Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Pieni lainaus bikefoxin sivuilta:
    Tiesitkö muuten, että Honda CBR 1100 XX -97 pyörästä oli 7 teholtaan erinlaista täystehomallia ( + - 20 hp ) ja lisäksi kuristetut matalatehoversiot...
    Mitäs tämä tämmöinen on? MIstä eri tyypit erottaa? Ja eikai MULLA ole tuommoinen -20hv malli?! *



  2. #2
    Jaa Enpä ole moista kuullut, käytin oman mopottimeni penkissä, takaselta 150 hepsua enpä tiedä onko vielä terhakkaampia, eipä sillä että tehoja lisää kaipaisin sais käytettyä nuo olemassaolevatkin hyväskeen (ratalla).
  3. #3
    Onko sun xx vakio vai oletko viilaillut sitä?
  4. #4
    yoshimuran sliparit siinä on mut muusta en tiedä. Olis talvella tarkoitus ottaa selvää, ehkä saatta olla suuttimet vaihdettu
  5. #5
    Lainaa (jmy69 @ Syys. 03 2006,22:11) kirjoitti
    Jaa Enpä ole moista kuullut, käytin oman mopottimeni penkissä, takaselta 150 hepsua enpä tiedä onko vielä terhakkaampia, eipä sillä että tehoja lisää kaipaisin sais käytettyä nuo olemassaolevatkin hyväskeen (ratalla).
    MInkä ikänen xx, ja onko aito "suomi" mopo? mulla on -97 tuonti xx jonka rek.otteessa seisoo muistaakseni 118kw tai jotain..kahvan kääntöön kyllä reagoi hienosti! olis tosiaan mukava tietää miten eri mallit eroaa toisistaan




    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  6. #6
    Lainaa (jmy69 @ Syys. 03 2006,22:11) kirjoitti
    Jaa Enpä ole moista kuullut, käytin oman mopottimeni penkissä, takaselta 150 hepsua enpä tiedä onko vielä terhakkaampia, eipä sillä että tehoja lisää kaipaisin sais käytettyä nuo olemassaolevatkin hyväskeen (ratalla).
    Missä käytit penkissä?
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  7. #7

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (jmy69 @ Syys. 03 2006,22:11) kirjoitti
    Jaa Enpä ole moista kuullut, käytin oman mopottimeni penkissä, takaselta 150 hepsua enpä tiedä onko vielä terhakkaampia, eipä sillä että tehoja lisää kaipaisin sais käytettyä nuo olemassaolevatkin hyväskeen (ratalla).
    Eikö olis lauantaina illalla lisähevosvoimat kelvanneet?
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  8. #8
    Lainaa (666F @ Syys. 04 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (jmy69 @ Syys. 03 2006,22:11) kirjoitti
    Jaa Enpä ole moista kuullut, käytin oman mopottimeni penkissä, takaselta 150 hepsua enpä tiedä onko vielä terhakkaampia, eipä sillä että tehoja lisää kaipaisin sais käytettyä nuo olemassaolevatkin hyväskeen (ratalla).
    MInkä ikänen xx, ja onko aito "suomi" mopo? mulla on -97 tuonti xx jonka rek.otteessa seisoo muistaakseni 118kw tai jotain..kahvan kääntöön kyllä reagoi hienosti! olis tosiaan mukava tietää miten eri mallit eroaa toisistaan
    MUlla sama, vm97 ja 118kw ja kyllä se lähtee reippaasti millä vaihteella vain! 285 sain ja vähän kiihty vielä ennen kun piti ruveta himmailemaan.. Ajattelin kokeilla avarampia pönttöjä vakioiden *tilalle.. ilman että koskisi suuttimiin ja ilmanputsari puolelle! Kertokaas nyt viisaammat että meneekö kulkupuoli huonommaks, onko venttiilivika todennäköistä ym rupee olemaan seos liian laihaa.. mistä tulisi mielipahaa.. Vai toimisiko paketti sellaisenaan?? Jostain ulkomaiselta blackbird sivuilta luin että sais 11hv lisää vain putket vaihtamalla! ? Äänet tulis varmasti kohdalleen! Torstaina ajattelin käydä hakemassa röörit kotio.. ja viikonloppuna kokeilla.. mutta kertokaa nyt omia kokemuksia!



