Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Onko kellään kokemuksia Redskins-nahkatakeista? Ovat kyl ihan uskottavan näköisiä.
    Missähän hinnoissa mahtavat pyöriä?
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
    Lainaa (Aapeli @ Syys. 06 2006,10:27) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia Redskins-nahkatakeista? Ovat kyl ihan uskottavan näköisiä.
    Missähän hinnoissa mahtavat pyöriä?
    Eiköhän se siinä 500-600€ paikkeilla ole, mallista riippuen tietysti...
    Power is nothing without mojo!
    Tän päivän hesarissa oli etusivulla ilmotus. Lopettavat KÄMP:in liikkeen ja takkeja jopa -50%. Kannattanee käydä katsomassa mitä siellä on vielä jäljellä....

MAINOS
    Ex Yamaha DT 125, Ex BMW F650, Ex Yamaha BT1100 Bulldog, Ex Honda CB 1300 F
    Oma rotsi kustansi 550€ ja jo heti alkukaudesta kaikki värit lähteneet nahasta.
    Voi olla että on kyseisen nahan ominaisuus, mutta turhan nopeaan tuo kuluminen mielestäni tapahtui.
    Täytyy käydä kyselemässä liikkeestä tarkempia tietoja ennen kuin alan sen kummemmin kritisoimaan.
    Muuten takissa ei valittamista. Saman suuntaset suojat löytyy kuin muistakin ja istuvuus ainakin itelleni oli hyvä.
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
    Lainaa (Ärrätär @ Syys. 06 2006,15:34) kirjoitti
    Tuo vain vahvisti mun uskoani merkkituotteiden "laatuun"! Sulovilenismi rulaa täällä!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Lainaa (Ärrätär @ Syys. 06 2006,15:34) kirjoitti
    Voi olla että on kyseisen nahan ominaisuus, mutta turhan nopeaan tuo kuluminen mielestäni tapahtui.
    Täytyy käydä kyselemässä liikkeestä tarkempia tietoja ennen kuin alan sen kummemmin kritisoimaan.
    Muuten takissa ei valittamista. Saman suuntaset suojat löytyy kuin muistakin ja istuvuus ainakin itelleni oli hyvä.
    Oon käyny sovittelee noita Redskins Motors rotseja tossa Sellon myymälässä. Kerran paikalla oli ilmeisesti itse kauppias (ajaa Rocket III:sta) ja hää tarinoin pitkälti noista takeista, että niissä on joku 'erikoispinnoite' tänne skandinaavian oloihin. Tiedä häntä sitten. Kauppaa ei saatu kuitenkaan aikaiseksi vaikka takki luvattiin jopa vaihtaa uuteen jos tulee jotain ongelmia.
    Ex Yamaha DT 125, Ex BMW F650, Ex Yamaha BT1100 Bulldog, Ex Honda CB 1300 F
    Redskins-Motors takeista en tiedä, Mutta tavallisen baseball-takin värit jäivät ainakin autonturvavöihin parissa kuukaudessa....eipä vaihtaneet uuteen. Myyjän/Omistajan mielestä takki näytti vaan ajan patinoimalta...

600e kertakäyttötakki

"Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
    Lainaa (sauhusanttu @ Syys. 06 2006,16:32) kirjoitti
    Oon käyny sovittelee noita Redskins Motors rotseja tossa Sellon myymälässä. Kerran paikalla oli ilmeisesti itse kauppias (ajaa Rocket III:sta) ja hää tarinoin pitkälti noista takeista, että niissä on joku 'erikoispinnoite' tänne skandinaavian oloihin. Tiedä häntä sitten. Kauppaa ei saatu kuitenkaan aikaiseksi vaikka takki luvattiin jopa vaihtaa uuteen jos tulee jotain ongelmia.
    Taitaa olla sama mies myymässä kun mullakin.
    Osas kyllä vakuuttavasti mainostaa tuotteitaan. Ja samoin oli mullakin takin oston yhteydessä puhetta jos jonkinmoisesta takuusta.
    Mutta kunhan vaan saan aikaiseksi, niin käyn kyselemässä sen takuun perään.
    Sen verran hintava takki kuitenkin,
    että kyllä tuo pikkasen laittaa ketuttaan jos takki on vain varjo uudesta parin kuukauden käytön jälkeen.
    Eikä ollut sillon vielä edes ajokäytössä. Takki on muuten tämä
    Pahoin pelkään että saan vain saman suuntaisen vastauksen kuin maRk1, että patinoitunutta vaan.
    Ja kun en mikään nahka-asiantuntija ole, niin oisihan siitäkin voinut jo liikkeessä mainita jos takin kuuluukin patinoitua.
    Ei vaan itellä tullut mieleen kysyä että kauankos nämä värit pysyy..

