Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    1000
    Ei paha ollenkaan! Katteet näyttävät silmään hieman kevyemmiltä,mutta pakoputkelle menevät jäähdytysritilät loistavat poissaolollaan? Weird..
    taas joku 1000rr:n ja r1:n photoshoppaus...otappa noista raptors&rockets:in kuvista selvää...
    Viisas pääsee vähemmällä!
    Minäkin katsoin heti, että siinäpäs on RR ja Yammu risteytettynä !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Valitettavasti toi kuva ei ole kaukana totuutta. Kovin on kateltu r6 kuvia kun tota on suunniteltu. http://hondanews.com/catID7000
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Tossa on "virallinen" kuva, näyttää olevan samanlainen kuin yllä.

http://motorcycledaily.com/07september06_new600rr.htm
    1000
    Edelleen ihmetyttää pakoputken jäähdytysripojen puuttuminen.Onkohan ne vanhemmissa vaan "komian takia"
    Lainaa (pc25 @ Syys. 08 2006,10:49) kirjoitti
    Edelleen ihmetyttää pakoputken jäähdytysripojen puuttuminen.Onkohan ne vanhemmissa vaan "komian takia" *
    Ainakin mun mopottimessa taitaa olla vaan ulkonäkö jutska, se toinen ritilä on umpinainen, ja toisessa voi kurkistaa jarrunesteen pinnankorkeuden muistaakseni.
    pyörä siis 600 RR - 04

vielä kuvasta sen verran, että mitään uusia ideoita ne ei näytä keksivän noille peileille ja takapään vilkku/kilpitelineelle, jotka mielestäni ne väärällä tavalla silmiin pistävät osat, muuten niin täydellisessä pyörässä

Suzuki Gsx-r 750 -08
    Honda Cbr 600 RR -04
    Honda Cbr 600 F - 94
    Hyvältä näyttää, pitkästä aikaa Honda näyttää onnistuneen muotoilussa ja maalauksissa ihan mukavasti. Toivottavasti suorituskyky vakiona on myös hyvä. HRC kitillähän tuosta varmaan saa aivan mahdottoman ratamenijän..
    Lainaa (Tikkari @ Syys. 08 2006,11:17) kirjoitti
    Edelleen ihmetyttää pakoputken jäähdytysripojen puuttuminen.Onkohan ne vanhemmissa vaan "komian takia" *
    Ainakin mun mopottimessa taitaa olla vaan ulkonäkö jutska, se toinen ritilä on umpinainen, ja toisessa voi kurkistaa jarrunesteen pinnankorkeuden muistaakseni.
    pyörä siis 600 RR - 04

vielä kuvasta sen verran, että mitään uusia ideoita ne ei näytä keksivän noille peileille ja takapään vilkku/kilpitelineelle, jotka mielestäni ne väärällä tavalla silmiin pistävät osat, muuten niin täydellisessä pyörässä *
    Mulla on ainakin Jarrunestesäiliö oikeanpuoleisen takarampin vieressä.
    Hirveen näköiset nuo "raot" noissa sivukatteissa. Ja keulakin on mennyt huonompaan suuntaan aiemmasta mallista. Muuten ihan perus Hondan näköinen.
    Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    nooo.. kaipa tuolla ajelis mut alkaa kyl kaikki kyykyt näytämää entistä enempi toisiltaa ainaki mun silmään.. ei hyvä
    kaikilla oikeus mielepiteeseen....

siisti peli mun mielestä..
    oli..CBR 600 RR...
    oli..KTM 620SC...
    oli..RM-Z 250...
    M1800
    Punaraja 15k. Ei lähtenyt Yamahan kelkkaan.

Saksan sivuilla joku uusi bleidi. SP-malli??

Lainaa (pc25 @ Syys. 08 2006,11:25) kirjoitti
    Mulla on ainakin Jarrunestesäiliö oikeanpuoleisen takarampin vieressä.
    Jeps, sulla varmaan vuosimallia 2005 ->....siinä taitaakin olla noin, mut jos jossain vielä näkyy tollanen antiikkinen 2004, niin kurkkaappa siitä...
    Suzuki Gsx-r 750 -08
    Honda Cbr 600 RR -04
    Honda Cbr 600 F - 94
    Koristeita. Ritilä on päällä, mutta alta umpinainen. Ei mitään virkaa oikeasti. Ainakin Bladessa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Sivusta katsottuna (esim. Hondan saksalaisilla sivuilla) tuo kaareva profiili tankin ja katteiden alueella toimii omaan silmään. Rekisterikilventeline + takavalo sen sijaan on aivan karsea.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  19.  
    Tuo uus blade näyttää kerrassaan hienolta!
    Kör som du kan, om du kan inte köra som du vill.
    Puhun usein - mutta paskaa.