuutiota ja bemari GS:hän onkin jo 1200:nen...
    Pitäähän sitä olla kasvuvaraa tulevaisuutta varten...
  6. #6
    Lainaa (Wasserschwein @ Syys. 14 2006,17:10) kirjoitti
    Siinä meillä on erittäin vakavasti otettava kilpailija "rumin moottoripyörä 2007"-kilpailuun.
    Sukisukimies
  7. #7
    Lainaus Docati.com sivuilta:

    THE ROAD AHEAD: 50% LESS MAINTENANCE COST
    "We are proud to announce that all 2007 Ducati models require less frequent service, less parts and labour during each service and, as a result, greatly reduced scheduled maintenance costs – by as much as 50%. "

    Eli vapaasti suomennettuna huoltoväli pitenee ja huollot halpenee jolloin huoltojen kokonaiskustannukset putoaa puoleen. Kuulostaapa hyvältä. Tietääkö kukaan miten tämä on käytännössä toteutettu?

    Nytpä tekeekin mieli ostaa uusi Ducati ensi keväänä.



    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  8. #8
    Lainaa (tapjar @ Syys. 17 2006,10:15) kirjoitti
    Eli vapaasti suomennettuna huoltoväli pitenee ja huollot halpenee jolloin huoltojen kokonaiskustannukset putoaa puoleen. Kuulostaapa hyvältä. Tietääkö kukaan miten tämä on käytännössä toteutettu?

    Nytpä tekeekin mieli ostaa uusi Ducati ensi keväänä.
    Jaa-a, eiköhän se suurin toimenpide ole edelleenkin nuo venttiilit. Tiedä sitten...
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  9. #9
    Juu, on se ruma
    maxiskootteri

    -Punainen on edelleen väreistä nopein -
  10. #10
    Lainaa (compact_d @ Syys. 14 2006,22:01) kirjoitti
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Syys. 14 2006,20:57) kirjoitti
    Ihan hyvän näkönenhä toi on. Ryhdikäs laite. Miksköhän vaan 1100:nen? Mä oisin heti laittannu 1200:sen ilman isompia pohtimisia, ajatellen että pian on Tiikerissä 1050 kuutiota ja bemari GS:hän onkin jo 1200:nen...
    Pitäähän sitä olla kasvuvaraa tulevaisuutta varten...
    No juu, ootellaa sit että kassoo aekuuseks...
    Dissauksenkalastelua, sano xjrrrrräyh kun örkkiin kirjoitti.
  11. #11
    Melkein harmittaa että varasin itselleni "vanhan" tonnisen.
    edelleenkin kesää odotellessa
  12.  
  13. #12
    Kunhan eivät enää tekis vanhan näköstä mörköä tolla motilla, ettei tuu mitä vaihtokuumetta. Paitsi että ei kai siitä oo pelkoa, taitaavat tehä vaan tota s2r-muottia kohta enää.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?