12R on liian painava, liian kallis ja liian tehokas. Ei voi muuta kuin tykätä!
Siisti kuin sika pienenä ikäisekseen. Perseaukiselle sopivan hintainen. Pörisee kivasti (Kiitos Arrow!). Ei ole liikaa tehoa tumpelomotoristille. Ärrällä kiva naatiskella mutkapätkää ja leikkiä Rossia. Mitäs tässä selittelemään, eikun hanaa vaan..![]()
![]()
Millähän selviää talvella vierotusoireista?
Todennäköisesti vaatii kovan lääkityksen!!![]()
![]()
![]()
Honda XL700V Transalp 2009
ex Suzuki Hayabusa 2008
ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
ex Suzuki GSX-600R 1997
ex Honda CBR 600F 1996
Vain nopeet elää..
http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
Ulkonäkö, ajettavuus ja kun on omaPlussana se kerää naisilta ihailevia huokauksia ;)
roprotin
moottoripyörän näköinen
Triumph Tiger 800 XRX
Eturenkaaseen on tehtaalla laitettu heliumia![]()
No, kun se on just sellanen minkä halusi. Itselle sopivaksi modattu ja vaikka mitä.![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
se o lila, ja roudattu sakasasta ..ei kyllä kuulostakaan niin kovin hyvältä
=)
1. Mutkassa tuntuu kuin se huutaisi että anna nyt sitä happea, että päästään eteenpäin.
1b. Ulkonäkö
2. Kaivarissa vekslasin pois parkista niin maasturi-bemarin hälyt alkoi huutamaan. On kai sitten äänetkin kohdallaan.
3. Sopivan retro ja silti tekninen, Desmodue.
4. Odottelin vihreää valoa, niin tuli suojatieltä jalankulkija pyörimään ympärille, nosti molemmat peukalot ja minäkin hymyilin niin että kypärä rutisi.
5.
Minun moponi taas on ihan p*ska. Sen takia multa se korttikin lähti. Vanhakin se on, ja siitä alkaa tulla rottapyörä ihan ilman tuunausta. Eipä ole nyt investointikykyä sitä vaihtaakaan, eikä tosta juuri mitään saiskaan. Siellä se makaa tallissa, enkä oo puoleentoista viikkoon käyny ees kattomassa.
..no jos mä huomenna(tänään) kävisin.. onhan me oltu yhdessä jo aika monta vuotta, ja käyty siellä sun täällä..
Ei se oo paljon pyytänyt, mitä nyt bensaa ja renkaita. Pesut ja suurimman osan huolloista olen jättänyt herran huomaan. Pieni virtaongelma tuli tuossa loppukesästä, luulen tietäväni mistä se johtuu.. tuon vois hoitaa pois, luultavasti rahaa ei tarvita. Taaskaan.
Nyt on talvella pakko tehdä keulalle ja jarruille jotain. Pitäiskö ihan nesteet vaihtaa molempiin![]()
Noinkin uuteen peliin, -99. Muutenhan tuo vaan parantaa kuin sika juoksuaan..
En ollenkaan kiellä, etteikö harrastusta piristäis kaluston vaihto. Mutta kyllä vanhaan uskolliseen jotenkin kiintyykin. Se on mun kaveri. Kaveria ei jätetä, hikk...![]()
"I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx
CFMOTO 800MT-X -25
Se on paras mitä jalkojen väliin mahtuu, eikä se koskaan petä eikä jätä.![]()
"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
On se vaan pirhanan hieno matkapyörä tuo RT. Tänä aamuna pakkasta -4 astetta ja kahvanlämppärit päälle ja pleksi ylä asentoon ja menoksi. Vajaa 500 kilsaa saariston rengastietä tänään tuli ajetuksi ja kyllä RT menee kuin juna. Laitoin jo myyntiinkin, mutta vedänpä ilmoituksen takaisin.
Separi kun ostettiin mulle niin ei mulla ollut edes A-korttia, toi oli siinä hinta- ja kokoluokassa sekä sen näköinen mopo minkä halusin, muutama kauppias yritti myydä er-5 ja 6 mulle, mut no thanks, minä kuiviltaan koeistuin pyörän ja mies kävi koeajamassa separin ja tuumas et jees peli ja niinhän se on ollut.
Ja miehen puolesta uskallan vastata, että ninjassa oli ajoasento pirun hyvä hänen selälleen.
Se on oma.
Se on ruma.
Siinä on sivuvaunu.
Se on aito, oikea Jawa.
Siihen saa rutkasti varaosia.
Sitä ei kukaan kehtaa varastaa.
Sillä pääsee paikasta a paikkaan b.
Sen kanssa ei tunne oloaan yksinäiseksi syrjäiselläkään huoltoasemalla...Aina löytyy joku, jolla on ollut Jawa!
...kun vielä olis aikaa ajaa...että sais huollon tehtyä loppuun ennen pystymettää...
jawanainen: ränttätänttää sen olla pitää!!! Mummoillekin!
VOL 1 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * VOL2
Kuu Kotarista kesään, * * * * * * * * * Kuu piikkisestä kesään,
puoli kuuta customista, * * * * * * * * puoli kuuta vaunupyörästä.
sivuvaunullisesta vähäsen. * * * * * *Kyykkypyörästä vähäsen,
Museopyöristä ei päivääkään! * * * *faitterista ei päivääkään!
MoTukka *-olkapäänä motoristilta motoristille. www.smoto.fi
Se on hemmetin hauska ykspyttynen paukutin, tehoa on aivan sikamaisen paljon ja nopeus huimaa päätä... kiihtyvyys salpaa hengen ja pysähtyy kuin seinään...siis jarruttaessa... paitsi jos pysähtyy, on heti vähäpukeisia misuja kiehnaamassa pyörän ympärillä vonkaamassa ties mitä......ja kaiken lisäksi se on myös myynnissä![]()
![]()
osta ja nauti rajattomasta rispektistä ja kateudesta missä ikinä liikutkin
![]()
Ei tartte ees kehua. Son niin hyvä.
![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !