Olen vasta aloitteleva motoristi.
Minulla on Honda VT 700C -86. V-twin koneella.Rekisteriotteessa ei ole merkintää hv / kw kohdassa, joten osaisiko joku valaista paljonko ratsussani on hevosia / kw ?!
Kaikki muukin tieto ja kokemukset vastaavasta pyörästä kiinnostaa, niin positiivinen kuin negatiivinenkin.
Kiitos jo etukäteen vastanneille!
-No ei ole moisesta kokemusta,mut ajattelin vastata kuitenkin.
Nimittäin "harmittaa" jos kukaan ei vaivaudu kommentoimaan asiallista kysymystä.
Itselläni on -96 600:nen varjo,ja siitä löytyy vakiona 40hv.
Onnea tiedon etsintään.![]()
elekee elekee
jotain
Ei oo tossakaan tehoja
-98 xx KTM 300 exc
TURHA tarkkuus on teknistä tietämättömyyttä!
Näyttääkö tutulta kliks![]()
Terve
Ajelin tänä kesänä noin 6000 tkm Vt 700 C shadowilla. Mun otteessa oli muistaakseni 45 kw. Pyörä toimi hienosti ei moittimista.Vuosimalli oli 1987. Kulutus oli n. 5,5 l/100km. Öljynä kannattaa varmaan käyttää mineraaliöljyä 20w50
Kiitos tähänastisista tiedoistanne!
Ja jep, tutulta tuo pyörä näytti ja sainpahan kw.n selville.
Öljyistä sen verran että miten perustelet mineraaliöljyn käytön!?
Odotan innolla lisää kokemuksia vastaavista pyöristä.
Itsellä -85 cbx 650, (hydraulinen ketjunkiristin, venttiilin nostimet ja märkä kytkin) joka toimii mainiosti juuri mineraaliöljyillä ja nimen omaan juuri tuolla paksulla 20/50 versiolla. Lisää infoa voit katsoa vaikka mp-talli sivuilta tai käyttämällä tuota ORG -hakua.
Mineraaliöljyn käytöstä. Kun ostin pyörän vaihdoin siihen castrolin synteettiset öljyt, se kuitenkin kulutti öljyä. Soitin edelliselle omistajalle ja hän oli käyttänyt aina mineraaliöljyä. Kulutus loppui kun vaihdoin mineraaliöljyyn, ainahan vanha pyörä vähän öljyä kuluttaa.