  9. #9
    Lainaa (Herra XX @ Syys. 04 2006,14:42) kirjoitti
    Lainaa (666F @ Syys. 04 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (jmy69 @ Syys. 03 2006,22:11) kirjoitti
    Jaa Enpä ole moista kuullut, käytin oman mopottimeni penkissä, takaselta 150 hepsua enpä tiedä onko vielä terhakkaampia, eipä sillä että tehoja lisää kaipaisin sais käytettyä nuo olemassaolevatkin hyväskeen (ratalla).
    MInkä ikänen xx, ja onko aito "suomi" mopo? mulla on -97 tuonti xx jonka rek.otteessa seisoo muistaakseni 118kw tai jotain..kahvan kääntöön kyllä reagoi hienosti! olis tosiaan mukava tietää miten eri mallit eroaa toisistaan
    MUlla sama, vm97 ja 118kw ja kyllä se lähtee reippaasti millä vaihteella vain! 285 sain ja vähän kiihty vielä ennen kun piti ruveta himmailemaan.. Ajattelin kokeilla avarampia pönttöjä vakioiden tilalle.. ilman että koskisi suuttimiin ja ilmanputsari puolelle! Kertokaas nyt viisaammat että meneekö kulkupuoli huonommaks, onko venttiilivika todennäköistä ym rupee olemaan seos liian laihaa.. mistä tulisi mielipahaa.. Vai toimisiko paketti sellaisenaan?? Jostain ulkomaiselta blackbird sivuilta luin että sais 11hv lisää vain putket vaihtamalla! ? Äänet tulis varmasti kohdalleen! Torstaina ajattelin käydä hakemassa röörit kotio.. ja viikonloppuna kokeilla.. mutta kertokaa nyt omia kokemuksia!
    Mulla oli edellisessä pyörässä (cbr 900rr) pelkkä ixilin putki kiinni ilman virisuuttimia ja putsaria, kone toimi muuten hyvin paitsi että alavääntö hivenen kärsi, nousi alavääntö n. 1000rpm. ylemmäksi, vastaavasti taas yläkierroksilla piristyi entisestään, ajoin paketilla n. 13tkm ilman ongelmia. mitkäs putket meinasit XXään laittaa? paljonko kustantaa? tekis itsekin mieli lyödä viriputket tuohon mottiin, saattaa kuullostaa aika hienolta varsinkin tuplaputkilla!

