Ei paha ollenkaan! Katteet näyttävät silmään hieman kevyemmiltä,mutta pakoputkelle menevät jäähdytysritilät loistavat poissaolollaan? Weird..![]()
taas joku 1000rr:n ja r1:n photoshoppaus...otappa noista raptors&rockets:in kuvista selvää...
Viisas pääsee vähemmällä!
Minäkin katsoin heti, että siinäpäs on RR ja Yammu risteytettynä![]()
![]()
!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Valitettavasti toi kuva ei ole kaukana totuutta. Kovin on kateltu r6 kuvia kun tota on suunniteltu. http://hondanews.com/catID7000
Tossa on "virallinen" kuva, näyttää olevan samanlainen kuin yllä.
http://motorcycledaily.com/07september06_new600rr.htm
1000
Edelleen ihmetyttää pakoputken jäähdytysripojen puuttuminen.Onkohan ne vanhemmissa vaan "komian takia"![]()
Ainakin mun mopottimessa taitaa olla vaan ulkonäkö jutska, se toinen ritilä on umpinainen, ja toisessa voi kurkistaa jarrunesteen pinnankorkeuden muistaakseni.(pc25 @ Syys. 08 2006,10:49) kirjoitti
pyörä siis 600 RR - 04
vielä kuvasta sen verran, että mitään uusia ideoita ne ei näytä keksivän noille peileille ja takapään vilkku/kilpitelineelle, jotka mielestäni ne väärällä tavalla silmiin pistävät osat, muuten niin täydellisessä pyörässä
Suzuki Gsx-r 750 -08
Honda Cbr 600 RR -04
Honda Cbr 600 F - 94
Hyvältä näyttää, pitkästä aikaa Honda näyttää onnistuneen muotoilussa ja maalauksissa ihan mukavasti. Toivottavasti suorituskyky vakiona on myös hyvä. HRC kitillähän tuosta varmaan saa aivan mahdottoman ratamenijän..
Mulla on ainakin Jarrunestesäiliö oikeanpuoleisen takarampin vieressä.(Tikkari @ Syys. 08 2006,11:17) kirjoitti
Hirveen näköiset nuo "raot" noissa sivukatteissa. Ja keulakin on mennyt huonompaan suuntaan aiemmasta mallista. Muuten ihan perus Hondan näköinen.
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
nooo.. kaipa tuolla ajelismut alkaa kyl kaikki kyykyt näytämää entistä enempi toisiltaa
ainaki mun silmään.. ei hyvä
![]()
kaikilla oikeus mielepiteeseen....
siisti peli mun mielestä..![]()
oli..CBR 600 RR...
oli..KTM 620SC...
oli..RM-Z 250...
M1800
Punaraja 15k. Ei lähtenyt Yamahan kelkkaan.
Saksan sivuilla joku uusi bleidi. SP-malli??
Jeps, sulla varmaan vuosimallia 2005 ->....siinä taitaakin olla noin, mut jos jossain vielä näkyy tollanen antiikkinen 2004, niin kurkkaappa siitä...(pc25 @ Syys. 08 2006,11:25) kirjoitti
Suzuki Gsx-r 750 -08
Honda Cbr 600 RR -04
Honda Cbr 600 F - 94
Koristeita. Ritilä on päällä, mutta alta umpinainen. Ei mitään virkaa oikeasti. Ainakin Bladessa.(pc25 @ Syys. 08 2006,10:49) kirjoitti
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Sivusta katsottuna (esim. Hondan saksalaisilla sivuilla) tuo kaareva profiili tankin ja katteiden alueella toimii omaan silmään. Rekisterikilventeline + takavalo sen sijaan on aivan karsea.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Tuo uus blade näyttää kerrassaan hienolta!![]()
Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
Puhun usein - mutta paskaa.