Lainaa (Ärrätär @ Syys. 06 2006,23:42) kirjoitti
    Lainaa (sauhusanttu @ Syys. 06 2006,16:32) kirjoitti
    Oon käyny sovittelee noita *Redskins Motors rotseja tossa Sellon myymälässä. Kerran paikalla oli ilmeisesti itse kauppias (ajaa Rocket III:sta) ja hää tarinoin pitkälti noista takeista, että niissä on joku 'erikoispinnoite' tänne skandinaavian oloihin. Tiedä häntä sitten. Kauppaa ei saatu kuitenkaan aikaiseksi vaikka takki luvattiin jopa vaihtaa uuteen jos tulee jotain ongelmia.
    Taitaa olla sama mies myymässä kun mullakin.
    Osas kyllä vakuuttavasti mainostaa tuotteitaan. Ja samoin oli mullakin takin oston yhteydessä puhetta jos jonkinmoisesta takuusta.
    Mutta kunhan vaan saan aikaiseksi, niin käyn kyselemässä sen takuun perään.
    Sen verran hintava takki kuitenkin,
    että kyllä tuo pikkasen laittaa ketuttaan jos takki on vain varjo uudesta parin kuukauden käytön jälkeen.
    Eikä ollut sillon vielä edes ajokäytössä. Takki on muuten tämä
    Pahoin pelkään että saan vain saman suuntaisen vastauksen kuin maRk1, että patinoitunutta vaan.
    Ja kun en mikään nahka-asiantuntija ole, niin oisihan siitäkin voinut jo liikkeessä mainita jos takin kuuluukin patinoitua.
    Ei vaan itellä tullut mieleen kysyä että kauankos nämä värit pysyy..
    Mene ihmeessä ja valita!!

Ei tuon hintaisen takin värien kuulu lähteä yhtään eikä minnekkään!!

Itse jos olisin ostanut ja todennut asian laidan, nostaisin metelin.

Mitään ei saa jos ei pidä puoliaan!! Kova kovaa vastaan vaan!

Ittellä redskinsien kaksikin nahkarotsia, ovat varmaan yli kymmenen vuotta vanhat, eikä niistä ole värit lähteny mihinkään. Tosin ovat ihan tavallisia rotseja, eivät ajotakkeja. Niistä on vain vuori pettänyt, revennyt, ajan myötä, nekin saisi korjattua kun saisin aikaiseksi.
    ***ZRX 1200***
    ***HD XL Sportster 1200 Roadster***
    Mulla on se Redskins Motorsin tummanruskea rotsi, missä on vaalean ruskea raita hihassa. Takissa on kyynär-, hartia- ja selkäsuojat. Se on ollut minulla vuoden. Todellinen jokapaikantakki. Ei ole värit haalistunut / lähtenyt. Paranee vain käytössä. Kuulostaa todella oudolta tommonen värien lähteminen tämän hintaluokan takista. Pistä myyjä koville.
    YZF-R1 -07

"Aikainen kala koukun nappaa..."
    sb a #??
    www.vararikkoracing.fi
    Minulla ollut pari vuotta käytössä puna/musta redskins ajotakki, eikä mitään pahaa sanottavaa värit pysynyt ja on tyylikäs, maksoi uutena n.500 eur.
    Nyt alko oikein kiinnostamaan..... ollu jonku aikaa harkinnassa ostaa Toxic mutta pitää vielä mietiskellä jos kerran "vanhenee" vähän liiankin nopeesti
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
    Nyt on takki viety näytille liikkeeseen, ja sielläpä oli vastassa takin mulle myynyt miesmyyjä. Ihan niin kuin odotinkin, vastaus värien lähtöön oli, että näin kuuluukin tapahtua ja nyt vasta takki näyttää siltä miltä pitää. Asiasta tovin puhuttuamme myyjä lupasi kuitenkin lähettää takin ranskaan(?) ja tarkistaa asian.
    Saa nähdä mitä siellä tuumataan ja kuinka kauan hommassa kestää.

Jos tuo Toxic takki on se oranssi, niin ainakin mun miehelleni sanottiin vielä keväällä, että se takin pinta on vähän vielä kehitteillä, kun siitä meinaa lähteä värit sateella..

Edit: Mun takki

Lainaa (Ärrätär @ Syys. 27 2006,22:14) kirjoitti
    Ja tuo Toxic takki on se oranssi, niin ainakin mun miehelleni sanottiin vielä keväällä, että se takin pinta on vähän vielä kehitteillä, kun siitä meinaa lähteä värit sateella..
    Täytyy käydä tyhmänä kyselee miten siinä kestää värit... kottoo mitä vastaavat... taasko yritetään viattomia asiakkaita huijata
    EX-Kawasaki zx-9r 2002
    ja
    matkapyöränä

Onko värillä väliä? -Ei tietenkään kuhan se on vihree...
    Omistan Redskins-logolla olevan nahkatakin, tehty joskus 60-70-luvun taitteessa.
    Takissa V-2-moottoria ym ym. mikä viittaa ajokäyttöön.
    Mulla kaksi ajotakkia, joista tämä vanha paska Redskin kirpparilta (10€)on paras.
    On sitä modifioitu nahkaompelimossa, mulle sopivammaksi pienellä rahalla.
    Ei kaupan.

