Uuden kilosen putkilo on entistäkin rumempi...
Pain is just weakness leaving the body
Hö. Olisi ollut niin paljon tyylikkäämpi ja kisaisemman näköinen.(TomH @ Syys. 20 2006,23:21) kirjoitti
![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
Jokos jostain löytyy kuvia?![]()
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Missä muuten ko. näyttely on missä nuo julkaisut oletetaan tapahtuvan? Jos jenkeissä niin sehän on ensi yö vasta ennen kuin saadaan tietoa...
Ihankuin olisin jostain ollut lukevinani että paikkana olisi Pariisi.(jarim @ Syys. 21 2006,13:13) kirjoitti
ZX-10R
uusi busamalli tulee, jiiihaaa..kuvat nähty osais van laitaa näkyviin, tämä tieto ei ole arvaus/huhu.
blue busa -> black äffä
Jep, paikkana on siis pariisi, nyt iltapäivällä odotetaan Suzukin julkaistavan malleja.(KnightOfNi @ Syys. 21 2006,13:17) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX-6R -06
Onko niitä julkistettu or no?![]()
04-2006 Yamaha YZF R1 vm-00
06-07 Suzuki GSX-R 1000 limited edition vm-04
08- Honda CR 250 vm-04
13- Ei pyörää
Se joka ensimmäisenä postaa linkin jossa kuvat 2007 malliseen Busaan on mun personal hero..![]()
raptorsandrockets.com
Tuolla sivulla luvattiin kuvia Keskiyöllä CET
Our man in Paris at the Suzuki 2007 press conference tonight will provide live updates from the event with all the 2007 Suzuki news. We expect the first reports to come through late this afternoon and we will start adding the new model names with as many details as we can get early on. Then later we will update with pictures and more thorough presentations of the new bikes.
We expect to have pictures by midnight tonight CET. New 'Busa? GSX-R1000, new GSR's? Bandits and SV updates. [B]
Noniin, tämän melkein arvas, ei muutoksia. Positiivista kuitenkin, että B-King on tulossa
kirjoitti
Suzuki GSX-R750 -99
(RHead @ Syys. 08 2006,08:38) kirjoitti
![]()
Nothing beats cubic inches. Except turbo.
Haha, onko näin ettei ole vieläkään löytynyt Suzukin vanhalle keksinnölle niin kovaa vastusta ettei tehoja tartte päivittää![]()
B-King (Busan moottori) voi kiinnostaa ehkä joitain.
Lähde: Raptors & Rockets
![]()
vuodesta 1971 ....
Ainakin mua tuo kiinnostaisi. Voisin harkita kakkospyöräksi. Siis jos nyt jostain ylimääräistä massia ilmaantuisi..
Nothing beats cubic inches. Except turbo.
Voi hemmetti sentään!!! Juhlin jo et nyt se tulee, mut perk...
Onhan toi B-Kingkin ihan nätti, mut silti... Onkohan siinä teho jotenkin "erilaisesti mitoitettu" kuin bussissa?
Mulla GSX-R1000 -08 (valkohopea)
Pikku-Broidilla CBR1000RR -08 (valkomusta)
Nyt, kun uuttaa busaa ei tullut......
Mix tehdä uus malli, kun ei oo parempaa muilla tarjota!!?
Busa jo nyt "legenda", toivotaan ettei uutta tulekaan!!?
Mikään pyörä EI herätä tunteita (puolesta/vastaan) tässä luokassa, kuin Busa!!?
![]()
100m/s mopolla
100mp/h kelkalla
100km/h veneellä
Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
Pientä provosoinnim makua ilmassa...(BussiJussi @ Syys. 21 2006,21:38) kirjoitti
Itse veikkaisin että joutuvat vielä pitkään kehittelemään uutta Busaa kun Zetori nosti rimat niin korkealle
K7 Giksu: Ihan OK ulkonäöltään joskin näyttää turhan paljon 600/750 mun mielestä...
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Niin,eihän sitä uutta busaa ketään odottanutkaan, vanha niin hyvä....? Ja sitten kun saavat sen markinoille n.2009 vuonna niin kawa päivittänyt ja uusinut mallejaan jo kahdesti siinä välissä.
Ei vaan,en tiedä mitä ne siellä odottelevat,hinnatkin jo poljettu ihan alas,sen vuoksi ajattelin että honda ja suzuki uusivat mallejaan,kun kawakin ton zetorin toi markkinoille. Luulisi jo busista pian väri vaihtoehdotkin loppuvan kun kahdeksan vuotta niitä vaihdelleet.
Niinpäs, kawa uusii mallejaan kahesti sinä aikana koska ykskää niist ei oo nii hyvä ku busa, mutta ainahan sitä saa yrittää
Jahas täytyy varmaa sitte 3. Busa hankkia
Tai ehkä toi Boost King![]()
I feel the need - the need for speed!
F.H.O.C
No joo,itsekin joskus vuonna 99 busan omistaneena en pyörää moiti mutta kyllä kehitys jarruissa yms. on eteenpäin mennyt ja taitaa tonnisetkin jo tehoissakin pestä joten kyllä uudistusta kaivattaisiiin,blackbirdiin myös vaikka tosi hyvä pyörä onkin. Mutta hyvin molemmat pyörä mallit edelleen myyvät vaikka tosin hinnatkin alhaalla,sehän tehtaille tärkeintä...raha. Ei ne 2000 luvun kuusatkutkaan tai tonninen kiksu huonoja ole mutta aina ne parin vuoden välein ovat parempia kehitelleet.(Slickwille @ Syys. 21 2006,22:21) kirjoitti
Vaikka nyt busa topic onkin, niin laitan nyt kumminkin, eli uusia kuvia B-Kingin ja GSX-R:n peräpäistä:
Kawasaki ZX-6R -06
Aika järjettömän kokoiset ja näköiset pöntöt tuossa b-kingissä...en pidä. Uuden Gikserin perä näyttää matkapyörältä noiden putkien takia![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
tsiijus toi boost kingin perä(valo ja kilpiteline) näyttää R1:lle![]()
I feel the need - the need for speed!
F.H.O.C
Boost Kingin putket ja kilpiteline-valo-vilkku-hässäkkä hirveitä.
Kilosen etuvalo pilattu, putket liian futuristiset.
Hmm.. pikkasen mielikuvitusta ja rälläkkää.
Putket uusiks heti ja B-King vois olla aika käheen näkönen
Hmm.. mitähän maksanee tollanen hirmu?
Nopeus on valttia!
+200 MPH CLUB FINLAND
Kawasaki Ninja H2
* * * * * * * *