Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Moro Arvon Kanssa YAMARISTIT!

Nyt on kesä lähes istuttu satulassa ja kilsojakin on tullut muutaka jätettyä taakse. Olen itse omaan aloitelaatikkoon jättänyt aloitteen paremman penkin hankinnasta ja Corbin on melkoisen vahva vaihtoehto.... Olisinkin kysynyt onko kellään kokemusta vastaavasta ''suurprojektista'' oottako tilannu suoraan www.corbin.com vai kuinka? tietenki jos jollekulle on jäänyt nurkkiin pyöriin voidaan kauppaa hieroa...

nim. parempaapenkkiavailla
    <p>Yamaha 4ever!</p>
    taitaa kaikilla olla paremmat perseet ku mulla....
    <p>Yamaha 4ever!</p>
    Ei se penkki vaan se ajoasento. Suorempi tanko, laskettu keula ja lyhyemmät koiran luut vaikuttavat ihmeesti. Ei siinä penkkiä enää tarvita ja hintakin on halvempi
    Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZS1000 -03 > Yamaha FZS1000 -04 & Aprilia RSV Mille -03
    Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm, Rizomat, Autocom Super Pro Avi
  4.  
    Alussa oli vähän ongelmia mutta nyt kyllä tuntuu ihan hyvältä. Bike designesta löytyy Top Sadleryn penkki: Top Sadlery

En tiedä sitten hinnasta. Tilasin sieltä Toplinen ala-kate, kesti vaan viikon mutta se oli "on stock" tilassa. Tämä on tilaus tavaraa.

T. Markus
    Time flies when you think your going fast