Pysytään hengissä kesä kerrallaan
    Kyllähän se jonkin tyylisuunnan takkeihin kuluminen (ammattikielellä patinoituminen ) kuuluukin. Ja luonnollisesti pitäisi tulla ostajalle selväksi jo kaupanteko vaiheessa. Muutama edellä mainittu malli ei vain taida kuulua tähän kategoriaan.
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
    Lainaa (Ärrätär @ Syys. 27 2006,22:14) kirjoitti
    Nyt on takki viety näytille liikkeeseen, ja sielläpä oli vastassa takin mulle myynyt miesmyyjä. Ihan niin kuin odotinkin, vastaus värien lähtöön oli, että näin kuuluukin tapahtua ja nyt vasta takki näyttää siltä miltä pitää. Asiasta tovin puhuttuamme myyjä lupasi kuitenkin lähettää takin ranskaan(?) ja tarkistaa asian.
    Saa nähdä mitä siellä tuumataan ja kuinka kauan hommassa kestää.
    Mun takki
    Ei sen takin takuumatkassa mennytkään kuin melkeen kolme kuukautta, mutta nyt on rotsi kävässyt ranskassa ja lopputulos on se mitä meinasinkin. Eli takki on siis kuulemman tosi rock ja ihan oikeella tavalla patinoitunut. Näin olivat seitsemän ammatti-ihmistä todenneet. No minkäs teet, ois vaan ollut kiva ihan osto vaiheessa kuulla, että takista lähtee värit parin kuukauden jälkeen ja ilman ainoatakaan kastumista.
    Lupas kyllä jotain alea seuraavasta ostoksesta, mitä tuskin teen..
    Mutta ainakin tiiän nyt että takki on sellanen kuin kuuluukin, eikä siinä ollu mitään materiaalivirhettä tms.
    Lainaa (Ärrätär @ Joulu. 11 2006,23:13) kirjoitti
    meinasinkin. Eli takki on siis kuulemman tosi rock ja ihan oikeella tavalla patinoitunut. Näin olivat seitsemän ammatti-ihmistä todenneet. No minkäs teet, ois vaan ollut kiva ihan osto vaiheessa kuulla, että takista lähtee värit parin kuukauden jälkeen ja ilman ainoatakaan kastumista.
    Lupas kyllä jotain alea seuraavasta ostoksesta, mitä tuskin teen..
    Takin yhteydessä mainitaan "vintage". Sen voi ajatella tarkoittavan, että takin kuuluukin näyttää patinoituneelta ja tyyliltään perinteiseltä.

Se vain, että kyllä myyjän kuuluu sanoa takin ulkoasun muuttuvan lupauksia vastaavaksi vasta parin kuukauden käytön jälkeen.

Oikeasti. Tällaiset asiat pitäisi kertoa. Mitä olen tätä ketjua lukenut, niin nimenomaan ulkoasu on ollut tärkeä valintaperuste. Nahkatakin voi olettaa säilyttävän värinsä huomattavasti paremmin ellei toisin kerrota. Ei myyjä voi odottaa sinun ymmärtävän englanninkielisistä (tai ranskankielisistä) merkinnöistä, että takin värit haalistuvat antiikiksi, tarkoituksella! Mielestäni aivan riittävä peruste vaatia ainakin reilua alennusta kauppahinnasta heti.

Ihmettelen sitäkin, että miksi takkia ei ole valmiiksi vanhennettu, jos sen on tarkoitus näyttää sellaiselta.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Ja kun takkia ostin, niin se oli ainoa kappale joka silloin oli myynnissä suomessa. Eikä siinä ollut minkäänlaista lappua mallin nimestä, saatika vintagesta.. Netistähän tuo kaikki sitten myöhemmin löytyi, mutta jälkiviisaushan on aina turhaa.
  20.  
    Lainaa (Ärrätär @ Joulu. 12 2006,00:18) kirjoitti
    Ja kun takkia ostin, niin se oli ainoa kappale joka silloin oli myynnissä suomessa. Eikä siinä ollut minkäänlaista lappua mallin nimestä, saatika vintagesta.. Netistähän tuo kaikki sitten myöhemmin löytyi, mutta jälkiviisaushan on aina turhaa.
    No nyt sun takkis on ainakin tosi erikoinen ja se huomataan... Erikoisuudet maksavat Sori,t.vintage
    Suk dik!