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
  10. #10
    Lainaa (TeroT @ Syys. 04 2006,11:18) kirjoitti
    Lainaa (jmy69 @ Syys. 03 2006,22:11) kirjoitti
    Jaa Enpä ole moista kuullut, käytin oman mopottimeni penkissä, takaselta 150 hepsua enpä tiedä onko vielä terhakkaampia, eipä sillä että tehoja lisää kaipaisin sais käytettyä nuo olemassaolevatkin hyväskeen (ratalla).
    Eikö olis lauantaina illalla lisähevosvoimat kelvanneet?
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
  11. #11
    Lainaa (666F @ Syys. 04 2006,16:21) kirjoitti
    Lainaa (Herra XX @ Syys. 04 2006,14:42) kirjoitti
    Lainaa (666F @ Syys. 04 2006,10:11) kirjoitti
    Lainaa (jmy69 @ Syys. 03 2006,22:11) kirjoitti
    Jaa Enpä ole moista kuullut, käytin oman mopottimeni penkissä, takaselta 150 hepsua enpä tiedä onko vielä terhakkaampia, eipä sillä että tehoja lisää kaipaisin sais käytettyä nuo olemassaolevatkin hyväskeen (ratalla).
    MInkä ikänen xx, ja onko aito "suomi" mopo? mulla on -97 tuonti xx jonka rek.otteessa seisoo muistaakseni 118kw tai jotain..kahvan kääntöön kyllä reagoi hienosti! olis tosiaan mukava tietää miten eri mallit eroaa toisistaan
    MUlla sama, vm97 ja 118kw ja kyllä se lähtee reippaasti millä vaihteella vain! 285 sain ja vähän kiihty vielä ennen kun piti ruveta himmailemaan.. Ajattelin kokeilla avarampia pönttöjä vakioiden *tilalle.. ilman että koskisi suuttimiin ja ilmanputsari puolelle! Kertokaas nyt viisaammat että meneekö kulkupuoli huonommaks, onko venttiilivika todennäköistä ym rupee olemaan seos liian laihaa.. mistä tulisi mielipahaa.. Vai toimisiko paketti sellaisenaan?? Jostain ulkomaiselta blackbird sivuilta luin että sais 11hv lisää vain putket vaihtamalla! ? Äänet tulis varmasti kohdalleen! Torstaina ajattelin käydä hakemassa röörit kotio.. ja viikonloppuna kokeilla.. mutta kertokaa nyt omia kokemuksia!
    Mulla oli edellisessä pyörässä (cbr 900rr) pelkkä ixilin putki kiinni ilman virisuuttimia ja putsaria, kone toimi muuten hyvin paitsi että alavääntö hivenen kärsi, nousi alavääntö n. 1000rpm. ylemmäksi, vastaavasti taas yläkierroksilla piristyi entisestään, ajoin paketilla n. 13tkm ilman ongelmia. mitkäs putket meinasit XXään laittaa? paljonko kustantaa? tekis itsekin mieli lyödä viriputket tuohon mottiin, saattaa kuullostaa aika hienolta varsinkin tuplaputkilla!
    no tuota.. kaverilla ois Simonssit. Semmoset meinasin laittaa.. sovittiin ihan jostain 50€ niin tavara vaihtaa omistajaa.. Eihän se mikään mopoosien tekijä ole mutta.. samalla tavalla kai se pakokaasu tulee niistä ulos kun usean sadan escudon acrasta? ovat siis ite fixattu että senkun ruuvaa ne kiinni ja menee kokeilemaan! väri on mattamustat ja äänet ovat aikasta kohdillaan. autojen hälyttimet kuulema rupee soimaan kun ajaa kaupungin kaduilla.. mitenkäs tuo kulutus, muuttuiko mitenkään?
  12. #12
    niin ja noita simonssin ämyreitä saa motonetistä vissiin johkin 40€ kappale! virtasen moottorilla oli kans ihan makeet KROMISET ankkärit 43€! www.virtasenmoottori.fi ja kato sieltä vaimentimet.. Et ei nuo hinnoilla ole pilattu.. tietty löytyy kalliimpaakin osaa virtasella!
  13. #13
    Lainaa (Herra XX @ Syys. 04 2006,14:42) kirjoitti
    Jostain ulkomaiselta blackbird sivuilta luin että sais 11hv lisää vain putket vaihtamalla!
    No eihän ne pelkät mökäpöntöt tuota kuin 0-2hv jonnekin ylärekisteriin..

    Tuota 11hv lukemaa olen nähnyt foorumeilla kans, mutta vaatii suutinsarjan ja vapaavirtaussuodattimen (k&n) sekä täysputkiston, esim. akrapovic.

    Ruiskuversiossa commander ja täysputki, k&n ei kuulemma vaikuta enää tehoon siinä, orkkisputsari hengittää riittävän hyvin.

    Halvalla voit siis kokeilla pelkkiä möykkäkannuja, tehon tuntu paranee varmaan roimasti. * *
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  14. #14
    tehomittauksissa taitaa olla eroja eri firmojen välillä??
    esim.bikefox-viaber???
    bikefox antanee "kovia" lukemia..?
    vai voiko tosiaan olla eroja tehoissa eri vm.hondissa.
    CBR 1100XX -97
  15. #15
    Vähän sama homma, kun ilmoitetaan TV:ssä SuperBike tehot eri pyörien kohdilla..ihan puuta..heinää................
    ....se on sillä lailla, ettei oikeen millään lailla....
  16. #16
    Saman vuosimallin peleissäkin on yllättävän isoja tehoeroja joskus.

    Varmaan sisäänajo ja millaisessa käytössä peli on vaikuttaa paljon asiaan. Sisäänajoa ei pitäisi ajaa "tuhnuttaa"...
  17.  
  18. #17
    Lainaa (Gari @ Syys. 10 2006,09:11) kirjoitti
    Saman vuosimallin peleissäkin on yllättävän isoja tehoeroja joskus.

    Varmaan sisäänajo ja millaisessa käytössä peli on vaikuttaa paljon asiaan. Sisäänajoa ei pitäisi ajaa "tuhnuttaa"...
    Muistaakseni Italo puhui joskus että Honda sisäänajaa kiakki koneet tehtaalla, jolloin tulee hyvä kone eikä tule samojen laitteiden välillä esim. suuria öljyunkulutus eroja kuten esim. yamahan thunderace.

    Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)